Wiedźmin 3: Dziki Gorn 772773 1986

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 772773

Odpowiedzi 1986

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
bo nie będzie :P to już od pół roku ogarnęli jak robić aby nie downgrade gier do poziomu shit genow który chuja poza bycie tosterem potrafią :P
Pierwsze trailery pewnie z Pc były to i wyglądało, teraz dali z tosterów i mamy gówno :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
No różnica jest. Może to szansa dla słabszych PC? :D

Ale to momentami wygląda jak gra na X360 i PS3 :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Wiedźmin 3: Dziki gon
#262 2014-12-07, 21:40(Ostatnia zmiana: 2014-12-07, 22:00)
Ktoś ze słabszym kompem będzie zadowolony  :ok:  I tak kiedyś powstaną texturpacki pewnie, więc bez płaczów tutaj   :cool:

Zresztą zawsze mnie bawiły podniecanie się grafiką.  ^^

EDIT: I kto to mówi @gothicman

Tak w ogóle polecam tobie:



Bo od dłuższego czasu widać, że potrzebujesz ;)
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Jak ktoś ma słabego kompa to ma problem, wiekszość graczy napewno dysponuje już komputerami z górnej półki liczę, że grafika bedzie bardziej zajebista, bo fabuła z pewnoscią.
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Na trailerze z VGX rozdzielczość tekstur zbroi Gonu mordowała nawet przy close'upach. Tutaj wygląda słabo nawet ze średniej odległości.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
I mamy obsuwe nowa data premiery wieska 3 to 19 maja 2015r :P
Źródło tej nowiny jest wpizud wiec jako jedno podam Eurogamer :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Drodzy Gracze,
Od początku prac nad Wiedźminem 3: Dziki Gon zakładaliśmy, że będzie to bardzo ambitna gra. Chcemy dać graczowi możliwość przeżycia epickiej historii w olbrzymim, otwartym świecie fantasy.

Wielkość i złożoność Wiedźmina 3, będąca jedną z jego kluczowych zalet ma decydujący wpływ na przebieg produkcji. Teraz, pod koniec prac, widzimy jak wiele detali wymaga poprawek. Wypuszczając najważniejszą grę w historii studia musimy być pewni, że błędy zredukowaliśmy do poziomu pozwalającego w pełni cieszyć się rozgrywką.
Patrząc realnie na obecne tempo prac i obciążenie zespołu doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy jeszcze trochę więcej czasu. Team pracuje na maksymalnych obrotach, ale potrzebujemy dodatkowych 12 tygodni i dlatego przesuwamy datę premiery na 19 maja 2015.

Czujemy, że jesteśmy Wam winni przeprosiny. Za wcześnie wyznaczyliśmy datę premiery i to jest nasza lekcja na przyszłość. Wiemy co musimy zrobić by Dziki Gon stał się jedną z najlepszych RPG w jakie zagracie i ciężko nad tym pracujemy. Przepraszamy i jednocześnie prosimy o Wasze zaufanie.

Dziękujemy za wsparcie, które codziennie nam okazujecie. Naprawdę to doceniamy. Dodaje nam to dodatkowo sił.
Zarząd CD PROJEKT S.A.
Chyba sobie wzięli do serca komentarze do ostatniego trailera :F
 

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold

Dreamerion
RaveN Studio

Wiedźmin 3: Dziki gon
#267 2014-12-08, 19:06(Ostatnia zmiana: 2014-12-08, 19:11)
Cóż, tracą na wiarygodności. Słowa współzałożyciela CDR z 15 maja:
Cytuj
"This is not our first game; we are not newbies," CD Projekt Red cofounder Marcin Iwinski told Eurogamer. "It's not like 'hey we are delaying and we'll keep on delaying'. If we would think we need more time we would say 'hey we'll release it not in February but, I don't know, June'. We made the decision at the moment we were able to judge how much time we needed, and we planned it well and it works well for us. So, no more delays."
Źródło: http://www.gamespot.com/articles/the-witcher-3-no-more-delays-dev-promises/1100-6419648/
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Mądrze, może wyjdzie chociaż z tej obsuwy coś dobrego. Wystarczy spojrzeć na AC (Unity) jak i na całość. Siedziby mają na całym świecie, ludzi o wiele więcej jak w CDP mimo to zjebali strasznie unity, i gra nie przyjęła się pozytywnie (w większości, jeśli chodzi o ilość błędów w grze). Nigdy nie zdarzyło się, żeby napisali coś w stylu "Assasin's Creed jest przesunięty na jakąś tam datę".

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Redzi to nie  jakaś gówno firma wiec z takiej obsuwy raczej nic złego nie wyjdzie, to tak samo jak osuwa z GTA od Rockstara gdzie to tez jest konkret firma tyle ze tam było to specjalnie, tutaj nikt nie płaci im za obsuwę wiec można w sumie w 100% dać wiarę ze istotnie chcą dopracować tytuł :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Zawiodłem się kurwa, miało być na luty to miało być na luty, japierdole i zaś czekać do jebanego maja -.- chujnia z grzybnią.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Zawiodłem się kurwa, miało być na luty to miało być na luty, japierdole i zaś czekać do jebanego maja -.- chujnia z grzybnią.

mdragothic, dorośnij. Poza tym:

Spoiler

Także ten... nie dla ciebie. Poza tym zbroje pewnie znajdą się z Wieśka 3 na jakimś MMO... ciekawe, którym  :hmmm:

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Jakie zbroje? ty serio masz jakiś ból dupy, sam nie umiesz nic zrobić czy serio tak? już zbroi nie wyciagam, robie własne więc weź się odwal stary, a wracając do wiedzmina to sorry ale miało być na luty, a nie w maju żal i tyle.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rozpłacz się.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zawiodłem się kurwa, miało być na luty to miało być na luty, japierdole i zaś czekać do jebanego maja -.- chujnia z grzybnią.
Wiesz, lepiej poczekać trzy miesiące niż dostać Wiedźmin wersja Gothic 3.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Przecież pisali że gra już jest prawie grywalna, w chuja se lecą i tyle.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
G3 też był prawie grywalny. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Moim zdaniem to albo boją się konkurencji, albo zjebali coś w wiedzminie i robią od nowa, bo to jest troche bezsensu, skoro pisali, że gre można już ukonczyć itp.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Po prostu betatesterzy wynaleźli więcej bugów niż było zaplanowane. 

Nie rozumiem tego bólu dupy. To REDzi. Wynagrodzą Wam to. W postaci darmowych DLC chociażby. 
BTW. a preorder jest że tak spinasz, czy email allert na torrentach? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie, ale mam zamiar kupić edycje rozszerzoną : D mam kurwa nadzieję, że bedzie przynajmniej mroczny poziom jak w W2 :cool:
 


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry