Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3418767 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3418767

Odpowiedzi 7445

gothic1210
  • Gość
NA ogół tak. Poza ścieżką Kopacza. Tam jest wyraźnie napisane, że wszystko w pizdu jak pójdziemy do kopalni. Jeszcze będziemy toto z Wotanem testować przed wydaniem. Nie ma obawy. 
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
A nie możecie jakoś tak zrobić to, aby kopacz/kret mógł dołączyć i tak do innego obozu?
Powiedzmy mimo to, że zostajemy kretem lub kopaczem, mamy później możliwość dołączenia do NO, SO, Bractwa lub Bandytów i wykonania standardowych questów.
A do SO i NO dodać taką opcję, że nawet jeżeli wykonamy wszystkie questy do zostania Cieniem, to wymagane jest abyśmy byli kopaczem lub dla Szkodnika bycie Kretem.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
A nie możecie jakoś tak zrobić to, aby kopacz/kret mógł dołączyć i tak do innego obozu?
Powiedzmy mimo to, że zostajemy kretem lub kopaczem, mamy później możliwość dołączenia do NO, SO, Bractwa lub Bandytów i wykonania standardowych questów.
A do SO i NO dodać taką opcję, że nawet jeżeli wykonamy wszystkie questy do zostania Cieniem, to wymagane jest abyśmy byli kopaczem lub dla Szkodnika bycie Kretem.
Imo wtedy bezsens byłby w ogole tworzenia tych grup. Chyba wiadome jest, że KRET to przynaleznosc do NOWEGO OBOZU a KOPACZ to przynalenosc do STAREGO OBOZU.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

WotanGolS

WotanGolS

Użytkownicy
posty112
Propsy22
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
A nie możecie jakoś tak zrobić to, aby kopacz/kret mógł dołączyć i tak do innego obozu?
Powiedzmy mimo to, że zostajemy kretem lub kopaczem, mamy później możliwość dołączenia do NO, SO, Bractwa lub Bandytów i wykonania standardowych questów.
A do SO i NO dodać taką opcję, że nawet jeżeli wykonamy wszystkie questy do zostania Cieniem, to wymagane jest abyśmy byli kopaczem lub dla Szkodnika bycie Kretem.

Kret może wkraść się podstępem w szeregi cieni w ER ;). A co do opcji kopacz- nowicjusz,  szkodnik to ciekawa opcja warta przemyślenia ale decyzja do mnie nie należy.
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Zwracam tylko uwagę, że jak odrazu decyduje się na zostanie kopaczem lub kretem to jest to fajna opcja, ale ucina zadania w innych obozach przez co tracimy expa, rudę i część frajdy z gry.
To tylko moja propozycja urozmaicenia rozgrywki no ale jak powiedział kolega wyżej, decyzja nie do nas graczy należy.
 

gothic1210
  • Gość
Wiśnia skończył Er z prawie 300pkt siły, 700pż i 34 poziomem. "Tracenie" expa bardzo tutaj nie pasuje, ponieważ jest go w obiegu nawet za dużo. Cały czas staram się coś z tym zrobić, żeby te staty pod koniec gry były normalne. 
 

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Expa jest ilość taka jak mniej więcej w podstawce. I jeszcze to zmieniać? A nie lepiej poprostu zmniejszyć skuteczność mikstur siły, zręczności do 2/3/4 lub 2/3/5 ?
Grając idealnie w podstawkę na samym końcu można wyciągnąć max 200 czy 225 siły bo kiedyś sprawdzałem. A nauka siły jest do 100 czy jest zwiększony limit ?
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Cytuj
Expa jest ilość taka jak mniej więcej w podstawce. I jeszcze to zmieniać? A nie lepiej poprostu zmniejszyć skuteczność mikstur siły,
zręczności do 2/3/4 lub 2/3/5 ?
Grając idealnie w podstawkę na samym końcu można wyciągnąć max 200 czy 225 siły bo kiedyś sprawdzałem. A
nauka siły jest do 100 czy jest zwiększony limit ?
Max w podstawce można wyciągnąć 252 siły 100 z nauki 112 z mikstur 20 z amuletu i 20 siły z dwóch pierścieni. Co do statystyk to faktycznie można wbić duże nie ucząc się atrybutów i tak będę miał ponad 200siły,zręczności i many ;d ja, natomiast, żeby to ograniczyć proponuje trzykrotnie zwiększyć rośliny potrzebne do mikstur trwałych i zrobić coś z ulepszaniem mikstur, bo ulepszanie mikstur trwałych nie wymaga w sumie rzadkich składników dlatego proponuje oprócz podstawowych składników do ulepszenia miksturki siły dodać ogniocierń do zręczności liść dębu do życia wiadomo kilka silnych roślin uzdrawiających a do ulepszenia trwałych mikstur many dodatkowo czarne ziele. Ewentualnie żeby jeszcze bardziej to ograniczyć można jeszcze pousuwać ze świata miksturki trwałe tu jak chcesz mógłbym zrobić listę gdzie się takowe znajdują.
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Niby cechy można podnieść bardziej niz w podstawce ale za to zbroje mamy słabsze a kilku wrogów chyba wzmocnionych dlatego nie kombinowałbym z usuwaniem mikstur a faktycznie przerobił same bonusy jakie dają miksturki stałe na siłę/zręczność (zamiast 3/5/8 na 2/4/6)
Pamiętajmy też że w patchu będzie trzeba uczyć się alchemii dwuetapowo a nie jak do tej pory za marne 10PN u Clawa :D
Te dwie rzeczy powinny odpowiednio zbalansować efekt koncowy.
 

gothic1210
  • Gość
Ja to myślę, żeby w ogóle wyjebać ulepszane miksturki i zostawić najsłabsze do wyrobienia, a lepsze wyłącznie do znalezienia. 
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Czyli samych oryginalnych +3 do siły/zręczności i +5 do many? No tak też można.

Swoją drogą nie myślałeś o tym żeby dodać opcję ulepszania miksturek po np 10 sztuk na raz? Jak kiedyś mnie naszło zrobić sobie kilka 'pełni zdrowia' to myślałem że się na śmierć zaklikam :P
 

gothic1210
  • Gość
WIP
10 poziomowe umiejętności


Dzięki za pomoc @Nefario
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
 

gothic1210
  • Gość
 

tuldor88

tuldor88

Użytkownicy
Spamer, hejter, męczydupa
posty187
Propsy41
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Spamer, hejter, męczydupa
Hm, Outlanderze? Patrzę na screena i widzę 10 poziom walki i 10% szansy na krytyka, czyli będzie można się po 1% na raz uczyć? Czy może to miał być poziom 1 i 10%? :)
 

gothic1210
  • Gość
Jak w Risenie będzie. 10 poziomów. Każdy poziom zwiększa szansę na krytyka o 1. czyli na 10 poz 10% szansy. Przy 10 poziomie będzie animacja walki jak w podstawce na drugim levelu. Na niższych będzie taka jak na 1 w podstawce. Dodam jeszcze coś takiego, że od szóstego poziomu będzie można nosić ciężkie bronie jednoręczne np ten miecz Blizny itd. Możliwe, że Mark przygotuje też przyspieszone MDS. Wtedy poza % zmieniałaby się też co x poziomów szybkość ciosów. 
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Przez banalny poziom trudności brak jakichkolwiek chęci do dalszej gry. Lizłem co nieco nowych rzeczy, i musze przyznać że nowinki są bardzo ciekawe. Niestety, dobijając 9 czy tam 11 poziom postaci, dokładnie nie pamiętam, brak jest jakichkolwiek wyzwań. Bossy ssą pałe tak samo. Przez ten poziom trudności niemalże identyczny jak w podstawce, cały mod traci grywalność (wersja 1.4.1)

xardas33

xardas33

Użytkownicy
Łowca Smoków
posty423
Propsy81
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Łowca Smoków
Przez banalny poziom trudności brak jakichkolwiek chęci do dalszej gry. Lizłem co nieco nowych rzeczy, i musze przyznać że nowinki są bardzo ciekawe. Niestety, dobijając 9 czy tam 11 poziom postaci, dokładnie nie pamiętam, brak jest jakichkolwiek wyzwań. Bossy ssą pałe tak samo. Przez ten poziom trudności niemalże identyczny jak w podstawce, cały mod traci grywalność (wersja 1.4.1)
Niestety, nie każdemu da się dogodzić.

Bardzo ciekawie wygląda nowy system nauki walki :) Tylko lepszą opcją byłoby dodanie nazw zamiast poziom X, np.
0 = Brak, 1 = Zielony, 2 = Początkujący, 3 = Miecznik, 4 = Zaawansowany, 5 = Wojownik, 6 = Szermierz, 7 = Mistrz, 8 = Ekspert, 9 = Zabójca, 10 = Arcymistrz.
Podobnie dla broni dystansowej:
0 = Brak, 1 = Zielony, 2 = Początkujący, 3 = Myśliwy, 4 = Zaawansowany, 5 = Sokole Oko, 6 = Strzelec, 7 = Mistrz, 8 = Ekspert, 9 = Łowca, 10 = Arcymistrz
Wymyślone na szybko :)

Zawsze moglibyście przerobić system alchemii, gdzie:
Poziom 1 = mieszanie tytoniu + wyrób alkoholi
Poziom 2 = Esencje lecznicze i many
Poziom 3 = Ekstrakty lecznicze i many
Poziom 4 = Eliksiry lecznicze i many
Poziom 5 = Mikstury trwałe i inne

A tak właśnie dziś wpadłem na pomysł odnośnie gildii. Mam nadzieję, że zainteresuje taki schemat twórców naszej wspaniałej ER :)
Otóż, na początku można dołączyć do Kopaczy lub Kretów ale:
1. Zostając Kopaczem możemy dołączyć tylko do SO lub Bractwa (Diego wymaga, byśmy byli Kopaczem zanim przyjmie nas na Cienia i wymaga poparcia naszego zwierzchnika ze Starej Kopalni [oczywiście potrzebujemy na Cienia wykonania podstawowych zadań z SO], którego głos zdobędziemy wykonując odpowiednie zadania przy i w Starej Kopalni. Do Bractwa możemy dołączyć, ponieważ poszukuje ono nowych wyznawców, a więc bycie Kopaczem umożliwia też zostanie Nowicjuszem. W innych obozach możemy mieć zablokowane questy na przyjęcie lub mimo ich wykonania nie zostaniemy przyjęci do obozu z powodu bycia Kopaczem)
2. Zostając Kretem możemy dołączyć do NO, Bractwa lub Bandytów (Taka sama procedura jak wyżej, wykonać nieco jakichś zadań z Wolnej Kopalni po czym zwierzchnik oddaje na nas swój głos, abyśmy zostali przyjęci jako Szkodnik i musimy wykonać zadania u Laresa [Jak w podstawce] lub poparcie najemników. Do Bractwa możemy dołączyć, bo poszukuje nowych wyznawców, a do Bandytów, ponieważ Bandyci byli kiedyś częścią NO, więc są do niego przyjaźnie nastawieni). W SO możemy mieć zablokowane questy na zostanie Cieniem lub mimo ich wykonania nie zostać przyjętymi do obozu z powodu bycia Kretem.
Taki jest oto mój pomysł na to.
 

Ghost72

Ghost72

Użytkownicy
posty7
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie wiem czy było już wspomniane o greaverze czy jak miał ten szkodnik z NO o którego można grać w kości ale jest tam poważny bóg bo nawet nie grając w kości a "bijąc go :F"(bo szkodniki można lać i nikt nie atakuje) można zdobyć astronomiczne ilości rudy które ta postać ma przy sobie(nie wiem ile dokładnie nigdy nie zabrałem mu wszystkiego ale spokojnie ponad 200k rudy(co on zamienia wode w rude?) :facepalm:, a później wystarczy grać o 500 bryłek cały czas i nieskończony exp jest z tego (ale skoro usuniesz gre o wysokie stawki to zniknie). :D Ale rude też mu można zabrać żeby jej nie miał.

P.S Przydała by się możliwość zdobycia pancerza ze skóry błotnego węża u Mil-a (w 3 rozdziale) na tej samej zasadzie co pancerza łowców orków chyba że jest to sry.
 

szmotsu

szmotsu

Użytkownicy
posty54
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ogolnie zmiany nauki wygladaja fajnie, na pewno gra bedzie dzieki nim wiekszym wyzwaniem (oby porownywalnym z NK) ale mam kilka pytan i uwag:
Te 10 poziomowe umiejetnosci to w nastepnym patchu? Troche szkoda bo mam pod koniec 3 aktu a pewnie nie bedzie to kompatybilne ze starym save...
te 10 poziomow przypomina nieco system z nk, który moim zdaniem był gorszy jezeli chodzi o realizm; lepsza by byla chyba mniejsza liczba stopni np 5, z rosnacym kosztem nauki 10, 15 etc. gracz czulby wtedy wage kazdego poziomu umiejetnosci, latwiej byloby tez wymyslic nazwy dla nich ;D
Co do proponowanych przez niektorych zmian dotyczacych dolaczania do obozow to wydaje mi sie ze jest to nieco poroniony pomysl nie tyle ze wzgledu na umowny realizm (bo takie roszady moznaby jakos uzasadnic) ale na pole do potencjalnych bledow w skryptach i w konsekwencji licznych bezsensownych postow na forum :D
 


0 użytkowników i 15 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry