Ogólna dyskusja o modyfikacji 438156 1170

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 438156

Odpowiedzi 1170

Meldor12

Meldor12

Użytkownicy
posty27
  • Użytkownicy
specem nie jestem ale mod zapowiada się ciekawie  :ok:
 

Daffcio

Daffcio

Użytkownicy
posty3
  • Użytkownicy
Bardzo jestem zaniepokojony jeśli chodzi o moda... Nie mogę się doczekać jestem pewien że twórcy moda (uwaga trochę wazelinki będzie;D) odwalili kawał dobrej roboty. Chciałbym poznać choć zbliżoną datę wydania moda. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś odpowiedział na ten post.
 

Berserker

Berserker

Użytkownicy
posty90
Propsy15
  • Użytkownicy
 

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.


Lolq

Lolq

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy
A ja bym wprowadził małą zmianę jeśli chodzi o obóz magów wody. A dokładniej, bym dodał jakiś wojowników u magów wody, mogą to być np. Krąg wody lub coś podobnego.
 
"Życie to zmiana, chaos, plugastwo i cierpienie. Śmierć to spokój, ład i nieskończone piękno."

Don Vitto Corleonne

Don Vitto Corleonne

Użytkownicy
posty16
Propsy4
  • Użytkownicy
Podobnie jak Daffcio nie moge sie doczekac moda.
Zatem ponawiam pytanie [moze tym rayem ktos mi odpowie] :Kiedy mniejwiecej mozna oczekiwac premiery tego moda?

PS:Prosze o wypowiadanie sie osob kompetentnych.

                                               Pozdrawiam
 

DarthWojt

DarthWojt

Użytkownicy
posty135
Propsy24
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Będzie dubbing??
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Don Vitto Corleonne

Don Vitto Corleonne

Użytkownicy
posty16
Propsy4
  • Użytkownicy
Prepraszam Sawik i nie mam nic przeciwko twojej osobie ,ale wyraznie napisalem ze oczekuje odpowiedzi osob kompetentnych ,ktora niestety w tym wypadku nie jestes.
Pozatym odeslales mnie do linka starego przeszlo 2 lata.

Pozdrawiam
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Prepraszam Sawik i nie mam nic przeciwko twojej osobie ,ale wyraznie napisalem ze oczekuje odpowiedzi osob kompetentnych ,ktora niestety w tym wypadku nie jestes.
Pozatym odeslales mnie do linka starego przeszlo 2 lata.

Pozdrawiam
Najwyraźniej nic się nie zmieniło przez te dwa lata.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
odpowiedzi na wkurwiajace wszystkich i ciągnące się w nieskończoność pytania o daty premiery i inne rzeczy które zostały przemielone na wszystkie mozliwe sposoby nie zmienią się nawet i przez 25 lat, prędzej modding gothica padnie :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#190 2011-11-20, 00:13(Ostatnia zmiana: 2011-11-20, 00:14)
Podobnie jak Daffcio nie moge sie doczekac moda.
Zatem ponawiam pytanie [moze tym rayem ktos mi odpowie] :Kiedy mniejwiecej mozna oczekiwac premiery tego moda?
Wkrótce :D  A tak naprawdę, to nie wiadomo. Myślę, że jak będzie wiadomo, kiedy mniej więcej będzie premiera, to Sentarion ją ogłosi.

Cytuj
Będzie dubbing??
Nie wiadomo.

EDYCJA
Cholera, ile powtórzeń nasadziłem :lol2:  Idę chyba spać :D

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Prepraszam Sawik i nie mam nic przeciwko twojej osobie ,ale wyraznie napisalem ze oczekuje odpowiedzi osob kompetentnych ,ktora niestety w tym wypadku nie jestes.
Pozatym odeslales mnie do linka starego przeszlo 2 lata.

Pozdrawiam
Odniosłem cię do linka który był odpowiedzią na twoje pytanie udzielone przez kompetentną osobę a to że jest trochę stary no cóż jest to jedyne info jakie masz więc musisz się z tym pogodzić jedyną poprawką jaką zapewne 80% ludzi na tym forum by dodało byłoby zmienienie "Jak mod zostanie zrobiony" na "Jeśli mod zostanie zrobiony".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Don Vitto Corleonne

Don Vitto Corleonne

Użytkownicy
posty16
Propsy4
  • Użytkownicy
Dzienki za info
Pozdrawiam
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Cytuj
Dzienki
Wyraża więcej niż 1000 słów. :lol2:
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#194 2011-11-20, 10:38(Ostatnia zmiana: 2011-11-20, 11:48)
Jeśli chodzi o datę premiery, mogę powtórzyć to co ostatnio ciągle mówię - ostatnio prace nad modem idą w całkiem niezłym tempie, dużo się dzieje, ale jakieś konkretne info pojawi się gdy prace będą już naprawdę blisko końca, więc trzeba czekać cierpliwie, mod jest jak najbardziej dalej tworzony. Co do pytań o jej datę - konkretne informacje pojawią się gdy do ukończenia zostanie naprawdę niewiele.

Dubbingu raczej nie będzie, chyba że zgłosi się osoba/grupa chętna go zorganizować, bo nikt z teamu nie ma czasu się tym zająć, ostatnio co prawda zgłosiła się pewna grupa zajmująca się dubbingowaniem filmików na YT, ale po zleceniu przez ze mnie nagrania części dialogów, zapadła głucha cisza :D  Więc oni raczej się tym nie zajmą, ale jak ktoś chciałby się tego podjąć i ma w tym już trochę doświadczenie to może powoli organizować ekipę, bo dialogi są gotowe w 95%, więc można powoli nagrywać. W razie czego piszcie do mnie na PW.

Ludwik

Ludwik

Użytkownicy
posty4
Propsy5
  • Użytkownicy
A ja mysle ze wejde tu za kolejne pol roku/rok i zobacze jak zwykle to samo. Ze mod idzie w dobrym/wolniejszym tempie, a premiera bedzie kiedy bedzie. Juz naprawde rzygac sie chce. To samo w Czasie Zaplaty. Od ponad 3 lat smecenie ze "prace ida wolniej bo", "prace sie ruszyly", "nie ma orka bo...". Mi osobiscie juz sie odechcialo czekac 4 rok na mody ktore prawdopodobnie nie ukarza sie w najblizszym czasie. Pare lat czakania tylko po to zeby zagrac w zbugowanego moda. Odpuszcze sobie.

I do tych co zaczna mi zaraz jechac. Ja tez was pozdrawiam serdecznie ;)
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#196 2011-12-07, 18:06(Ostatnia zmiana: 2011-12-07, 18:09)
Nikt ci nie każe czekać, ale ci, którzy będą czekać na pewno się nie zawiodą. Również pozdrawiamy  :D

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
a ty myślisz że jakikolwiek większy mod ma szanse na szybsze wyjście niż "będzie kiedy będzie"? :lol2:
olej modding goticzka a jeszcze lepiej weź się za coś swojego, serio dużo lepsze niż podziwianie dualów i tarczów na starym goticzku, nie wiadomo czemu tak """""dobrze"""" trzymającym się w polsce
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Berserker

Berserker

Użytkownicy
posty90
Propsy15
  • Użytkownicy
A ja mysle ze wejde tu za kolejne pol roku/rok i zobacze jak zwykle to samo.



Mylisz się, ja weszłem na forum po "2-óch latach" przymusowej przerwy od neta i... dalej to samo  :lol2:  
A sprawa jest prosta, albo czekasz na moda albo nie, proste.
 

89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika, jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.


David

David

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
hehe ja mam ułatwione zadanie bo dopiero nie dawno przeszedłem Gothic I, Gothic II NK i Gothic III, teraz poszukuję modów i z tego co czytałem ten mod zapowiada się ciekawie, więc czekam na niego już od kilku minut ^_^
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry