Zagadki 58924 192

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 2.11.2012 roku

Wyświetleń 58924

Odpowiedzi 192

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
miałeś tą zagadkę rozwiązać, nie wyczytać, pajacu. Większość rozwiązań tutaj i tak można wyszukać łatwo w googlach ale to nie znaczy że musisz to robić i od razu każdego powiadamiać.
Jeśli znałeś rozwiązanie wcześniej, z innego źródła niż twój własny umysł, zamknij swój bezużyteczny ryj.


 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Zagadki
Sam jesteś pajacem niezdolnym do samodzielnego myślenia.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Sam jesteś pajacem niezdolnym do samodzielnego myślenia.
Cytowałem Hwepa, bo chciałem przypomnieć samo przesłanie wiadomości.
Bez sensu jest wyszukiwanie rozwiązania w sieci, temat byłby bez sensu, albo nosiłby nazwę "Kto potrafi lepiej googlować", chociaż faktycznie, zagadka operująca na prawie Archimedesa mogła być zbyt trudną na to forum, a szkoda bo mam następną operującą na tym samym prawie, a samo prawo Archimedesa wcale nie jest trudne do zrozumienia.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)

Kelten
Gry (themodders@telegram)

Zagadki
Skoro nie jest trudne to wymyślenie zagadki na jego temat jest jeszcze prostsze .
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Coś...

Wydaje mi się, że kluczem do rozwiązanie jest "średnie zanurzenie haczyka". Skoro but nie tonął i nie wypływał na powierzchnie oznacza to, że miał tą samą gęstość co woda.Tak więc kalosz najprawdopodobniej ważył około półtora kilograma.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Coś...

Wydaje mi się, że kluczem do rozwiązanie jest "średnie zanurzenie haczyka". Skoro but nie tonął i nie wypływał na powierzchnie oznacza to, że miał tą samą gęstość co woda.Tak więc kalosz najprawdopodobniej ważył około półtora kilograma.
Dajesz następną zagadkę :D
BTW. Nie tyle co miał tą samą gęstość co siły przyciągające go do dna i wypychające go ku powierzchni zrównoważyły się.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
To z mojej strony coś łatwego:
     Producent świec zauważył, ze z odpadów produkcyjnych, powstałych przy produkcji 6 świec, może wytworzyć jedną nową świecę. W pewnym momencie dysponował odpadami produkcyjnymi z 600 świec.

Pytanie: Ile świec może wytworzyć z tego materiału?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nie mam zagadki to dam tylko podpowiedź, oczywista odpowiedź jest błędna
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy

A.K.

Zagadki
#188 2015-04-20, 07:57(Ostatnia zmiana: 2015-04-20, 08:18)
Hmm...

SPOILA
600/6=100 świec
odpady ze 100 = 16 świec + odpady z 4 świec
odpady z 16 świec + odpady z 4 świec = odpady z 20 świec = 3 świece + odpady z 2 świec
odpady z 3 świec + odpady z 2 świec = odpady z 5 świec

razem 119 i 5 odpadów

Dobrze?

Jakby co, to zwalniam kolejkę, bo nie mam pomysłu na zagadkę.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Sawik, ty coś zadaj bo też nie mam pomysłu.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Zagadki
#190 2015-04-20, 12:23(Ostatnia zmiana: 2015-04-20, 13:18)
Cytuj
Albert i Bernard właśnie zaprzyjaźnili się z Cheryl i chcą się dowiedzieć, kiedy ma urodziny. Cheryl podała im listę dziesięciu możliwych dat:
15 maja, 16 maja, 19 maja
17 czerwca, 18 czerwca
14 lipca, 16 lipca
14 sierpnia, 15 sierpnia, 17 sierpnia
Następnie Cheryl podała Albertowi rzeczywisty miesiąc, a Bernardowi dzień swoich urodzin.
Albert: Nie wiem, kiedy są urodziny Cheryl, ale wiem, że Bernard też tego nie wie.
Bernard: Na początku nie wiedziałem, kiedy są urodziny Cheryl, ale teraz już wiem.
Albert: W takim razie ja też znam datę urodzin Cheryl.
Kiedy są urodziny Cheryl?
Znalazłem taką zagadkę na necie. Nie podaje źródła żeby nie znalazł ktoś rozwiązania.
Tak, wiem że nie zadaję, ale i tak była wolna kolejka  :F


@ DOWN  Z tego co wiem, ten temat nie służy do tego, aby jak najszybciej znaleść w google  :pokerface:
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tituf

Zagadki
#191 2015-04-20, 12:47(Ostatnia zmiana: 2015-04-20, 19:04)
To, że nie podasz źródła, to nie oznacza, że jest ono nie do odnalezienia...
Spoiler
Edit MacDuna skłonił mnie do usunięcia odpowiedzi.  Pomijanie źródła i cytowanie wszystkiego kropka w kropkę?
Ale, że wsadziłem tu swój nos, to podam zagadkę, pewnie łatwą:

Japoński okręt pływa po Atlantyku. Kapitan  wziął sobie prysznic, a przed wejściem do łazienki zostawił w kajucie złoty zegarek. Kiedy wrócił, zegarka nie było.
Wezwał więc członków 5-osobowej załogi i zapytał, co robili przez ostatnie 10 minut...
Kucharz: ''Byłem w kuchni i przygotowywałem obiad''
Mechanik: ''Sprawdzałem stan silników''
Marynarz 1: ''Wszedłem na maszt, żeby poprawić flagę, bo była powieszona odwrotnie''
Marynarz 2: ''Nadawałem wiadomość, że dopłyniemy do portu z opóźnieniem''
Marynarz 3: ''Byłem bardzo zmęczony, więc zdrzemnąłem się''

 No i Kapitan już wie, kto ukradł mu zegarek...
#down: bingo

A.K.

A.K.

Użytkownicy
posty156
Propsy163
Profesjabrak
  • Użytkownicy

A.K.

Zagadki
#192 2015-04-20, 18:48(Ostatnia zmiana: 2015-04-20, 21:09)
Chyba wiem, o co chodzi, ale
Spoiler

to da się zawiesić odwrotnie  :lol2:

______________________________________________

Wolne, dalej brak pomysłu.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry