Mafijne sprawy 22061 89

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 11.07.2013 roku

Wyświetleń 22061

Odpowiedzi 89

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Link
Proszę o sprawdzenie czyje to multikonto.

Oraz o zweryfikowanie co widzicie na tych stronach:
www.swkjeden1.ugu.pl
 www.swkdwa2.ugu.pl
 www.swktrzy3.ugu.pl
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.

Ali G

Mafijne sprawy
#1 2013-07-11, 21:57(Ostatnia zmiana: 2013-07-11, 22:03)
Lol za takie coś są już paragrafy...

@edit
Może to być niezły generator, ale dziwi mnie ilość info o Tobie, które podał.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To wiem kto to, Dragothic i Gizborn macie przejebane.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Mafijne sprawy
#3 2013-07-11, 22:00(Ostatnia zmiana: 2013-07-11, 22:08)
:lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:

Te z FB najlepsze! :lol2:


Sawik, zamierzasz wobec nich wyciagnac odpowiedzialnosc karną? :lol2:  czy w starym stylu ich najebać? :lol2:  Bo to macie przejebane zabrzmialo groznie :lol:


Ale ze gizborn znizyl sie do takiego poziomu, to jestem zaskoczony.


@down:

Mnie to smieszy, i chuj Ci do mojego humoru, bo to kwestia gustu :)  Twoj jak dla mnie tez nie jest za specjalnie super, a mimo to Cie cieszy, a skoro jestes z tego powodu szczesliwy to sie nie wpieprzam :ok:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Mafijne sprawy
#4 2013-07-11, 22:03(Ostatnia zmiana: 2013-07-11, 22:04)
ostatnie zdjecie wypaśne he he he

@up
nie widze w tym nic smiesznego. Masz na prawde zjebane poczucie humoru. Jeszcze na dodatek niskiego lotu :)
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Lol za takie coś są już paragrafy...
Fakt. Żeby kogoś nie lubić za coś tam - spoko, ale robić coś takiego? Takie coś można nawet zgłosić na policję.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Mafijne sprawy
#6 2013-07-11, 22:13(Ostatnia zmiana: 2013-07-11, 22:14)
proponuje bana dla autorow :ok:
@thorus:
Miej wyjebane na czyiś humor - napisz o nim :ok: . Nic nowego, przyzwyczailes do tego
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytat: swk39#msgote author=swk39 date=1373571772#msgote author=swk39#msgote author=swk39 date=1373571772
Jakiś czas temu przez ciebie straciłem dużo pieniędzy. Nie interesuje mnie czy wiesz jak.
Duża suma, ale dzięki twoim głupim znajomym mam o tobie wszystkie informacje, wraz z tym że jesteś na tym forum.
Nie interesuje mnie co masz do powiedzenia i jak będziesz sie wykręcał, Łukaszu Sawicki.

Pochwaliłeś sie w tym temacie na temat swoich zarobków:
http://themodders.org/index.php?topic=20125.msg1087785#msg1087785

Wiem w takim razie ile masz mi zapłacić. Masz miesiąc żeby zebrać 10 000 zł i kupić za te sume
bitcoiny, które masz mi przesłać pod ten adres:

16ZcqzX8d5FLEEaSPX4NKe3dJYPbL6f7UQ

W przeciągu 2 dni masz wysłać minimum jednego bitcoina.
Napisz jak to zrobisz.
Bardzo pożałujesz jak sie nie posłuchasz.

Dlaczego? Dlatego, że jeżeli tego nie zrobisz to te trzy strony:
(dowód, że to ja- zaznacz cały tekst na stronie i zobacz co napisałem u góry białą czcionką)
www.swkjeden1.ugu.pl
www.swkdwa2.ugu.pl
www.swktrzy3.ugu.pl

Zamieni sie w kilkadziesiąt stron, które wyśle do wszystkich twoich znajomych z fb i nie tylko.
Dla pewności zapisałem sobie liste znajomych z twojego konta na facebooku gdybyś chciał je czasowo zablokować.

To nie jest żart, każde głupie pytanie będzie karane dodatkową stroną. Na razie nie indeksuje ich
w google, ale jak zaczniesz przekraczać terminy- zrobie to.
Czekam na moje pieniądze.
Zatytułowano "Moje pieniądze Sawicki"
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
to nie ja, nigdy bym sie do takiego czynu nie posunal, policja Ci pomoze znalesc sprawce wyjdzie ip, namierz miejscowosc ulice reszta jest jasna
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
https://www.youtube.com/watch?v=nnLYaSfo7n0

po prostu wyslij to tym internetowym cwelom :ok:
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Zatytułowano "Moje pieniądze Sawicki"
co to ??
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Udajesz debila czy nim jestes?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Mafijne sprawy
#12 2013-07-11, 22:19(Ostatnia zmiana: 2013-07-11, 22:20)
WTF co tu sie dzieje :D  Haha już pewnie srają po gaciach XD

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Udajesz debila czy nim jestes?
kurwa mac to nie ja
 

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Albo to jest zajebiście niesmaczne prowo, albo, albo... Albo nie wiem kto mógłby być na tyle pojebany, żeby to napisać.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Może to być niezły generator, ale dziwi mnie ilość info o Tobie, które podał.
Sam podałem imię i nazwisko, reszta to z fejsa.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Moze sie powtorze. To co podane jest na tej stronie to informacje ogolno-dostepne, wiec wielkiej krzywdy by ci nie zrobili ;p
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Mafijne sprawy
#17 2013-07-11, 22:22(Ostatnia zmiana: 2013-07-11, 22:23)
Cytuj
Jakiś czas temu przez ciebie straciłem dużo pieniędzy. Nie interesuje mnie czy wiesz jak.
Duża suma, ale dzięki twoim głupim znajomym mam o tobie wszystkie informacje, wraz z tym że jesteś na tym forum.
Nie interesuje mnie co masz do powiedzenia i jak będziesz sie wykręcał, Łukaszu Sawicki.


Stracil na zamianie PLN na GBR :D

Sawik, nie karm trolla, olej temat i tyle. Glupawe stronki w necie stworzone przez dzieciaka... kto w to uwierzy?

Zeby to jeszcze bylo na jakims popularnym serwisie, przegladzie czy cos, ale to jest na jakims slabym hostingu ugu, do tego bez porzadnej nazwy tylko swkdwa i inne pierdoly. Olej to.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jebać, sprawę już zgłosiłem na policji, niech oni się z nimi użerają.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Moze sie powtorze. To co podane jest na tej stronie to informacje ogolno-dostepne, wiec wielkiej krzywdy by ci nie zrobili ;p
ja rozumie to doskonale tylko ze ja takiego gowno nie napisalem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry