Nowe screeny:










Za poprawę wizualną tekstur odpowiada mod "Gothic2Meshes&Textures Pack" stworzony przez twórców Czasu Zapłaty.
Kilka ciekawostek:
1. Nawiązania do fabuły G1 i jak zmieniła się Kolonia?
Ze względu na wykorzystane środowisko i na wykorzystanie Górniczej Doliny, nawiązania do G1 są nieuniknione.
Akcja moda dzieję się przed zrzuceniem Bezimiennego do Kolonii.
Górnicza Dolina jest nieco odmieniona.
W Kolonii występują np. niewielkie obozy myśliwych, są one złożone z ludzi z różnych obozów. Nie ma między nimi uprzedzeń i każdy myśliwy traktuje każdą napotkaną osobę jak przyjaciela. Można z nimi handlować, pomagać im w trudach polowań, a także uczyć się od nich strzelania łukiem, kuszą, posługiwania się mieczem jednoręcznym, czy też oprawiania zwierząt.
(Ważne: Myśliwi odkupią zwierzęce trofea za lepsze ceny niż inni handlarze)
W orkowych ruinach położony jest niewielki obóz. Należy on do ekspedycji z obozu bractwa. Śniący zesłał wizję Cor Kalomowi i Baalowi Llorisowi, że w tychże ruinach kryje się odpowiedź na wiele dręczących ich pytań.
W odmienionej Kolonii czai się wiele zagadek. Jedną z nich jest poszukiwanie tomów biografii bliżej nieznanego mistrza kart.
2. Usprawnienia
Gdy pisałem temat na forum, nie byłem pewien np. wystąpienia alchemii. Teraz mogę powiedzieć, że w modzie wystąpi alchemia i gotowanie. Oczywiście, my jako początkujący szkodnik, nie mamy bladego pojęcia o alchemii, w opanowaniu tej trudnej sztuki może nam pomóc zaprzyjaźniony mag lub mieszkający na odludziu alchemik.
Do gotowania potraw potrzebna nam będzie łyżka, kociołek, przepis na potrawę i oczywiście składniki. ( będzie można wykonać mięsnego jeża :naughty: )
W modyfikacji będzie można też między innymi korzystać ze sprintu, który oczywiście nie będzie trwał w nieskończoność.
Innym usprawnieniem będzie podział moda na rozdziały.
3. Koszmary i wizje.
Nasz bohater jest wykończony wydarzeniami z ostatnich dni. Przez to prześladują go koszmary. W snach Marko widzi przeszłość, ale... czy tylko?
Jak pisał Sapkowski w Wiedźminie "Naiwny jest ten, który marom nocnym daje wiarę, ale i ten co sny lekce sobie waży durniem jest".
4. Nawiązania do świata rzeczywistego.
Jak widzieliście kilka zostało zaprezentowanych, jednak na tym na pewno nie skończymy...
No cóż, miałem zaprezentować więcej, ale usilnie staram się nie zepsuć zabawy i nie powiedzieć za dużo. Niedługo zaprezentuje intro opartę na dzienniku głównego bohatera.
Nadal potrzebujemy grafików 2D!!! I kogoś z dobrym głosem, kto mógłby podłożyć głos do tego Intra.
EDIT: Zrobione Sawik.

Fakt ten screen niefortunnie wyszedł.
EDIT2:
W pracach nad modem pomagają:
-Jurigag - skrypty, fabuła
-Godefroy1993 - level design, skrypty
Wielkie podziękowania również dla Rafała Budzisa, który wydał Budzis Skrypt Moda i wielokrotnie pomaga w różnych problemach ze skryptami.