Gothic 5 31253 81

O temacie

Autor Czek0laada

Zaczęty 12.06.2012 roku

Wyświetleń 31253

Odpowiedzi 81

Czek0laada

Czek0laada

Użytkownicy
posty2
Propsy3
  • Użytkownicy
Gothic 5...  Sądzę że będzie się grało dawnym naszym bezimiennym bohaterem z poprzednich części(1,2,3)...

 UWAGA: Gothic 4 został wyprodukowany przez firmę SpellBound.. Teraz Gothic 5 ma byc stworzony przez firme Piranha Bytes czyli??? Częśc 5 nie bedzie az tak zjeb... jak częśc 4;D Liczmy na to ze Gothic 5 bedzie rownie zajebi.. jak 1,2 i 3 ! ! !:)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Skąd masz info o gothic 5? :facepalm:

Nawet czwórki nie było, a ty coś o piątce pierdolisz.

Spoiler
Jednak jak już by była to 90% byśmy grali Bezim.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nawet czwórki nie było
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Tego gówna do sagi nie zaliczam.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ale niestety twórcy już tak. Wątpię jednak by ktokolwiek myślał o tworzeniu piątej części gothica chociażby z tego względu, że goticzek został zasłonięty tymi wszystkimi Mass Effectami, CoDami, Skajrimami i innymi tego typu Diablami III, więc po prostu nie ma sensu robić czegoś co i tak się nie będzie sprzedawać, zresztą tak jak G4.
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Gothic 5
#5 2012-06-13, 10:53(Ostatnia zmiana: 2012-06-13, 10:54)
Pirania odzyskała prawa do serii ale to jeszcze niczego nie dowodzi.
 
some things are meant to be

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy

koksikmajor

Gothic 5
#6 2012-06-13, 11:26(Ostatnia zmiana: 2012-06-13, 11:33)
Cytuj
Tego gówna do sagi nie zaliczam.

To jest gothic 4 i tak już zostanie nie ważne czy tego chcesz czy nie, ale prawda gothic 4 to gówno ale jak masz z tym problem to idź to JoWood  :lol2:  
Cytuj
Skąd masz info o gothic 5?
Nawet czwórki nie było, a ty coś o piątce pierdolisz.

jak twierdzisz że nie było to po huja tu pisałeś?


odpowiadaj ogółem a nie pisz jakiś głupstw, a tak szczerze gothic 4 momentami mi się podobał ale tego było bardzo mało
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Gothic 5
#7 2012-06-13, 11:59(Ostatnia zmiana: 2012-06-13, 11:59)
gothic 4 momentami mi się podobał ale tego było bardzo mało

W gothicu 4 najbardziej podobał mi się moment jak go odinstalowywałem.
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
mój taki moment też taki był (dożyłem do początku pobytu arcanii potem odinstalowałem) myślałem że to będzie hit bo na początku się dobrze gra zapowiadała ale juz po 20 minutach wszystko się zaczyna psuć fabularnie itd.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Co ty im tu wciskasz Wielki? Pamiętam jak mi na GG spamowałeś że jaka to ta Arcania jest wspaniała i jaka to nie jest wielka szkoda że dodatek nie wyjdzie, bo bardzo na niego liczyłeś. Widać że twoje zdanie zależy od tego z kim rozmawiasz, a takich ludzi zazwyczaj traktuję jak zwykłych śmieci, którymi są.


Napisałem co napisałem w pierwszym poście, bo sam ten temat jest pojebany.
Od samego początku było mówione że szanse na następnego Gothic są znikome, na huj mieliby robić kolejnego Gothic, szczególnie po dwóch niezbyt udanych częściach, skoro Risen bardzo dobrze się sprzedaje?

Dodatkowo fabularnie Gothic został wyczerpany, wojna która napędzała całą sagę została zakończona, niestety nie można gadać tutaj o żadnych dalszych LOGICZNYCH wydarzeniach zgodnych z resztą sagi. Głownie dlatego że fani pokazali że są negatywnie nastawieni do zmiany bohatera, spójrzcie ile kontrowersji wywołała Arcania.

Arcania a Gothic Tale tak naprawdę nigdy nie była częścią historii prowadzonej przez PB, gdyby PB chciało spokojnie mogłoby wydać Gothic IV, a Arcanię potraktować jako uzupełnienie do uniwersum, alternatywny bieg wydarzeń, cokolwiek.

odpowiadaj ogółem a nie pisz jakiś głupstw, a tak szczerze gothic 4 momentami mi się podobał ale tego było bardzo mało
Odpowiadam ogółem, nie ma co pierdolić o Gothic 5 skoro nie było nawet wzmianki o nim, wcześniej ci trochę napisałem czemu uważam że następnej części nie będzie. Jeżeli chcesz to dalej kontynuować, to albo ściągnij mi tego dziecinnego bloka na gg, albo napisz na PW.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fraser
  • Gość


W gothicu 4 najbardziej podobał mi się moment jak go odinstalowywałem.

props
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Napisałem co napisałem w pierwszym poście, bo sam ten temat jest pojebany.
Od samego początku było mówione że szanse na następnego Gothic są znikome, na huj mieliby robić kolejnego Gothic, szczególnie po dwóch niezbyt udanych częściach, skoro Risen bardzo dobrze się sprzedaje?

Arcania a Gothic Tale tak  naprawdę nigdy nie była częścią historii prowadzonej przez PB, gdyby PB  chciało spokojnie mogłoby wydać Gothic IV, a Arcanię potraktować jako  uzupełnienie do uniwersum, alternatywny bieg wydarzeń, cokolwiek.
Ofc, masz rację. Risen sprzedaje się jak świeże bułeczki w porównaniu do takiej dajmy na to Arcanii ale zapewne tylko dlatego, że jest to zupełnie nowa historia, w zupełnie nowym uniwersum, z zupełnie nowym bohaterem i gdyby nie limit znaków w poście (których jest od zajebania i więcej) to pewnie wypisywałbym tak w nieskończoność. Imo gothic wyczerpał się już po trzeciej części, bo mnie osobiście nawet zmierzch bugów nie przekonał w żaden sposób do dalszego plądrowania sklepowych półeczek w poszukiwaniu coraz to nowszych dodatków i części do sagi.
Z drugiej jednak strony, jeżeli PB rozłożyłoby fabułę z tych trzech części gothica, które powstały a nie bawiło się w wymyślanie alternatywnej historii, która notabene w późniejszym etapie rozwoju łączyła by się z podstawkami, można by to jeszcze jakość przegryźć, jednak w tym wypadku myślę, że nie byłoby to już tak opłacalne dla nich przy wydawaniu dziesięciu części gry toczącej się w samej Górniczej Dolinie. Podsumowując - Arcania to dno. Anyway.

odpowiadaj ogółem a nie pisz jakiś głupstw, a tak szczerze gothic 4 momentami mi się podobał ale tego było bardzo mało
Jak większości wyjadaczom :ok:

Odpowiadam  ogółem, nie ma co pierdolić o Gothic 5 skoro nie było nawet wzmianki o  nim
 
Nie było i póki co chyba nie ma. Nie jest jednak powiedziane, że te rybki nie będą czegoś (na siłę bo na siłę) kombinować w tę stronę. Nie jest też powiedziane, że będą mieli chęci, fundusze i jakąkolwiek ochotę. Tak więc pozostają tylko ciche domysły, które mogą się rozciągać i rozciągać w nieskończoność.

props
I tylko po to napisałeś tego posta? :ayfkm:

W gothicu 4 najbardziej podobał mi się moment jak go odinstalowywałem.
Mi najbardziej podobała się okładka pudełka ale zawartość płyty już niekoniecznie :lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Jeżeli PB chcieliby jeszcze na Gothic zarobić to ich jedynymi opcjami są alternatywna historia (w porównaniu z Arcanią + Zmierzchem Bogów) albo remake Gothic 1 i 2, a na tym sporo kasy by wydoili, prawie każdy kto w tę grę grał najpewniej chętnie by kupiła tą grę wykorzystującą dotychczasowe osiągnięcia technologiczne (i skończyło by się narzekanie Eto na temat jaką to gothiczek ma słabą grafikę), jednak kontynuowanie przygód tego drugiego Beziego jest bez sensu, JoWooD udowodnił że przejmowanie cudzej historii źle na nią wpływa.


Kaczka, nie jest powiedziane? Podaj mi jakieś powody dla którego mieliby robić Gothic zamiast Risena, Risen jest nowy na rynku (A Gothic jest już starociem, o którym coraz mniej osób pamięta.), w końcu zaczęli robić jakieś nowe klimaty (gdzieś czytałem artykuł gdzie przyznali że klimaty jak z Gothic im się po prostu znudziły), a Gothic ma obecnie bardzo zszarganą reputację, z czego ostatnie jest chyba decydujące. Po co mają ryzykować wchodząc w markę której sława minęła, skoro mają pod ręką sprzedającego się jak świeże bułeczki Risena?
To nie są developerzy pracujący z hobby, oni to robią dla kasy, im większy zysk, przy mniejszym ryzyku, tym lepiej dla nich.
Będę bardzo zaskoczony jeżeli usłyszymy o nowym Gothic wkrótce, kiedyś może się skuszą jak już zakończą historię Risena. Jednak, jak na razie, ich najlepszym wyborem jest Risen.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Gothic 5
#13 2012-06-14, 02:29(Ostatnia zmiana: 2012-06-14, 02:31)
Jeżeli PB chcieliby jeszcze na Gothic zarobić to ich jedynymi opcjami są [...] remake Gothic 1 i 2
Co.
A kto w tych czasach chciałby grać w grę o durnej fabule, zidiociałym głównym bohaterze i nielogicznym świecie? Jeśli PB by chciało coś na tym zarobić, to musiałoby gruntownie przerobić praktycznie każdy aspekt gry, a wtedy już łatwiej zrobić nową. Zresztą po co się łudzić, PB ma was w dupie i wszyscy dobrze o tym wiecie. Oni wolą zbijać kasę na Risenie, który infact całkiem nieźle się sprzedaje.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zdziwiłbyś się, wiele osób by zapłaciło za tą grę w nowej wersji, gdyby dodatkowo dodać jakieś nowe zadania, wiele osób się pokusi, gothic to nie tylko polska, pierwsza część zawitała nawet w chinach.
Czytałeś mój post? Czy tylko kawałek o Gothicu? Przecież też mówiłem że szanse na następnego Gothic są znikome, po prostu twórcom się to nie opłaca. Chyba że ostatnią część swojego posta już nie kierowałeś do mnie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Gothic 5
#15 2012-06-14, 02:58(Ostatnia zmiana: 2012-06-14, 03:03)
Ostatnia część była ogólnie.


Zdziwiłbyś się, wiele osób by zapłaciło za tą grę w nowej wersji, gdyby dodatkowo dodać jakieś nowe zadania, wiele osób się pokusi, gothic to nie tylko polska, pierwsza część zawitała nawet w chinach.
"Dużo" to stanowczo za mało, żeby się chociaż zwróciły pieniądze zmarnowane na taką produkcję. Gothic jest już przestarzały i robienie jakichkolwiek rimejków nie miałoby sensu, ponieważ zainteresowałyby one głównie starych fanów, którzy lubią zbierać rzepy i nie zastanawiają się nad tym jak to im pomoże w ocaleniu świata. W dzisiejszych czasach dobra produkcja to taka, która oferuje porządny, ciekawy gameplay z wciągającą fabułą. Ani jedynka, ani dwójka do takich nie należą, więc zwyczajnie nie ma szans na ich przyjęcie się w 2012 roku.
Nie, Gothic potrzebuje określenie nowego kierunku, przy zachowaniu tego, co było najlepsze w poprzednich częściach. Gothic musi przestać być tylko durną pykanką dla pryszczatych nastolatków a zacząć bardziej ambitną serią z pełnoprawną fabułą a nie zapychaczem, żeby było wiadomo co się robi.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja to tylko podałem jako jedną z niewielu opcji jaką mogą wybrać Piranie.
Oczywiście taki remake, nie miałby być czysto graficznym dziełem, spójrz ile rzeczy zostało niedopowiedzianych, historia na Khorinis nie została jednoznacznie zakończona, dodanie nowych bajerów umilających grę zapewne też by miało miejsce, jednak, to jest tak samo jak z rozmowami o Gothic V, są to tylko puste spekulacje, zahaczające o marzenia.

Nie, Gothic potrzebuje określenie nowego kierunku, przy zachowaniu tego, co było najlepsze w poprzednich częściach. Gothic musi przestać być tylko durną pykanką dla pryszczatych nastolatków a zacząć bardziej ambitną serią z pełnoprawną fabułą a nie zapychaczem, żeby było wiadomo co się robi.
Zostało to już zrobione, spójrz na Risena. Trafił do obecnych graczy, oraz do starych wyjadaczy. Czy nie o tym właśnie mówisz? Dlatego mówię, szanse na kolejnego Gothic są bliskie zeru. Twórcy w danym czasie nie mogli użyć nazwy Gothic, zresztą chcieli robić coś nowego i im się to udało.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

Gothic 5
#17 2012-06-14, 03:25(Ostatnia zmiana: 2012-06-14, 03:26)
Ja to tylko podałem jako jedną z niewielu opcji jaką mogą wybrać Piranie.
Oczywiście taki remake, nie miałby być czysto graficznym dziełem, spójrz ile rzeczy zostało niedopowiedzianych, historia na Khorinis nie została jednoznacznie zakończona, dodanie nowych bajerów umilających grę zapewne też by miało miejsce, jednak, to jest tak samo jak z rozmowami o Gothic V, są to tylko puste spekulacje, zahaczające o marzenia.
Oczywiście, jednak jest to wciąż nieciekawa i prosta fabuła jedynki, podobnie formuła.
Zostało to już zrobione, spójrz na Risena. Trafił do obecnych graczy, oraz do starych wyjadaczy. Czy nie o tym właśnie mówisz? Dlatego mówię, szanse na kolejnego Gothic są bliskie zeru. Twórcy w danym czasie nie mogli użyć nazwy Gothic, zresztą chcieli robić coś nowego i im się to udało.
Risen to tak naprawdę zupełny powrót do klasycznej formuły po Goticzku 3. Wszystko, co było dobre w Gothicu, jest w Risenie, a to co było złe, tym bardziej jest w Risenie. Nie, ja tu mówię o całkowitej zmianie. Taką, jaką np. przechodzi teraz Tomb Raider, kompletna zmiana wszystkiego.


Ale oczywiście nie zmiana z Gothica w Arcanię.
 

Amand

Amand

Użytkownicy
jestę studentę xD
posty238
Propsy94
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • jestę studentę xD
Małgorzata dla mnie gothic 1 i 2 mają ciekawą fabułę i gameplay. Lubię często wracać do tych tytułów .Pomimo swojego wieku są lepsze od większości tych, które ukazały się na półkach niedawno. Skajrim znudził mi się po 5h gry, a gdyby diablo III nie było wyprodukowane przez blizzarda to nikt by się nie dowiedział, że w ogóle istnieje taka gra. Dla mnie dwie pierwsze części gothica zawsze będą grami ponadczasowymi.
 
Wystąpił błąd podczas próby wyświetlenia sygnatury

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Humph,a mnie to ani 4 ani 3 się nie podobał,4 to masakra,a 3 hmm tu już nie chodzi o problemy techniczne tego gothica,ogólnie jakoś fabuła już nie taka zajebista jak w 1,2 i klimat taki dziwny "przyjaźniejszy jakby" i za dobra grafika bo nie wiem jak wam ale mnie grafa z 1,2 się bardzo podobała i byłbym zadowolony jakby zrobili sage gothic4 ale nie arcanie,przecież arcania już jest,niech zrobią poprostu g4 i to na silniku z 1,2 bo był zajefajny,a dodam jeszcze że w 3 chyba ze dwie nutki przypadły mi do gustu...Aha oni robili wsumie 1 i 2 heh to niech zrobią jeden wielki mod że zaczynamy w jedynce przechodzimy ją automatycznie rozpoczynamy 2 a po dwójce 3,4 tylko właśnie bardzo pozmieniane bo zawsze by mogli ewentualnie troszkę podrasować silniczek z 2 to i więcej by można było na nim wyciągnąć:) ,,,Przepraszam za błędy "ort" itd,,zawsze je robie;p
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry