Ogólnie sam pomysł na moda mi sie podoba ale dręczy mnie to że w obozie piratów nie ma Grega. Moim zdaniem obóz piratów bez Grega i jego załogi to żaden obóz. Nie chce wam się wtrącać w waszej pracy nad modem ale Hannibal brzmi trochę... naciąganie. Proponowałbym zmienić mu imię.
W obozie piratów nie ma Grega ponieważ został powieszony z rozkazu Hannibala (dlaczego dowiecie się tego grając w moda). Hannibal to bardzo groźny pirat jak widać i radziłbym mu nie podpadać, nie wiem co by zrobił gdyby się dowiedział, że nie podoba ci się jego imię... ;)
Jeżeli chodzi o obóz Orków to daliście coś ciekawego co daje nam przedsmak 3 części Gothica ale jedno mnie odrzuca - przemiana w orka. Mogło by być po prostu tak że wspinając się po szczeblu kariery - powiedzmy sobie szczerze - najemnika orków możemy zostać np. ich Hersztem czy negocjatorem z obozem np. palladynów z racji że Palladyni szczególnie za orkami nie przepadają
Jeszcze do końca nie jest pewne czy będzie przemiana orka, wiąże się z tym sporo trudności, że tak powiem technicznych, jeszcze zobaczymy czy to będzie. Na pewno będzie można grać po stronie orków, właśnie w charakterze jakby najemnika.
A co do bandytów to nie uważacie że prośba o ułaskawienie to trochę za dużo? Przecież to oni porywali ludzi i robili z nich jeńców albo zabijali ich. Ja bym proponował nie gubiąc tego tropu i jeżeli do władzy doszedł Alvaro to mógłby kontynuować dzieło Kruka i dalej porywać ludzi tym razem po to zeby kopalnia była bardziej "wydajna" a Lord Hagen przybyć by po to żeby położyć temu kres przy czym Magowie Wody pomogli by im i zbadali by świątynie Adanosa
Czasy i ludzie się zmieniają, bandyci robili to co kazali im dowódcy czyli Kruk i Bloodwyn, oni zginęli, więc można powiedzieć, że cała odpowiedzialność spada na nich. Alvaro zdaje sobie sprawę z tego, że ułaskawienie będzie bardzo trudno uzyskać, ale powoli do tego zmierza...
Poza tym widzę, że bardzo trzymasz się stereotypów, że bandyci to muszą mordować, paladyni wiecznie nienawidzą orków, itp. Złote Wrota to zmieniają, dlatego tak właśnie wygląda koncepcja poszczególnych obozów.
Byłby fajnie gdybyście wykorzystali , niewykorzystanych NPC ( takich jak Aya czy INEXTREMO) , tekstury, przedmioty (np kamień wiedzy), potwory ( pantera, aligator) . I gdyby były mapy z czasów kolonii ( na przykład mapa z kamieniami ogniskujacymi trzymana przez jakiegoś ożywieńca) posążek śniacego, ulumulu czy URIZIEL. Mod zapowiada się świetnie ale mam pytanie : jaka będzie jego długość ( byle nie taka jak w Modzie Świątecznym ) ?
Na pewno wykorzystamy część itemów, potworów itp będzie też sporo różnych "smaczków", ale o to będziemy się martwić po zrobieniu głównej fabuły.
Długość moda to około 15-20 godzin grania.
PS. Trochę poprawiłem wasze posty, żeby było widać polskie znaki.