Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3166017 7440

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3166017

Odpowiedzi 7440

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Lore to pojęcie względne  :ok: Dla każdego oznacza coś innego, więc stąd są takie problemy.
Proponuje skończyć ten offtop   :ok:
 

gothic1210
  • Gość
Er będzie modyfikacją zgodną z lore, a przy tym pełną questów oraz ciekawych dialogów. Nie będzie także popełniała błędów poprzednich wersji. Obecnie przepisujemy niektóre dialogi na nowo. Pracuję nad tym osobiście, a moją pracę kontrolują dodatkowo trzy osoby. Wcześniej część dialogów była mało rozbudowana i nieklimatyczna (chociażby początkowe dialogi z Draxem o OB). W 1.2 praktycznie przychodziliśmy do obozu, a wszyscy nam od razu wszystko mówili i rekrutacja zaczynała się bez zbędnych utrudnień. W er 1.4 już tak nie jest. Bandyci są małomówni, nieprzyjemni (choć bez bluzgów - zastąpiliśmy je ironią, sarkazmem i innymi gierkami słownymi). Drax nie prowadzi nas od razu do Obozu. Jeżeli źle poprowadzimy z nim dialog w ogóle nie będzie chciał mieć z nami nic wspólnego (pozostaje przyłączenie się do innego obozu lub szukanie innych sposobów na zostanie bandytą). Ogólnie każdy bardziej ambitny projekt przechodzi po pewnym czasie taką metamorfozę i dlatego nie ma się co bulwersować, że coś będzie wycinane.. Dlaczego? Po prostu jak tworzyłem wcześniejsze wersje Er skupiłem się na fabule oraz na dużej liczbie zadań. Teraz gdy już to wszystko mam mogę zająć się otoczką całości czyli dialogami, wpisami w dzienniku, alternatywnymi zakończeniami zadań. To wszystko wpływa znacząco na jakość modyfikacji i właśnie nad tym obecnie pracujemy. 

Aha i tak na marginesie ode mnie jako moderatora: nie dostaliście warnów tylko ze względu na moją dobrą wolę. Przemek zachowaj wyższa kulturę wypowiedzi, bo niektórych po prostu prowokuje twój agresywny ton. Nawet jeśli nie chcesz nikogo obrazić to dla niektórych możne to tak wyglądać. A tobie Boykaundisputed przypominam, że jesteś obserwowanym wiec radziłbym ci uważać na słowa.
Dzisiaj wam się upiekło.
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
I Bardzo Dobrze, że będzie zgodna z lore . Bo bandyci grywalni sa w pełni zgodni z lore tak jak całkowicie unlore byłby Lester jako Mag Ognia na ten przykład. Jeśli jest nowy miecz to też jest to zgodne z lore o ile nie jest to Miecz Świetlny Mistrza Yoda. Jeśli będą nowe zupki do ugotowania to i to jest zgodne z lore chyba że do ich przyrządzenia potrzebny jest fix Knorra.
Grałem w 1.2 być może jako jeden z nielicznych w krzykliwym towarzystwie ZA i PRZECIW czemuś tam i było to bardzo ciekawe rozszerzenie klasycznej fabuły G1. Jeśli zostało to doszlifowane i rozbudowane w rozsądnych granicach G1 Uniwersum to tym lepiej.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jak mowilem - skoro wydajesz G1ERMDK to pozostaje nadzieja, ze ktos zrobi submoda dodajacego Czarnego Maga, Nowicjuszy ognia itd :) W kazdym razie czekam na tego moda dluuuugo, i ile jeszcze bedziemy musieli czekac? :P Chociaz PRZYBLIZONA data ?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak mowilem - skoro wydajesz G1ERMDK to pozostaje nadzieja, ze ktos zrobi submoda dodajacego Czarnego Maga, Nowicjuszy ognia itd :) W kazdym razie czekam na tego moda dluuuugo, i ile jeszcze bedziemy musieli czekac? :P Chociaz PRZYBLIZONA data ?
Cytuj
- po premierze modyfikacji prawdopodobnie zostanie wydany G1ERMDK (podobnie jak w sytuacji z BSM) oraz zestaw rozszerzonych o wycięte wątki skryptów, będziecie mogli budować własne mody w oparciu o Er! Rosjanie tak robią (chociażby to, że skrypty podstawowego globala są w innych modach itd.) i nie narzekają
Wiecie co? Jednak z tego rezygnuję :lol:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
IMO metafora supcio 10/10 :D 100% racji, choć ubolewam trochę nad wycinaniem. Ale obadam to w wersji testowej i pewnie będę zadowolony. 
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Mam nadzieję że bug a raczej nielogiczność z oddaniem właściwej trucizny został naprawiony.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

gothic1210
  • Gość
Mam nadzieję że bug a raczej nielogiczność z oddaniem właściwej trucizny został naprawiony.
Chodzi ci o ten, że pojawiało się jakie trucizny możemy oddać nawet jak ich nie mieliśmy?
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Ja oddałem średnią chyba. No i byłem z tego powodu średnio zadowolony.
Ze można nic nie oddać nie pomyślałem, ale chyba w 1.2 nie było takiej opcji....
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

gothic1210
  • Gość
Możliwe, że był bug w którym mówiliśmy, że mamy miksturę, a jej nie mieliśmy. To jest poprawione już, choć sprawdzę dla pewności. 
 

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 15:05Jak mowilem - skoro wydajesz G1ERMDK to pozostaje nadzieja, ze ktos zrobi submoda dodajacego Czarnego Maga, Nowicjuszy ognia itd W kazdym razie czekam na tego moda dluuuugo, i ile jeszcze bedziemy musieli czekac? Chociaz PRZYBLIZONA data ?Cytat: Outlander w 2014-06-23, 16:10Cytuj- po premierze modyfikacji prawdopodobnie zostanie wydany G1ERMDK (podobnie jak w sytuacji z BSM) oraz zestaw rozszerzonych o wycięte wątki skryptów, będziecie mogli budować własne mody w oparciu o Er! Rosjanie tak robią (chociażby to, że skrypty podstawowego globala są w innych modach itd.) i nie narzekająWiecie co? Jednak z tego rezygnuję

Przeciez pozniej napisal, że wyda :P 
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Rany, ale zawzięci ludzie. Jeszcze wam się nie znudziło jojczenie na temat lore vs unlore, cokolwiek to znaczy bądź dla kogo? Outlanderze, a będą ostre dialogi i wulgaryzmy? Koniec końców, myślę, ze wszyscy są tu pełnoletni (mam taka nadzieję), a wulgaryzmy są "lore" W końcu to kolonia karna. :lol2: Żartuje sobie z tym lore. Zwisa mi ten lore bardziej, niż zdechły szczur powieszony za ogon na drzewie.

Tak swoja drogą. Mówicie o obozie bandytów, ale przecież kolonia karna pełna jest bandytów, przestępców, rabusiów oraz jeden praktykujący zoofil nawet w niej siedzi. Więc obóz bandytów, pośrodku przestępców i bandytów? Hmmm... No właśnie?

Swoją drogą, mógłbyś Outlanderze dodać jakiś quest, z przyprowadzeniem Wrzodowi jakiejś owcy - warunek aby się odczepił i zajął tym co lubi i za co go zamknęli? Jakoś szkoda go zabijać. :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Rany, ale zawzięci ludzie. Jeszcze wam się nie znudziło jojczenie na temat lore vs unlore, cokolwiek to znaczy bądź dla kogo? Outlanderze, a będą ostre dialogi i wulgaryzmy? Koniec końców, myślę, ze wszyscy są tu pełnoletni (mam taka nadzieję), a wulgaryzmy są "lore"

Od tego masz Mroczne Tajemnice  :facepalm:
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytat: Mac Dun[/quote

Od tego masz Mroczne Tajemnice  :facepalm:

Co Ty masz, to sam to wiesz najlepiej, a mnie to nie interesuje. Nie o to pytałem i nie Ciebie.
 

podkopek

podkopek

Użytkownicy
posty89
Propsy15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Outlander, skoro jesteście teraz na etapie przepisywania dialogów to chciałem zapytać, czy są postacie, które będą wspominać o tym, kim były przed wrzuceniem za barierę oraz o krainach znanych z G3 (varant, myrtana, nordmar). Opowiadające o tym jak wygląda tam życie i jakie panują zwyczaje. Mi osobiście bardzo przyjemnie czyta się takie rzeczy. Co o tym myślicie? A i jeszcze jeśli można wiedzieć, zrobiliście jakieś zadanie lub też wyjaśniliście jakoś kwestię Neka? Bo powiedzmy sobie szczerze, czy to logiczne, że strażnika starego obozu zabijają 3 kretoszczury? W MT było to fajnie zrobione. Bo nie trzeba być geniuszem, aby zorientować sie, ze pranie miały plany na to, lecz nie zrobili tego z jakiegoś powodu i zostało takie dość marne zakończenie. Czy poza tymi dialogami zostało wam coś jeszcze do zrobienia? Możecie jakoś przybliżyć nam czas, w którym przestaniemy wychodzić na dwór i zaniechamy nasze relacje z innymi, bo zaczniemy no-lifić? :D. Powiem szczerze, że już nie mogę się doczekać. Powodzenia. 
 

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Taki, będą nawiązania do innych części Gothica. Osadziłem nawet w nich Zubena - Gellor i Lukor są jego generałami, a po wojnie o Varant naród asasynów nie może wyznawać Beliara i musi się podporządkować Rhobarowi.
Jest zadanie z Nekiem, było już w 1.2 i przyznam, że jest ono ciekawe i zaskakujące :)
Poza porządkowaniem dialogów została oczywiście poprawa bugów oraz testy.
Czekajcie cierpliwie.
 


0 użytkowników i 8 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry