Gothic: Samotny Wilk 35666 73

O temacie

Autor Maciejk

Zaczęty 7.06.2012 roku

Wyświetleń 35666

Odpowiedzi 73

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Lepszy już Alex

Taaa tak ma na imię główny bohater przynajmniej połowy filmów robionych w Gothiczu i większości modów, które nie wychodzą. :pokerface:

I tak jest to jest lepsze niż jakiś Fallus
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Ło kurwa, zaimponowałeś mi tym opisem. Dawno nie czytałem czegoś tak dobrego.
(tylko jedna rzecz - nie sądzę by koleś w dzienniku pisał "A pomyśleć, że jeszcze 5 dni temu wiodłem spokojnie życie u boku mego wuja Dragomira. Uczył mnie zawodu myśliwego, zajmował się mną, opiekował, bo moi rodzice zostali zamordowani przez zamaskowanego assasyna." - to dziennik, nie powieść. Pisał to dla siebie, po co miałby wkładać w notkę takie szczegóły? W dziennikach pisze się raczej sprawy bieżące, takie jak w następnych notkach Twojego posta)

I tego - powodzenia w nieliniowości. To będzie przesrane, robienie tej gigantycznej siatki zależności. Wytrwałości życzę.
 
makin' bacon

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy
Fakt, wszystko musi być na swoim miejscu, jedna zła funkcja, jeden zły warunek i całe nieliniowe zadanie nie ma już sensu, ale tego będę szczegółowo pilnował.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
No nareszcie ktoś, kto mierzy siły na zamiary i nie obiecuje duali, zajebistych pierdółek i tym podobne. Podoba mi się opis, a tą nieliniowością mnie zaintrygowałeś. Czekam na więcej, póki co props.
 
Комиссар RBT

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
a morze by tak imie Warek ;p  props leci za dobra fabułe , też pracuje nad pewnym projektem od jakiegoś czasu ale jeszcze nie zakładałem tu tematu ;p
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Nareszcie po polsku napisany opis. Choć znalazłem mały błąd: "wielu przeciwnością losu".
Życzę powodzenia.
 

Gimbi

Gimbi

Użytkownicy
posty15
Propsy4
  • Użytkownicy
Póki co modzik zapowiada się na cudeńko. Nieliniowa fabuła, właściwie mod z mocnym naciskiem na fabułę - tego tak naprawdę trzeba modując tą grę.

Co do imienia bohetera, z głowy Ci rzucę chociażby takie imiona jak Mirnel, Trogen czy też Penterian. Nie wiem czy te imiona były używane gdziekolwiek kiedykolwiek, wpisuje te które wymyślę na poczekaniu.
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Penetral od razu. Dajcie spokój z takimi nazwami.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Strona_g%C5%82%C3%B3wna tutaj jest kopalnia imion, trzeba tylko wiedzieć, jak szukać.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ja bym głównemu bohaterowi dał na imię [acronym "Przemek Tytoń"]Przemek[/acronym].

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Gothic: Samotny Wilk
#29 2012-06-08, 23:01(Ostatnia zmiana: 2012-06-08, 23:06)
ja mam lepszą propozycję



każdy powinien wiedzieć jak ten wojownik się nazywa
 

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy

Maciejk

Gothic: Samotny Wilk
#30 2012-06-08, 23:14(Ostatnia zmiana: 2012-06-09, 01:07)
Dobra mam nowe-stare imię. Imię Alex było rozpisane w pierwszych dokumentach dt. moda, w modzie nasza postać ma na imię "Marco".
 

Fraser
  • Gość
Ujowe te screeny, ale masz tego propsa na zachętę.
 

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy

Maciejk

Gothic: Samotny Wilk
#32 2012-06-15, 20:09(Ostatnia zmiana: 2012-06-15, 20:11)
Temat odrobinę przygasł więc czas coś napisać.

Prace nad modem idą całkiem nieźle, ale zbliża się jednak koniec roku szkolnego. Musiałem nieco skupić się na poprawieniu ocen, co nie zmienia faktu, że każdego dnia staram się napisać dodatkowe skrypty itp.

Do pomocy przy modzie zgłosiły się trzy osoby, jeden skrypter i dwóch level desingerów(są już pierwsze owoce prac tychże) Jednak przedstawię screeny z tychże prac dopiero jak dostanę do ręki już w całości "zrobiony" świat.

Nadal potrzebny jest Grafik 2D i 3D.
 

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Czy mod jeszcze żyje? Temat ostatnio ucichł
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ostatni post napisany trzy dni temu, nie spodziewaj się nie wiadomo czego, on do tej pory pracował sam, daj im czas na zorganizowanie grupy i wprowadzenie czegoś do modyfikacji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
To akurat wiem, jednak czasami gdy nikt w temacie się nie odzywa, niezależnie czy twócy, czy inni userzy to zawsze mam dziwne wrażenie, że nie mam pewności na temat życia modyfikacji. Wierzę w siły tego autorów moda, ponieważ nie obiecują złotych gór.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy

Maciejk

Gothic: Samotny Wilk
#36 2012-06-18, 16:04(Ostatnia zmiana: 2012-06-19, 15:50)
W sumie to Sawik napisał to, co ja chciałem napisać. :)

Fakt, mimo, że jest to na razie grupa 4 osób trzeba zorganizować pracę, wszystko dokładnie rozdzielić, tak by wszystkie trybiki chodziły jak należy.

Nowe Screeny opublikuje dzisiaj albo jutro niedługo. :)  (zobaczymy jak się wyrobie)

Nadal potrzebni są graficy!

Postaram się częściej informować was o postępach w pracach nad modem.


Pozdrawiam!

EDIT: Wraz ze screenami chciałbym opisać pewne ciekawostki, jakie? To już się przekonacie. :)
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Początek obiecujący, zgodze się z tobą, że w modzie najważniejsza jest fabuła jeśli uda ci się stworzyć siatkę zależności i niuansów umilających grę możesz stworzyć pozycję po którą sięgnie każdy na forum. Życzę powodzenia.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

Gothic: Samotny Wilk
#38 2012-06-18, 21:02(Ostatnia zmiana: 2012-06-21, 16:12)
Spokojnie, nie oczekujcie nie wiadomo czego po kilku dniach braku odpowiedzi ;p

Aktualnie ciągle trwają dyskusję nad fabułą, co i jak ma być i co ma się pojawić w modzie.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy

Maciejk

Gothic: Samotny Wilk
#39 2012-06-24, 20:59(Ostatnia zmiana: 2012-06-25, 10:42)
Nowe screeny:












Za poprawę wizualną tekstur odpowiada mod "Gothic2Meshes&Textures Pack" stworzony przez twórców Czasu Zapłaty.

Kilka ciekawostek:

1. Nawiązania do fabuły G1 i jak zmieniła się Kolonia?

Ze względu na wykorzystane środowisko i na wykorzystanie Górniczej Doliny, nawiązania do G1 są nieuniknione.

Akcja moda dzieję się przed zrzuceniem Bezimiennego do Kolonii.

Górnicza Dolina jest nieco odmieniona.

W Kolonii występują np. niewielkie obozy myśliwych, są one złożone z ludzi z różnych obozów. Nie ma między nimi uprzedzeń i każdy myśliwy traktuje każdą napotkaną osobę jak przyjaciela. Można z nimi handlować, pomagać im w trudach polowań, a także uczyć się od nich strzelania łukiem, kuszą, posługiwania się mieczem jednoręcznym, czy też oprawiania zwierząt.

(Ważne: Myśliwi odkupią zwierzęce trofea za lepsze ceny niż inni handlarze)

W orkowych ruinach położony jest niewielki obóz. Należy on do ekspedycji z obozu bractwa. Śniący zesłał wizję Cor Kalomowi i Baalowi Llorisowi, że w tychże ruinach kryje się odpowiedź na wiele dręczących ich pytań.

W odmienionej Kolonii czai się wiele zagadek. Jedną z nich jest poszukiwanie tomów biografii bliżej nieznanego mistrza kart.


2. Usprawnienia

Gdy pisałem temat na forum, nie byłem pewien np. wystąpienia alchemii. Teraz mogę powiedzieć, że w modzie wystąpi alchemia i gotowanie. Oczywiście, my jako początkujący szkodnik, nie mamy bladego pojęcia o alchemii, w opanowaniu tej trudnej sztuki może nam pomóc zaprzyjaźniony mag lub mieszkający na odludziu alchemik.

Do gotowania potraw potrzebna nam będzie łyżka, kociołek, przepis na potrawę i oczywiście składniki. ( będzie można wykonać mięsnego jeża  :naughty:  )

W modyfikacji będzie można też między innymi korzystać ze sprintu, który oczywiście nie będzie trwał w nieskończoność.

Innym usprawnieniem będzie podział moda na rozdziały.

3. Koszmary i wizje.

Nasz bohater jest wykończony wydarzeniami z ostatnich dni. Przez to prześladują go koszmary. W snach Marko widzi przeszłość, ale... czy tylko?

Jak pisał Sapkowski w Wiedźminie "Naiwny jest ten, który marom nocnym daje wiarę, ale i ten co sny lekce sobie waży durniem jest".

4. Nawiązania do świata rzeczywistego.

Jak widzieliście kilka zostało zaprezentowanych, jednak na tym na pewno nie skończymy...

No cóż, miałem zaprezentować więcej, ale usilnie staram się nie zepsuć zabawy i nie powiedzieć za dużo. Niedługo zaprezentuje intro opartę na dzienniku głównego bohatera.

Nadal potrzebujemy grafików 2D!!! I kogoś z dobrym głosem, kto mógłby podłożyć głos do tego Intra.

EDIT: Zrobione Sawik. :)  Fakt ten screen niefortunnie wyszedł.

EDIT2:

W pracach nad modem pomagają:
-Jurigag - skrypty, fabuła
-Godefroy1993 - level design, skrypty

Wielkie podziękowania również dla Rafała Budzisa, który wydał Budzis Skrypt Moda i wielokrotnie pomaga w różnych problemach ze skryptami.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry