Prawo jazdy 32982 129

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 30.08.2012 roku

Wyświetleń 32982

Odpowiedzi 129

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cóz, Shergar praktycznie wymienil wszystkie plusy B. Jesli o mnie by chodzilo, to zdecydowanie B, gdyż:

-W razie wyjazdu gdzies dalej spakujesz walizki
-Jedziesz gdzie chcesz, kiedy chcesz, jak Ci sie podoba, niezaleznie od pogody
-Jak bedziesz mial wypadek to jedyne co to stluczka (nie mowie oczywiscie o przypadka 100km/h VS 100km/h ewent. z tirem)
[opcjonalne] jak zrobisz wieśtuning (czytaj. chujowe spojlery, neonki itd) to masz lans u wsiowych kobiet jak znalazl! :ok:


Na serio, B.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prawo jazdy
#121 2013-06-11, 12:19(Ostatnia zmiana: 2013-06-11, 12:20)
B jest praktyczne i warto mieć, a A to bardziej hobby. Przynajmniej większość ludzi jeżdżących motorami jakich znam traktuje to jakie jazdę dla jazdy.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
ty sie przyznaj, ze kurwa na motorze jezdzic nie umiesz :lol:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
B jest praktyczne i warto mieć, a A to bardziej hobby. Przynajmniej większość ludzi jeżdżących motorami jakich znam traktuje to jakie jazdę dla jazdy.
Też tak na to ZAZWYCZAJ patrze, gdyby nie to jebane ubezpieczenie, nie musiałbym się zastanawiać.
Wybór mam taki:
a. Motor i mieć "luz" finansowy, ale mieć parę nieprzyjemności jeśli chodzi o jazdę.
b. Samochód, ledwo wiązać koniec z końcem, w razie utraty pracy popaść w długi, całkiem spore zresztą, za cenę paru mniej uniedogodnień i lans na dzielni.
Za motorem przemawia fakt, ze gdybym chciał do września miałbym już go opłaconego na rok, łącznie z ubezpieczeniem. Co jest po prostu niemożliwe jeśli patrzeć na samochód.
Mówiłem, za ubezpieczenie na motor wychodzi mi 500/600 funtów, na samochód MINIMUM 4.5k, a to już robi różnice.
Oryginalny plan był taki:
a. Zrobić A i jeździć przez rok/dwa, jak bozia da to i trzy.
b. Zrobić B, i wziąć samochód z ubezpieczeniem około 1.5k/2k rocznie (co potem dalej spadnie)
c. Cieszyć michę.
Czyli po prostu rozchodzi się o ryzyko, widzę nie ma tu nikogo kto mógłby mi coś więcej powiedzieć o jeździe na motorze przez cały rok (VEQ? widzę pisał ze robił A, ale nie wiem czy rekreacyjnie czy na dojazdy).

Obecnie, szukam sposobu na zdobycie ubezpieczenia poniżej 2k, jak mi się uda... biorę samochód, jak nie... do poniżej 3k (po prostu na chwile obecna wiem ze będę miał 4k do października [lub września, jak złapie overtimeów parę], to jest pewne jak to ze żyje, wiec będę teoretycznie bezpieczny finansowo) się zastanowię, powyżej, muszę odpuścić, dzięki wszystkim, szczególnie Shergarowi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Pytaj się ludzi w Polsce, zamiast w UK :ok:

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pytaj się ludzi w Polsce, zamiast w UK :ok:
1. Parę osób stad ma o tym pojecie, ot taki Maybe czy Kyro (z którym mialem zamiar o tym pogadac).
2. Przedstawiłem sytuacje na tyle jasno ze każdy powinien ja zrozumieć, chociaż nikt jej nie przeczytał a to już inna sprawa.
3. Pytałem ludzi w Europie, robię europejskie prawo jazdy, your point is invalid. Resztę informacji podałem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Prawo jazdy
#126 2013-06-11, 17:04(Ostatnia zmiana: 2013-06-11, 17:05)
ty sie przyznaj, ze kurwa na motorze jezdzic nie umiesz :lol:
Jasne ze nie umiem. Ogólnie motory do mnie nie przemawiają, a szczególnie jazda dla jazdy - od tego mam rower i jest zdrowiej, bezpieczniej i przyjemniej i TANIEJ.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Prawo jazdy
#127 2013-06-11, 17:45(Ostatnia zmiana: 2013-06-11, 17:45)
1. Parę osób stad ma o tym pojecie, ot taki Maybe czy Kyro (z którym mialem zamiar o tym pogadac).
2. Przedstawiłem sytuacje na tyle jasno ze każdy powinien ja zrozumieć, chociaż nikt jej nie przeczytał a to już inna sprawa.
3. Pytałem ludzi w Europie, robię europejskie prawo jazdy, your point is invalid. Resztę informacji podałem.
1. Maybe to gimnazjalista, a Kyro nie ma chyba samochodu.
2. Twoim największym problemem są pieniądze, a raczej to czy będzie cię stać na utrzymanie auta. Istnieje jeszcze możliwość, że nie kupujesz samochodu ani motoru, robisz kat. A i B i nie przejmujesz się ubezpieczeniami. Ja bym się jeszcze zastanowił, czy potrzebny ci jest jakiś pojazd.
3. Z ciekawości: co ci ludzie z Europy radzą?

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
1. Co nie przeczy że Maybe coś wiedział o ubezpieczeniach, a Kyro jako mieszkaniec mógł chociażby się tym interesować/rozmawiać o tym z kumplem.
2. Czekaj... Czego nie rozumiesz w tym fragmencie - "pojazd jest zakupywany bo będę musiał dojeżdżać do pracy, wliczając w to zimę" oraz "transport publiczny odpada, pracował będę na nocnej zmianie, kończąc długo po ostatnim autobusie i dalece przed pierwszym"? Gdybym nie musiał, nie srałbym się, a już na pewno nie pisałbym tu, napisanie tu to akt desperacji, który mi pomógł zresztą.
3. To że zarówno A jak i B, działają tak samo w obu krajach? I poza kosztami wszystko jest takie same? Widzisz, jak zaznaczyłem parę razy, czekałem na opinię motocyklisty który by ocenił czy warto w ogóle ryzykować zimowe "w lepsze dni pojadę motorem, w gorsze złapię taxi". Najbardziej liczyłem na wypowiedź VEQ'a, oraz miałem nadzieję że ktoś tutaj ma jakieś pojęcie o motorach, widocznie się myliłem.

Ale huj, wyżebrałem ubezpieczenie w "okolicach 1.3k do 1.5k" (o ile wezmę 1.5l), da się żyć. Wybór padł jednak na B.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Jak sobie kupisz autko to postuj, bom ciekaw :D
 
makin' bacon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry