Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3458254 7447

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3458254

Odpowiedzi 7447

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
^
:facepalm: Ile można pisać, że ER nie wyjdzie?
Wskaż mi cytat Gothica1210 że to prawda.
Czytaj ze zrozumieniem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Raczej nie, ale do tego co robię teraz bardzo się przykładam. Mam nadzieję, że nic się nie spieprzy przy końcówce prac.

 ;(  Szkoda w sumie, bo ER było na wykończeniu raczej. No cóż Ludzie z górniczej doliny ostatnia nadzieja rozszerzenie do g1 ; (
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
^
:facepalm: Ile można pisać, że ER nie wyjdzie?
Wskaż mi cytat Gothica1210 że to prawda.
Czytaj ze zrozumieniem.

Tsa.... Zapeszyliście tym żganiem się. W modzie występuje crash podczas wczytywania gry. Nie jestem na razie w stanie tego naprawić. Musimy po kolei sprawdzać każdy skrypt, a jest tego sporo, albo wykopać z archiwów wersję sprzed pól roku i dodawać/poprawiać wszystko od nowa. Ja nie mam do tego głowy i chęci.

Choć to zależy od interpretacji.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szkoda, że nie robiono kopii zapasowej co jakiś czas. Może dodanie jakiegoś nowego elementu spowodowało crash? Jeśli ER miałaby trafić do kosza, to w takim razie może lepiej wypuścić taką niedziałającą wersję i komuś uda się ten problem rozwiązać?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Albo Gothic1210 napisz do jakiegoś wujka sawika czy innego Rafałka i spróbujemy problem rozwiązać, za dużo czasu i propsów na tego moda poszło. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ehh co do tych crashy - i u mnie w pojawił się ten problem. Jednak i on w zwykłym MT też występował, ten błąd pojawiał się przeważnie w 5/6 rozdziale w starym obozie podczas uwalniania Stone'a, albo w wolnej kopalni. Jednak ja zawsze wszystko sprawdzam po dodaniu i u mnie ten błąd z crashami pojawił się po dodaniu istotnych zmian w rozdziale 3 - dodanie nowego wątku. Przywróciłem moda do poprzedniego stanu i na razie jest ok.



Wątpię czy to ten sam błąd bo u mnie po prostu przy zapisywaniu gry był crash i acces violation przez co czasami nie jeden a kilka zapisów się psuło.
 

kura015

kura015

Użytkownicy
posty1
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To co w końcu z tym modem ? Ten problem będzie rozwiązany ? Skoro wersja 1.2 była ok to chyba da się coś zrobić dalej ?
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Bezgraniczna bezczelność to kiedyś pod bana będzie podlegać :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Wcale sie nie dziwie. Duzo ludzi czekalo na tego moda. W tym ja, miedzy innymi.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ale Outlander mógłby już dać profilaktycznie warna za coś takiego.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



gothic1210
  • Gość
Ja nie daję warnów ani nie banuję. Nie jestem modem globalnym! 
A regulamin nie został złamany, więc nie ma o czym gadać. Posty z żalem każdy pisać może, dopóki robi to kulturalnie. 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ale temat close można nie, moda nie być wiec po co i temat ma stać ?
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

gothic1210
  • Gość
Nie można.
Poza tym prace nad modem są zamrożone. Nie całkowicie zatrzymane.
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Posty z żalem każdy pisać może, dopóki robi to kulturalnie.
:trollface: :ok:

Na upartego opisz błąd dokładnie nawet u nas w tajnym, i Rafał i Łukasz mają do niego dostęp, ty z resztą też. Sam chciałem swojego czasu zobaczyć jak to będzie pobiegać sobie po tych twoich rushoffych niegdyś teksturkach :P
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na upartego opisz błąd dokładnie nawet u nas w tajnym, i Rafał i Łukasz mają do niego dostęp, ty z resztą też.
http://themodders.org/index.php?topic=22618.0

gothic1210
  • Gość
I tak przy okazji: nie ma dostępu do waszego tajnego działu. :lol2: Do tej pory nie doczekałem się screena z teksturami budynków, które kiedyś zrobiłem. :redface:
 

gothic1210
  • Gość
Potrzebny tester
Nie do Er tylko do Content Moda. Zgłoszenia na PW. Mało do roboty jest, ale szukam kogoś sumiennego, komu można zaufać. 
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
I tak przy okazji: nie ma dostępu do waszego tajnego działu. :lol2: Do tej pory nie doczekałem się screena z teksturami budynków, które kiedyś zrobiłem. :redface:
Jako moderator sądziłem, że masz. Nevermind - poprawię to.
Teksturek jeszcze nawet nie podmieniałem chyba xD Muszę je znaleźć  :lol2:
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Potrzebny tester
Nie do Er tylko do Content Moda. Zgłoszenia na PW. Mało do roboty jest, ale szukam kogoś sumiennego, komu można zaufać.

do g3?
 

gothic1210
  • Gość
Ha ha, ale beka....


Nieważne.
Zgłosił się Fabiosek. Jakoś sobie poradzimy.
 


0 użytkowników i 12 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry