Zagadki 60003 192

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 2.11.2012 roku

Wyświetleń 60003

Odpowiedzi 192

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
sawik - a kto powiedział, że nie można? :lol2:
No nie możesz. Żydzi i arabowie rozmnażają się przez fragmentację plechy, po której powstają organizmy przypominające osobnika dorosłego, tylko mniejsze. Ale spoko, nie przejmuj się. Na przykład mszyce też rozmnażają się bezpłciowo, a na jesień już płciowo. Jest nadzieja, może twoje pokolenie przełamie zamojski/izraelski cykl! Jak nie to zawsze pozostaje pomoc specjalistów typu Kyro. Z pewnością coś wymyśla w przyszłości!
 

Maybe

Maybe

Użytkownicy
Ноопепт
posty305
Propsy449
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Ноопепт
Wybaczcie offtop ale zawsze było dla mnie zagmatwane to, że np. moc zbioru rzeczywistych jest wieksza niz chociazby tych naturalnych, mimo ze oba maja nieskonczenie wiele elementow. Nam lopatologicznie tlumacza ze moc zbioru to ilosc elementow w zbiorze ale zapewne stoi za tym cos wiecej jak ktos ma ochote tlumaczyc to na pw zapraszam :) Wybaczcie offtop ale zawsze było dla mnie zagmatwane to, że np. moc zbioru rzeczywistych jest wieksza niz chociazby tych naturalnych, mimo ze oba maja nieskonczenie wiele elementow. Nam lopatologicznie tlumacza ze moc zbioru to ilosc elementow w zbiorze ale zapewne stoi za tym cos wiecej jak ktos ma ochote tlumaczyc to na pw zapraszam :)
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Dla mnie to intuicyjnie wygląda tak, że o ile wzdłuż posuwania się do wyszych liczb w zbiorze liczb naturalnych liczba naturalną rosnie o jeden, zbiór liczb rzeczywistych powiększa się o nieskończenie wiele liczb znajdujacych się pomiędzy liczba nat a następna l.nat. Nie wiem, nie znam się.
 

Koziek

Koziek

Użytkownicy
posty313
Propsy359
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Koziek

Zagadki
#163 2012-12-11, 01:24(Ostatnia zmiana: 2012-12-11, 01:27)
Inny przypadek: moc zbioru elementów liczb rzeczywistych między 5 a 7. nieskończony. moc zbioru elementów liczb naturalnych między 5 a 7. jest tylko jedna taka. w związku z tym poprzez analogię wynika większa moc rzeczywistych nad naturalnymi, gdyż na dowolnie wyznaczonym paśmie przedziału tak jest. ponadto można wyróżnić różne rodzaje nieskończoności - czy wynika ona z natury liczb (tak jak w przypadku rzeczywistych) czy tylko z natury tego, że ustawiliśmy przedział jako 'nieskończony'. gdyż nieskończoność rzeczywistych przejawia się w każdym przedziale, naturalnych zaś tylko tylko w ich pełnej odsłonie.
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Nie lubię tego typu zagadek bo polegają na celowym sugerowaniu błędnej odpowiedzi.
A co powiesz na tą:
[ramka]
 Jedziesz samotnie samochodem nocą w burzy. Mijasz przystanek autobusowy i widzisz troje ludzi oczekujących na autobus:
 1. Staruszkę, która wygląda, jakby właśnie umierała.
 2. Twojego dobrego przyjaciela, który kiedyś uratował Ci życie.
 3. Cudowna kobietę, dokładnie taka o jakiej zawsze marzyłeś.
 Jakbyś się zachował w tej sytuacji, zakładając, ze masz tylko jedno wolne miejsce w samochodzie (powiedzmy, ze jedziesz małym kabrioletem)?
[/ramka]

Sam prawidłową* odpowiedź zgadłem przypadkiem, strzelając dla beki, chętnie zaczekam na wasze odpowiedzi.
Ps. Osoby znające zagadkę proszę o nie pokazywanie odpowiedzi, jeśli chcecie się pochwalić użyjcie spoilerów.

*najwłaściwszą
Spoiler
Zabrałbym tę osobę, która pomogłaby mi rozłożyć dach w tym jebanym kabriolecie, który jako skończony idiota zabrałem na przejażdżkę, mimo że wiedziałem, że zbiera się na deszcz, a mogłem przecież jechać Hummerem i zabrać wszystkich :/
Spoiler
Nie no dobra, wpadłem na tę samą odpowiedź co Ty. Z ładną panią chętnie spędzę wieczór, szczególnie jeśli niebezpiecznie zahaczając o marysuizm miałbym brutalnie posuwać ją na deszczu.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
Ja bym udał że to nie ja i ich nie widzę i szybko przejechał.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
http://s6.ifotos.pl/img/DSC0052jp_xhqwaqe.jpg

Gdzieś już chyba linkowałem we wrześniu albo październiku, ale to był chyba tajny dział.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
O KURWA JAKIE TRUDNE
niedawno mi to mój młodszy kuzyn zadał
ma 14 lat
 
makin' bacon

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
6.
Co wygrałem?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
6.
Co wygrałem?
Prawo do zadania nowej zagadki :ok:

Samo wlazło pod rękę, a chciałem odkopać temat.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Zagadki
#171 2013-06-10, 21:09(Ostatnia zmiana: 2013-06-10, 21:09)
Ok. Jakiej firmy jest IPad? Dawać, cwaniaki.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
MicroSoft :ok:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Apple
Nie obchodzi mnie ,że jakaś nastolatka w internetach myśli inaczej.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Vierzba, powiedz im :C
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dlaczego Memorius nie ma jeszcze bana? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Bo niby w świetle regulaminu, nie ma powodu, dla którego miałby dostać bana... chcę robić za Dziadka-Trolla.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Bo układ
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pewien wędkarz wyłowił zamiast ryby... dziurawy, pokaźnych rozmiarów stary kalosz.     - Jakim cudem haczyk zaczepił o kalosz? - zastanawiał się wędkarz - przecież powinien leżeć na dnie. a ja miałem spławik ustawiony na średnie zanurzenie haczyka... I tak szczęście, ie nie zerwałem żyłki pod takim ciężarem. Ciekawe, ile też może ważyć ten kalosz?... Pomyślmy!

     Zastanowiwszy się chwilę, wędkarz wcisnął kalosz do kubła napełnionego wodą i stojącego w misce. Do miski wylało się około półtora litra wody.     - No, teraz już mogę obliczyć, ile waży kalosz powiedział wędkarz.
     Pytanie: Czy nie znając ciężaru właściwego gumy wędkarz mógł obliczyć ciężar kalosza?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Zagadki
Na tej stronie mówiąc coś o prawie Archimedesa więc to pewnie to :D
Co za tym idzie... da się !
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry