Ogólna dyskusja o modyfikacji 145187 1171

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 21.01.2008 roku

Wyświetleń 145187

Odpowiedzi 1171

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty668
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
W tym temacie możecie napisać swoje zdanie na temat moda, zadać jakieś pytanie.
 
Комиссар RBT

Dziuby

Dziuby

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Oki to ja zacznę :D  

 Ogólnie sam pomysł na moda mi sie podoba ale dręczy mnie to że w obozie piratów nie ma Grega. Moim zdaniem obóz piratów bez Grega i jego załogi to żaden obóz. Nie chce wam się wtrącać w waszej pracy nad modem ale Hannibal brzmi trochę... naciąganie. Proponowałbym zmienić mu imię.
 Jeżeli chodzi o obóz Orków to daliście coś ciekawego co daje nam przedsmak 3 części Gothica ale jedno mnie odrzuca - przemiana w orka. Mogło by być po prostu tak że wspinając się po szczeblu kariery - powiedzmy sobie szczerze - najemnika orków możemy zostać np. ich Hersztem czy negocjatorem z obozem np. palladynów z racji że Palladyni szczególnie za orkami nie przepadają :P  
 A co do bandytów to nie uważacie że prośba o ułaskawienie to trochę za dużo? Przecież to oni porywali ludzi i robili z nich jeńców albo zabijali ich. Ja bym proponował nie gubiąc tego tropu i jeżeli do władzy doszedł Alvaro to mógłby kontynuować dzieło Kruka i dalej porywać ludzi tym razem po to zeby kopalnia była bardziej "wydajna" a Lord Hagen przybyć by po to żeby położyć temu kres przy czym Magowie Wody pomogli by im i zbadali by świątynie Adanosa ;)

To takie moje drobne wzmianki. Wiem że was one nie ruszają bo to w końcu wasz mod :D  Ale mogli byście trochę pomyśleć nad moimi argumentami i przemyśleć swoją fabułę :D
 
You know who I am bitch. I'm -=Mr. WestSide=-





Now I'm On The Top, Let The Champage Pop,

Throw You'r Hands In The Sky, Cuz
-=Mr. WestSide=- Don't Stop!



Dope Boys What's Up?

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
Byłby fajnie gdybyście wykorzystali , niewykorzystanych NPC ( takich jak Aya czy INEXTREMO) , tekstury, przedmioty (np kamień wiedzy), potwory ( pantera, aligator) . I gdyby były mapy z  czasów kolonii ( na przykład mapa z kamieniami ogniskujacymi trzymana przez jakiegoś ożywieńca) posążek śniacego, ulumulu czy URIZIEL. Mod zapowiada się świetnie ale mam pytanie : jaka będzie jego długość ( byle nie taka jak w Modzie Świątecznym  :lol: ) ?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Scenarzysta
posty730
Propsy1008
Nagrody
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Scenarzysta

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#3 2008-01-27, 19:45(Ostatnia zmiana: 2008-01-27, 19:50)
Cytat: Dziuby link=topic=177.msg1523#msg1523 date=Jan 27 2008, 00:32\'
Ogólnie sam pomysł na moda mi sie podoba ale dręczy mnie to że w obozie piratów nie ma Grega. Moim zdaniem obóz piratów bez Grega i jego załogi to żaden obóz. Nie chce wam się wtrącać w waszej pracy nad modem ale Hannibal brzmi trochę... naciąganie. Proponowałbym zmienić mu imię.
W obozie piratów nie ma Grega ponieważ został powieszony z rozkazu Hannibala (dlaczego dowiecie się tego grając w moda). Hannibal to bardzo groźny pirat jak widać i radziłbym mu nie podpadać, nie wiem co by zrobił gdyby się dowiedział, że nie podoba ci się jego imię... ;)  
Cytat: Dziuby link=topic=177.msg1523#msg1523 date=Jan 27 2008, 00:32\'
Jeżeli chodzi o obóz Orków to daliście coś ciekawego co daje nam przedsmak 3 części Gothica ale jedno mnie odrzuca - przemiana w orka. Mogło by być po prostu tak że wspinając się po szczeblu kariery - powiedzmy sobie szczerze - najemnika orków możemy zostać np. ich Hersztem czy negocjatorem z obozem np. palladynów z racji że Palladyni szczególnie za orkami nie przepadają :)
Jeszcze do końca nie jest pewne czy będzie przemiana orka, wiąże się z tym sporo trudności, że tak powiem technicznych, jeszcze zobaczymy czy to będzie. Na pewno będzie można grać po stronie orków, właśnie w charakterze jakby najemnika.
Cytat: Dziuby link=topic=177.msg1523#msg1523 date=Jan 27 2008, 00:32\'
A co do bandytów to nie uważacie że prośba o ułaskawienie to trochę za dużo? Przecież to oni porywali ludzi i robili z nich jeńców albo zabijali ich. Ja bym proponował nie gubiąc tego tropu i jeżeli do władzy doszedł Alvaro to mógłby kontynuować dzieło Kruka i dalej porywać ludzi tym razem po to zeby kopalnia była bardziej "wydajna" a Lord Hagen przybyć by po to żeby położyć temu kres przy czym Magowie Wody pomogli by im i zbadali by świątynie Adanosa :)
Czasy i ludzie się zmieniają, bandyci robili to co kazali im dowódcy czyli Kruk i Bloodwyn, oni zginęli, więc można powiedzieć, że cała odpowiedzialność spada na nich. Alvaro zdaje sobie sprawę z tego, że ułaskawienie będzie bardzo trudno uzyskać, ale powoli do tego zmierza...
Poza tym widzę, że bardzo trzymasz się stereotypów, że bandyci to muszą mordować, paladyni wiecznie nienawidzą orków, itp. Złote Wrota to zmieniają, dlatego tak właśnie wygląda koncepcja poszczególnych obozów.
Cytat: Okrutny link=topic=177.msg1589#msg1523 date=Jan 27 2008, 14:33\'
Byłby fajnie gdybyście wykorzystali , niewykorzystanych NPC ( takich jak Aya czy INEXTREMO) , tekstury, przedmioty (np kamień wiedzy), potwory ( pantera, aligator) . I gdyby były mapy z  czasów kolonii ( na przykład mapa z kamieniami ogniskujacymi trzymana przez jakiegoś ożywieńca) posążek śniacego, ulumulu czy URIZIEL. Mod zapowiada się świetnie ale mam pytanie : jaka będzie jego długość ( byle nie taka jak w Modzie Świątecznym  :P ) ?
Na pewno wykorzystamy część itemów, potworów itp będzie też sporo różnych "smaczków", ale o to będziemy się martwić po zrobieniu głównej fabuły.
Długość moda to około 15-20 godzin grania.

PS. Trochę poprawiłem wasze posty, żeby było widać polskie znaki.

Dziuby

Dziuby

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Myślę że wasz pomysł będzie oryginalny :)  Powodzenia życzę w takim razie  ;)
 
You know who I am bitch. I'm -=Mr. WestSide=-





Now I'm On The Top, Let The Champage Pop,

Throw You'r Hands In The Sky, Cuz
-=Mr. WestSide=- Don't Stop!



Dope Boys What's Up?

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
Może zamiast przemiany w orka byłby zwój? Po jakimś czasie zmienialibyśmy sie w bezia. No bo na zawsze orkiem dużo trudności ork nie zrobi mikstury, nie położy sie spać ... chyba że dorobicie animacje czy cuś podobnego
 

Mediv

Mediv

Użytkownicy
posty8
  • Użytkownicy
Cytat: Okrutny link=topic=177.msg1769#msg1769 date=Jan 28 2008, 10:16\'
No bo na zawsze orkiem dużo trudności ork nie zrobi mikstury, nie położy sie spać ... chyba że dorobicie animacje czy cuś podobnego

Chyba, że znajdziecie inne, może nowatorskie sposoby regeneracji życia dla orka. To by było Coś.
 
"Ten, kto walczy z potworami, winien uważać, aby samemu nie stać się jednym z nich... kiedy spoglądasz w otchłań, ona również patrzy w ciebie." - kto nie wie skąd jest ten cytat jest moim wrogiem.

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Scenarzysta
posty730
Propsy1008
Nagrody
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Scenarzysta
Cytat: Okrutny link=topic=177.msg1769#msg1769 date=Jan 28 2008, 10:16\'
Może zamiast przemiany w orka byłby zwój? Po jakimś czasie zmienialibyśmy sie w bezia. No bo na zawsze orkiem dużo trudności ork nie zrobi mikstury, nie położy sie spać ... chyba że dorobicie animacje czy cuś podobnego
O te trudności właśnie chodzi, dlatego to się jeszcze zobaczy. Najpierw chcemy zrobić calą fabułę dla Bezimiennego, potem będziemy próbować innych możliowości, nowych rozwiązań itp.

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
Czy będą rozdziały? W obozie palków mógł by stać posążek Innosa fajnie by to wyglądało. A u magów adanosa jeżeli kojarze taki posąg jest w górnym mieśćie
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Scenarzysta
posty730
Propsy1008
Nagrody
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Scenarzysta

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#9 2008-01-30, 16:36(Ostatnia zmiana: 2008-01-30, 16:37)
Oczywiście, że będą rozdziały, będzie ich około pięciu. A co do posążków a raczej chyba kapliczek to jeszcze zobaczymy, na pewno pojawi się taka w obozie Magów Wody, bo jeśli będziemy chcieli się do nich przyłączyć to jako nowicjusz będzie trzeba codziennie się modlić, czytać księgi i robić różne zadanka (nowicjat trwa tydzień). Tak więc kandydat na maga będzie miał niezłą szkolę   :P

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
Ostatnie pytanie- czy drzewko umiejętności troche urośnie  wydobywanie rudy , złota, węgla  ( wegiel mógłby być w jaskini) nowe formuły na stole alchemicznym , kowadle, stole runnicznym?
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Scenarzysta
posty730
Propsy1008
Nagrody
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Scenarzysta

Sentarion
Moderator działu

Ogólna dyskusja o modyfikacji
#11 2008-02-03, 12:43(Ostatnia zmiana: 2008-02-03, 12:54)
Będą nowe umiejętności, ale jeszcze nie powiem jakie dokładnie.

Thronos

Thronos

Użytkownicy
posty9
  • Użytkownicy
Przeczytałem ogólny zarys fabuły i jestem bradzo zadowolony z tego co wymyśliliście. Podoba mi się nowa koncepcja świata, tzn. bandyci pragną ułaskawienia, orkowie odrzucili Beliara, a piraci wolą chaos i grabierze niż spokój życia na plaży i picie grogu. Fajnie by było pomóc bandytom choć raz wiedząc, że pragną dobra, a nie jak zawsze kraść, mordować i się chować przed strażnikami. Na koniec pytanko będzie jakaś gildia rzemieślników (wyroby przedmiotów, broni lub wyruszanie na łowy z kumplami z obozu), rzemieślnicy skupywali by skóry i rogi po bardzo korzystnych cenach, np. w jakimś dniu tygodnia potrzebowali by rogów na zbroje dla kogoś tam, a innego dnia już skór cieniostwora.
Życzę owocnych i szybkich prac. :D
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Scenarzysta
posty730
Propsy1008
Nagrody
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Scenarzysta
Rzemieślnicy będą w poszczególnych obozach, zwłaszcza w obozie bandytów i orków, oczywiście będzie można z nimi handlować i nauczyć się ich umiejętności (jakich dokładnie na razie nie powiem).

Okrutny

Okrutny

Użytkownicy
posty120
  • Użytkownicy
No jak by były zwierzątka typu kumple chrząszcza :D  . No jaszczurki itp. A do czarów więcej zwojów przemiany np w pustynnego szczura, weża błotnego. Zaproponuje dwie runy Siła bariery ( ofiarę walnie błyskawica no taka jak z bariery) i Gniew Adanosa(to tak fioletowa błyskawica) . I nowe skręty takie w których wszystko widac w negatywie czy co takiego
EDIT:Kiedy Temat Propozycje questów bedzie otwarty???
 

egzeq

egzeq

Użytkownicy
posty45
Propsy3
  • Użytkownicy
Pomysł na moda wyśmienity :lol:  Przynajmniej nie okaleczycie Jarkhendaru (jak to było w paru modach), lecz bez Grega będzie smutno ;p  ten numer z orkiem będzie wymagał dodatkowych animacji chyba
 

zyto

zyto

Użytkownicy
posty10
Propsy1
  • Użytkownicy
Jako że z natury jestem osobą bardzo sentymentalną (sam nie wiem skąd to się wzięło) doskonale rozumiem decyzję Bezimiennego który po miesiącach ciężkich walk postanowił wrócić do Khorinis aby "powspominać". Dlatego właśnie pomysł uważam co najmniej za znakomity xD Te wszystkie nieścisłości co do majątku bohatera, czy też jego zbroi dla prawdziwego fana nie powinny być żadną przeszkodą. A czy ogólnie mod mi się podoba??? Cóż fakt iż specjalnie się tu zarejestrowałem aby napisać tego posta jest chyba wystarczającą odpowiedzią xD Dodam tylko od siebie że po przejściu Piratenlaben, Jaktyla i paru innych modów (w większości doskonale zlokalizowanych przez Brata Xardasa) coraz trudniej mi znaleźć coś wartego uwagi. A Złote Wrota za takie właśnie uważam. Jest to najbardziej oczekiwany przeze mnie mod i z niecierpliwością go wyczekuję xD Liczę na pełny sukces.

Mam kilka rad oraz sugestii:
-Postarajcie się aby obozy były maksymalnie klimatyczne (cokolwiek to znaczy xD) Tak aby można było w nich spędzać całe dnie nie posuwając fabuły do przodu. Na tym właśnie polegała siła Gothica i na tym także powinniście się oprzeć wy :lol:  Zróbcie wszystko aby dopieścić klimat xD
-Questy poboczne nawet takie najbardziej banalne są jak najbardziej mile widziane ;p
-Niech rozmowy nie będą szczątkowe - powinno być dużo postaci które opowiadają nam jakąś historie albo dokładnie opisują obecnie panującą sytuacje
-Jak już napisałem - jestem sentymentalny - dlatego liczę że dodacie jakieś postacie z Gothica 2 (np. ci kupcy z Khorinis). Fajnie jakby oni opowiedzieli Bezimiennemu co się działo po jego wyjeździe albo opowiedzieli jakąś historie która odnosiła by się do wydarzenia w którym Bezi brał udział.
-Nie bawcie się w dubbing xD Bo tylko opóźni premierę a poza tym ja na przykład amatorskie dubbingi uważam za kompletnie nie fajne xD


Wątpie żeby to co napisałem w jakiś sposób wam pomogło xD Chciałem po prostu dać sygnał że są ludzie którzy z niecierpliwością czekają i interesują się losami moda a także w jakiś sposób próbują pomóc xD No wypowiedziałem się xD
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Scenarzysta
posty730
Propsy1008
Nagrody
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Scenarzysta
Cytat: Okrutny link=topic=177.msg3217#msg3217 date=Feb 5 2008, 17:29\'
EDIT:Kiedy Temat Propozycje questów bedzie otwarty???
Temat ten założyłem, bo miałem chwilowy brak pomysłów na questy, na szczęście wena twórcza już mi wróciła, więc na razie nie będę go otwierał.

Cytat: egzeqtor link=topic=177.msg9047#msg3217 date=Mar 16 2008, 20:11\'
Pomysł na moda wyśmienity ;p  Przynajmniej nie okaleczycie Jarkhendaru (jak to było w paru modach), lecz bez Grega będzie smutno :(  ten numer z orkiem będzie wymagał dodatkowych animacji chyba
Nie będzie Grega, ale będzie (a nawet już są) wielu nowych , bardzo ciekawych NPC. Co do animacji orków to pracujemy nad nimi, jeśli dobrze pójdzie będą animacje siedzenia, spania, kowalstwa itp.

Cytuj
Mam kilka rad oraz sugestii:
-Postarajcie się aby obozy były maksymalnie klimatyczne (cokolwiek to znaczy xD) Tak aby można było w nich spędzać całe dnie nie posuwając fabuły do przodu. Na tym właśnie polegała siła Gothica i na tym także powinniście się oprzeć wy ;)  Zróbcie wszystko aby dopieścić klimat xD
Obecnie cały czas pracujemy nad obozami, ich wyglądem a także dialogami i questami dla NPC. Staramy się, aby było ich jak najwięcej i aby dialogi oraz obozy były klimatyczne.

Cytuj
-Niech rozmowy nie będą szczątkowe - powinno być dużo postaci które opowiadają nam jakąś historie albo dokładnie opisują obecnie panującą sytuacje
-Jak już napisałem - jestem sentymentalny - dlatego liczę że dodacie jakieś postacie z Gothica 2 (np. ci kupcy z Khorinis). Fajnie jakby oni opowiedzieli Bezimiennemu co się działo po jego wyjeździe albo opowiedzieli jakąś historie która odnosiła by się do wydarzenia w którym Bezi brał udział.
Rozmowy jak najbardziej nie są szczątkowe, często postacie opowiadają historie luźno związane z modem, czasem też o różnych daleko położonych od Khorinis krainach. Poznamy np. nową krainę, z której wywodzi sie potężny ród orków. Będzie też sporo innych historii :P  

Cytuj
-Nie bawcie się w dubbing xD Bo tylko opóźni premierę a poza tym ja na przykład amatorskie dubbingi uważam za kompletnie nie fajne xD
Co do dubbingu to o wiele za wcześnie, żeby o tym mówić, ale raczej będziemy chcieli go zrobić, bo to zwiększa przyjemność z gry, ale na razie to daleka przyszłość.

Cytuj
Wątpie żeby to co napisałem w jakiś sposób wam pomogło xD Chciałem po prostu dać sygnał że są ludzie którzy z niecierpliwością czekają i interesują się losami moda a także w jakiś sposób próbują pomóc xD No wypowiedziałem się xD
Dzięki za wypowiedź, miło wiedzieć, że ktoś cały czas interesuje się modem xD Ostatnio miałem mniej czasu ze względu na mnóstwo nauki, ale teraz prace znowu ruszą z kopyta  :lol:

egzeq

egzeq

Użytkownicy
posty45
Propsy3
  • Użytkownicy
Nie mogłoby być tak że Greg nawieje ? (Skip też) byli nieodłączną atrakcją Jarkhendaru (dobrzy piraci )  :P
 

zyto

zyto

Użytkownicy
posty10
Propsy1
  • Użytkownicy
Za dużo byście chcieli xD Według mnie zmiany są jak najbardziej na plus a taki przerażający (niemal luożerczy) pirat jak Hannibal może dodać pikanterii całemu projektowi (o ile nie zmarnujecie potencjału xD). Może np. wśród piratów krążyć plotka (taka z serii "zasłyszanych od przyjaciela") że Hannibal ubił samymi rękoma orka w napadzie wściekłości albo że pożarł (ew. trwale okaleczył przy użyciu zębów) nieposłusznego członka załogi. Wszystko zależy od wyobraźni twórców xD Fajnie jakbyśmy słyszeli wiele ciekawych rzeczy o Hannibalu jeszcze przed spotkaniem z nim - wtedy pierwsza rozmowa mogłaby się okazać niezwykle ciekawa.

Mnie osobiście jednak najbardziej martwi (dosłownie) przemiana w orka - nie uważam tego za dobry pomysł. Życie w zgodzie z nimi, czy nawet współpraca to najbardziej świetny pomysł ale jakiś tajemniczy rytuał zmieniający Beziego w orka to zły pomysł.

Mieszane uczucia mam także do tarcz xD Pomysł niby świetny i innowacyjny ALE wszystko zależy od tego jak Wy to rozwiążecie. Planujecie jakieś dodatkowe animacje? Czy po prostu tarcza będzie dodawać coś do odporności a poza tym będzie tylko ozdobą???
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry