Wiedźmin 3: Dziki Gorn 773303 1986

O temacie

Autor Drock

Zaczęty 5.02.2013 roku

Wyświetleń 773303

Odpowiedzi 1986

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!

mgr Fartuess

Wiedźmin 3: Dziki gon
#180 2014-06-11, 00:09(Ostatnia zmiana: 2014-06-11, 03:24)
kolejny gameplay
https://www.youtube.com/watch?v=sufwxU_Uaz4


i jeszcze jeden
https://www.youtube.com/watch?v=qY53MPTYMiA
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Cytuj
We refined combat a lot its very very tactical now while being very casual of course
Cytuj
while being very casual
Cytuj
very casual
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dajcie znać, kiedy będzie można pooglądać całość, nie chcę oglądać kolejnych części dłuższych od poprzednich o kilka minut.

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To już było widać po pierwszym gameplayu, może sytuacje uratuje chociaż jakiś Dark Mode jak w W2.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Dopiero obczaiłem...
O żesz kurwa mać, ni chuj tego nie odpala. Mam dylemat czy GTA V pójdzie na moim piecku.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
O co Ci chodzi?
No też chciałbym Mroczny Poziom, w Wiedzmina 2 przeszłem 4 razy na dark modzie, ciekawi mnie czy będzie można zimportować ekwipunek Bratobójcy, Wiarołomcy zostawiłem w Eq na wypadek : D dodatkowo zdobyłem Zbroje Vranów.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poniżej dziki gon. Czy nie trochę zbyt futurystycznie?

Spoiler



mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
@Jorji
Spoko, mnie z kolei krew zalewa jak słyszę o craftingu i nowej alchemii...
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Wśród nielicznych wad Wiedźmina 2, wielu graczy wymieniało zbyt trudną walkę. Po pierwszej prezentacji trójki na konferencji Microsoftu na E3 można było odnieść wrażenie, że w przypadku Dzikiego Gonu będzie odwrotnie – starcia wydawały się za łatwe. Twórcy gry uspokajają jednak, że nie ma czego się obawiać – produkcja nie będzie za prosta, zmniejszono tylko poziom trudności na czas demonstracji.

W rozmowie z serwisem Eurogamer John Mamais, producent wykonawczy Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu, poruszył kwestię poziomu trudności walk. Po obejrzeniu pokazanego na konferencji Microsoftu w trakcie targów E3 gameplayu, wiele osób zaczęło się obawiać, że gra będzie za łatwa. Na szczęście nic z tych rzeczy – zaprezentowany fragment z walką rzeczywiście nie oferował dużego wyzwania, ale tylko dlatego, że developerzy celowo ustawili niski poziom trudności na czas demonstracji.
Mamais tłumaczy, że na pokazanie gry RED-zi mieli tylko pięć minut. Nie mogli więc ryzykować, że w trakcie prezentacji w pewnym momencie utkną, nie mogąc pokonać jakiegoś wroga. W związku z tym zmniejszono poziom trudności – dzięki temu w trakcie zwykłej rozgrywki odcinanie fragmentów ciał przeciwników nie będzie takie proste.Producent wykonawczy zaznacza też, że system walki będzie równie złożony, co w dwójce, choć gracze będą płynniej wprowadzani w jego niuanse. Mamais przyznaje bowiem, że w drugiej części cyklu wiele osób zostało rzuconych na głęboką wodę, czego efektem były problemy z pierwszym, kultowym już starciem, na zamkowym dziedzińcu.
Przedstawiciel RED-ów potwierdził również, że pokazany na targowej konferencji Microsoftu gameplay uruchomiony został na Xboksie One w rozdzielczości 900p i w 30 klatkach na sekundę. Mamais zaznacza jednak, że wciąż prowadzone są prace optymalizacyjne i developerom zależy na podbiciu obrazu na XBO do 1080p. Wymiary takie udało się już osiągnąć na PlayStation 4, choć w przypadku konsoli Microsoftu ma to być rzekomo prostsze, bo jej infrastruktura bazuje na bibliotekach DirectX. Poza tym twórcy dostali już od giganta z Redmond nowe narzędzia developerskie, które pozwalają im wykorzystać moc zarezerwowaną do tej pory dla Kinecta. Aczkolwiek i tak posiadacze potężnych pecetów dostaną więcej opcji graficznych.
Chociaż i tak zdanie
Cytuj
We refined combat a lot its very very tactical now while being very casual of course
mówi samo za siebie, coś czuję że szału jednak nie będzie, poza tym, jeżeli byłaby to znacząca zmiana to wspomnieli by o tym na E3.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Walka w W2 była trudna? Pierwsze słyszę. :blink:

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@UP Dla amerykańskich gimb wszystko jest trudne
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Walka w W2 była trudna? Pierwsze słyszę. :blink:
Patrz na to :lol2:
https://www.youtube.com/watch?v=v5hn7l0ZTCs


Spoiler
żeby być szczerym sa podejżenia że dsp to mocno zamaskowany troll, ma też inne widea, na których nie może np przejść pierwszego poziomu black mesy bo nie wie co to bunny hop :D
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Walka w wiedzminie 2 była tak banalana, że japierdole, przy kombinacji odskoków i quen nikt nie był wstanie Cię dotknąć.
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Walka w wiedzminie 2 była tak banalana, że japierdole, przy kombinacji odskoków i quen nikt nie był wstanie Cię dotknąć.
Próbowałeś darkmoda? Poprawia to i dodaje trudności na końcowych etapach gry. Cd projekt dodał nawet ten tryb jako "mroczny" w teraźniejszej wersji jaką sprzedają. Możesz pobrać z wiedźka razem z tym z gogu.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mi się walka w Wiedźminie 2 bardzo podobała. Wg mnie, przeciętnego zjadacza chleba była wymagająca - do czasu odkrycia jak skuteczny był znak Quen, choć i to można zbalansować w sequelu. Podobała mi się właśnie ta... złożoność połączona z casualowością. Niby masz standard - szybki, mocy atak, przewrót - a jednocześnie było sporo czynników urozmaicających grę - obrażenia 200% za ciosy w plecy itd.

+ubóstwiam decyzję o wywaleniu przewrotów. Strasznie mnie to bawi ostatnio w grach, jak podczas walki robisz 5 przewrotów jeden po drugim. Komicznie to wygląda.
 

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
nom przewroty są przereklamowane, nie jestem pewien jak bardzo skuteczne byłyby piruety w prawdziwej walce (podejrzewam że w ogóle) ale turlanie się po ziemi zamiast używania swoich nóg w celu przemieszczania się nie wydaje mi się sensowne.
 

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cragann

Wiedźmin 3: Dziki gon
#196 2014-06-22, 15:43(Ostatnia zmiana: 2014-06-22, 15:56)
 Wyciekło zakończenie Wiedźmin-a 3.
  Wbrew pierwotnym doniesieniom, nie był to efekt błędu pracownika, polegającego na "odkryciu" tajnych plików, które trzymał w chmurze, a włamania osoby trzeciej na komputer jednej z pracowniczek. Z przyzwoitości nie zalinkujemy do samych
przecieków - jeżeli ktoś chce poznać zakończenie Dzikiego Gonu już
teraz, łatwo znajdzie je na własną rękę.
   Co wyciekło? Kilka grafik koncepcyjnych (nic szokującego, jedną z nich możecie zobaczyć powyżej),
 bestiariusz oraz informacje dotyczące fabuły, postaci, misji i
przeciwników. Oprócz tego dowiedzieliśmy się, że prace nad wersją alfa
gry zostały ukończone już w lutym tego roku (co nie dziwi, zważywszy na
to, że pod koniec stycznia trzeci Wiedźmin był już grywalny i można go było przejść od początku do końca).
Link jakby ktoś chciał http://www21.zippyshare.com/d/40097904/14221/Witcher 3.zip
jest tu kilka questów i jakieś tabelki.
:F

chciałem wam tu chamsko wstawić, ale okazało się że to nie to
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dobrze, że CDA nie dali żadnych linków odnośnie tego zakończenia. Ogólnie wszystko to przez kobietę :lol2:

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spoiler
Recap
Geralt and Vesemir Looking for Yennefer
The Conversation with Yennefer in Vizim
Search in Velen begins
Avallac’h Is Visiting Keira Metz
Ciri Is Visiting the Crones of Velen
Ciri Is Visiting the Baron in Velen
Search in Novigrad Begins
The Dreamer Is Dreaming about Ciri
Ciri Is Escaping from Novigrad
Search in Skellige Begins
Investigating the Cataclysm
Astrid Is Seeing Uma
Uma and Part One Recap
The Council of Kaer Morhen
Geralt Comes for The Heroes Mead
Geralt Comes for Dudu the Doppler
Forfathers Eve in Velen
Wild Hunt Attacks Kaer Morhen
In Search for Imlerith
In Search for Ge’els
In Search for Caranthir
Wild Hunt Attacks Novigrad
Geralt Goes to Undvik for Ciri
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
24 Luty 2015 - Data premiery według Steam'a. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry