Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3445836 7447

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3445836

Odpowiedzi 7447

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Outlander mam prośbę: mianowicie dałem pomysł dodania lowcow smokow do projektu MT 3.0 ale ten jebany pojeb lukizzz powiedział ze mam moje świetne pomysły wdrażać w swoim modzie. Nie wiek o co temu przykebowi chodziło. W związku z tym chciałbym żebyś Ty wprowadził ten genialny pomysł jakby co to mam już pomysły na questy, a lukizzz niech się pierdoli :)
Aha :)

Cytuj
ale ten jebany pojeb lukizzz
lukizzz niech się pierdoli
Nie wiek o co temu przykebowi chodziło
Dobre kurwa  :lol:
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Cytuj
Outlander mam prośbę: mianowicie dałem pomysł dodania lowcow smokow do projektu MT 3.0 ale ten jebany pojeb lukizzz powiedział ze mam moje świetne pomysły wdrażać w swoim modzie. Nie wiek o co temu przykebowi chodziło. W związku z tym chciałbym żebyś Ty wprowadził ten genialny pomysł jakby co to mam już pomysły na questy, a lukizzz niech się pierdoli 
Ja pierdole ale Debil :facepalm:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dobra, tym razem wezmę stronę lore'owców...
To jest niezgodne z uniwersum. Łowcy smoków są tam gdzie smoki, w Gothic 2 jest wzmianka że smoków nie widziano od tysięcy lat. 
Outlander chce zrobić modyfikację zgodną z uniwersum.
Logiczny wniosek - nie może wprowadzić smoków. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Gdyby był logiczny, problem ze niema smoków w g1 to go przekreśla.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Lukizzz

Lukizzz

Użytkownicy
posty573
Propsy140
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Powinienem wnosić o bana dla Ciebie ale się wstrzymam malolacie. To ze wpadł Ci do głowy jakichś genialny pomysł to nie znaczy ze muszę go wdrażać...

Widzę ze ktoś zapropaowal tego miłego dla mnie użytkownika :) No ale cóż jak kto woli...
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Powinienem wnosić o bana dla Ciebie ale się wstrzymam malolacie. To ze wpadł Ci do głowy jakichś genialny pomysł to nie znaczy ze muszę go wdrażać...

Widzę ze ktoś zapropaowal tego miłego dla mnie użytkownika :) No ale cóż jak kto woli...
Przecież widać, że to debil więc wiesz :lol:
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Ja się cieszę na tego moda bo podobno ma być to w pełni lore. Nie mogłem w mt tego znieść, że są misje z lore typu   sci-fi-huligan.

Zawsze chciałem grać w g1 z nowymi misjami itp, ale zgodnymi z klimatem itp.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
A może mi ktoś wytłumaczy co to jest te lore i unlore?  :D
Bo chuj wie o co biega  :P
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Lore, to znaczy, że trzyma się tego samego klimatu. Misje tego samego typu, ta sama tematyka zgodna z oryginałem. Unlore to niezgodne z tematyką gothica. W sensie, że możesz sobie dodać pojazdy, minigany itp albo używać sloganu i tępego słownictwa. Możesz nawet stwierdzić w takim unlore modzie zaprzeczyć faktom z g1.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Lore to to co stworzyli twórcy proste unlore to przeciwieństwo.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Lore to nie to co stworzyli twórcy tylko tematyka dzieła. Może być np lore sci-fi i może być kilka filmów, co się z nim zgadza. Np prometeusz i seria obcy.
 

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster
Dobra dzięki to już wiem w czym rzecz :)
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
I to jest ten problem dlaczego nie macie pojęcia czym jest lore i przypisujecie sobie to pod siebie.
Przeczytaj książki o tematyce warcrafta, następnie zagraj w niego i wow-a wtedy zrozumiesz czym jest lore i gdzie jest błąd w waszym myśleniu.

Lore to to co stworzyli twórcy na potrzeby własnego uniwersum, a następne trzymanie się tego co sami stworzyli, w przypadku gry idzie o trzymanie się głównych faktów.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
A co moder nie może się tych faktów trzymać ? Może.
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
pod siebie.
to możesz najwyżej zrobić
warcraft tu nie ma nic do rzeczy, nie chwal się że umiesz czytać a
Cytuj
w przypadku gry idzie o trzymanie się głównych faktów.
to pojęcie rozciagliwe z akcentem na głównych
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
I to jest ten problem dlaczego nie macie pojęcia czym jest lore i przypisujecie sobie to pod siebie.
Przeczytaj książki o tematyce warcrafta, następnie zagraj w niego i wow-a wtedy zrozumiesz czym jest lore i gdzie jest błąd w waszym myśleniu.

Lore to to co stworzyli twórcy na potrzeby własnego uniwersum, a następne trzymanie się tego co sami stworzyli, w przypadku gry idzie o trzymanie się głównych faktów.

Czego nie można powiedzieć o PB bo w każdej części zmienia fakty  :ok:

Dla mnie np mody Velaya są zgodne z lore, bo w g2 nie pokazuje co dalej mogło być po wypłynięciu beziego :ok:

Dla kogoś może to byc unlore

P.S Sory Outlander za lekki oftop :<
 

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
No tu fakt, samo G1 i G2 się kupy nie trzyma. Np. 13 magów, podział na kręgi Wody i Ognia. 
 

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
Tak teoretycznie zawsze z lore 100 % zgodna będzie część pierwsza. Z resztą tu chodzi o to, że 13 mag jest w tajemnicy bo wybrał czarną magię. Bez podziałów na kręgi było kiedyś, bo uważano, że mag to mag, potem nastąpił podział na specjalizację wody i ognia, a skoro mają inne specjalizację, nie mogli sobie dać wzajemnych korzyści i się rozeszli.

Ogólnie ten rozłam był, bo ich bogowie mieli różne plany, do których nie zgadzali się ze sobą, magowi wody używali mądrości, a magowie ognia siły.

Gdy by magowie ognia w porę zareagowali na bractwo, to by śniący nigdy nie obudził się i nigdy nie doszło by do opętania i orkowie nie zaczęli by walk. Ogólnie w g1 i g2 magowie ognia tylko siedzą na dupie szczerze. To ich nierozwaga doprowadziła do katastrofy.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Memorius, powtórzę to tobie, zapoznaj się z definicja Lore i tego kiedy w ogóle mówimy ze coś jest Lore
Używamy tego w wypadku odtwarzania spisanych faktów.

Dobry przykład to H.Potter i Władca Pierścieni, filmy sa zgodne z lorem poniewaz zostało ona opisane w książkach i to na ich podstawie są filmy w których są najważniejsze fakty i niema rzeczy których nie było opisanych w książce.

Odwrotna sytuacja jest w przypadku Uniwersum AC gdzie to te gry stanowią filar dla lore a książki są pisane na ich podstawie fakt jest taki ze książki nie sa zgodne w tym wypadku z lore :P ( jeśli chodzi o pewne szczegóły )

Ja wiem ze dalej dla ciebie lore to coś innego, ale to już twoja sprawa

Moder tworzy modyfikacja ta już u podstaw jest unlore bo jest modyfikacja.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
No ja tak interpretuję ten podział, że oni zawsze byli podzieleni na Magów Wody i Ognia. Po prostu współpracowali ze sobą i byli ogólnie nazywani Magami. Poróżnili się ze sobą pod Barierą po prostu. 
 


0 użytkowników i 15 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry