Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3165887 7440

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3165887

Odpowiedzi 7440

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
To samo pisałem :) Ale dyskusje można prowadzić na pw. 

Na tym kończę te "mondre" dyskusje. Pozdro. 
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Drakon1590

Drakon1590

Użytkownicy
posty115
Propsy82
Profesjabrak
  • Zbanowany
pusto
 

gothic1210
  • Gość
Admin, zamknij temat.
 

gothic1210
  • Gość
Gothic Edycja rozszerzona Recovery
Symbol wersji: 1.40 Recovery

Konkrety i fakty:
- projekt tworzony bez kontroli społeczności (nie informujemy o postępach prac, nie odpowiadamy na pytania, nie podajemy daty premiery)
- finalna wersja umieszona wyłącznie na ModDB, Modbase i GOL
- zgodność z lore (analiza dotychczasowych elementów pod kątem zgodności i wycięcie zbędnej zawartości)
- rozbudowane niektóre zadania (więcej opcji wyboru, skutki)
- więcej dialogów niezwiązanych z zadaniami
- być może rozbudowa zestawu tekstur
- sprawdzenie pod kątem zgodności z System-Pack
- zachowanie oryginalnej struktury rozwoju postaci i równowagi gildii (prawdopodobnie na pohybel pójdą: możliwość zostanie Magnatem, ale zadania z obozu Moroka zostaną, możliwość zastania Guru, bronie wymagające zręczności oraz możliwe, że kilka zadań pobocznych, przypominam przy tym, że Czarny Mag i Nowicjusze Ognia zostali wycięci z modyfikacji)
- w dalszym ciągu nie będzie wykorzystywany Ikarus
- w modyfikacji na pewno pozostaną: Obóz Bandytów, możliwość zostanie Kretem, Kopaczem, zamieszanie ze Strażnikami na czwartym rozdziale, Łowcy Orków, Opuszczona Kopalnia, zadania z Corristo, zadania poboczne w obozie Bractwa, obozowisko myśliwych (to nie jest gildia), obozowisko myśliwych-najemników (część Nowego Obozu), większość zadań pobocznych w modyfikacji
- po premierze modyfikacji prawdopodobnie zostanie wydany G1ERMDK (podobnie jak w sytuacji z BSM) oraz zestaw rozszerzonych o wycięte wątki skryptów, będziecie mogli budować własne mody w oparciu o Er! Rosjanie tak robią (chociażby to, że skrypty podstawowego globala są w innych modach itd.) i nie narzekają
- modyfikacja nie będzie zawierać solucji

Nie chce mi się tłumaczyć czy ten mod jest w końcu dla graczy, czy dla mnie. Powiem tyle: co zrobię dla siebie, tym się i z wami podzielę. Amen.
Jeszcze tak nawiązując do myślnika pierwszego: po ostatniej burzliwej dyskusji w temacie obowiązuje zasada dowiesz się jak zagrasz. Ja, oraz członkowie zespołu nie będą odpowiadać na żadne zapytania z waszej strony. Sprawa druga, wszelakie daty, spekulacje, czerwce, nie czerwce związane z premierą zostają anulowane. A to całe Recovery to moje widzimisię. Nazwałem tak moje nowe spojrzenie na ten projekt.  :D

To chyba tyle. Pozdrawiam i proszę o zachowanie kultury wypowiedzi w temacie, bo jak nie to ponownie go zamknę.
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
- zgodność z lore (analiza dotychczasowych elementów pod kątem zgodności i wycięcie zbędnej zawartości)
o - triumf ducha nad materią! doskonale

Cytuj
bo jak nie to ponownie go zamknę.
oj ;o
w razie czego założy się temat Gothic Edycja Rozszerzona - Spekulacje Niezorientowanych w Temacie
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
I ta zgodność z lore teraz znowu wycina kolejna fajne watki, ja pierdole mody trzeba kurwa robić pod zjebanych lorowocw, chuj z grywalność bo lore musi się zgadzać
Doceniam prace ale straciłem wiare w tego moda.

Ps pseudolorowcy zapoznajcie się z definicja lora to może własne błędy ujrzycie < kurwa w co ja wieżę >
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
- po premierze modyfikacji prawdopodobnie zostanie wydany G1ERMDK (podobnie jak w sytuacji z BSM) oraz zestaw rozszerzonych o wycięte wątki skryptów, będziecie mogli budować własne mody w oparciu o Er! Rosjanie tak robią (chociażby to, że skrypty podstawowego globala są w innych modach itd.) i nie narzekają
Brawo, brawo, brawo  :ok: Wyrazy uznania za tę decyzję. Zwłaszcza teraz, w erze "zabezpieczania" swoich cennych modów co by nikt ich nie rozkradł   :blink:

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
I tak lorowcy oraz inni jaka ER by nie byla i tak kazdy bedzie w ja gral  :lol2:
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siedziałeś Outlander nad tym prawie dwa lata, tak wnioskuję, z pierwszego posta, a w finalnej wersji wycinasz zawartość, z powodu zgryźliwych uwag na forum? W sumie jak tam sobie chcesz, ale trochę szkoda.
Jak to rozumieć? Wydasz moda zgodnego z lore i później do tego moda dodatek, rozszerzający mod o nowe gildie, przedmioty, questy i wyciętą zawartość?
A nie lepiej władować na dysk google? Przynajmniej serwery mają szybkie.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
A nie lepiej dać podczas instalacji 2 opcje

Er Zgodna z lore
Er dodając nowe watki itp ( brak zgodności z lore )

Prawda jest ze nawet ci pseudo-fanatycy i tak by zaznaczyli druga opcje
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Doktorszalonym

Doktorszalonym

Użytkownicy
Mnie to nie zachwyca.
posty337
Propsy161
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Mnie to nie zachwyca.
No tak, jaka by nie była to se zagram. Jednak dlaczego ma jej nie być tu na forum? Trochę chujowo.
 
W tym kraju są zasady,
Ten kraj ma to w zwyczaju:
Równo ścinać wszystkie głowy wystające zza połowy,
Mam fatalne maniery,
Koszmarne mam zwyczaje,
Lecz kiedy grają tego kraju hymn,
Ciągle jeszcze wstaje.

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niech to wrzuca gdzie chce, byle dało się to ściągnąć. Nie tak, jak rok temu, gdy próbowałem ściągnąć wersję 1.2 moda. Musiałem z czyjegoś chomika pobierać, ponieważ serwery albo nie działały już, albo linki się przedawniły, albo jakieś idiotyczne limity, że bym ściągał 10 dni tudzież raz była próba wyłudzenia danych osobowych, typu "chcesz ściągnąć, wyślij nam swój numer telefonu".
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Za to jak najbardziej props: 

Cytuj
- projekt tworzony bez kontroli społeczności (nie informujemy o postępach prac, nie odpowiadamy na pytania, nie podajemy daty premiery)


Za to nalezy Wam jak i tym pizdom co narzekaly kompletny elbow na twarz:

Cytuj
- zachowanie oryginalnej struktury rozwoju postaci i równowagi gildii (prawdopodobnie na pohybel pójdą: możliwość zostanie Magnatem, ale zadania z obozu Moroka zostaną, możliwość zastania Gurubronie wymagające zręczności oraz możliwe, że kilka zadań pobocznych, przypominam przy tym, że Czarny Mag i Nowicjusze Ognia zostali wycięci z modyfikacji)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

gothic1210
  • Gość
Nie wiem co to "elbow". Dzięki, sawik.
Nie "Wam" tylko mi. Ja podjąłem wszystkie decyzje.

 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie wiem co to "elbow".
Łokieć.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Abaddon

Abaddon

Moderator działu
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Moderator działu
Tak, nie nam, bo ja na przykład pewnych zmian nie popieram.
 

Zły_Warg

Zły_Warg

Użytkownicy
posty51
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Aha, prośba do ekipy tworzącej mod. Właśnie mi się przypomniało, a żaden z tych kłótliwych trolli, nie zwrócił na to uwagi. Ustawcie, czas wyświetlania się napisów pod nowymi dialogami na znacznie dłuższy. W zasadzie, to moglibyście ustawić czas wyświetlania się, nawet na bardzo długi. Koniec końców i tak po przeczytaniu, można przejść do następnej kwestii, prawym przyciskiem myszy a w wersji modu 1.2, dialogi wyświetlały się zbyt krótko.
 

podkopek

podkopek

Użytkownicy
posty89
Propsy15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Prace nad modem śledzę już od dawna, nie wiem może półtora roku? Coś koło tego. Konto założyłem tylko po to, żeby spropsować Outlandera i ekipę za to co robią. Z przyjemnością zagram w moda, jakikolwiek by nie był. Szkoda chłopaki, że zrezygnowaliście z niektórych wątków na rzecz polaczków cebulaczków, którym nigdy nic nie pasuje. Liczę na to, że mod wyjdzie dopracowany i obejdzie się bez miliona patchy, więc keep working i pozdrawiam :> 
 

gothic1210
  • Gość
Bardzo nam miło. Dzięki za słowa otuchy. ;) 
 

K@T

K@T

Użytkownicy
posty152
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Szkoda, że nie zostawiasz tego jak było. Zapowiadało się świetnie.
 


0 użytkowników i 14 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry