Gothic: Samotny Wilk 35668 73

O temacie

Autor Maciejk

Zaczęty 7.06.2012 roku

Wyświetleń 35668

Odpowiedzi 73

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Fake, na drugim screenie bohater jest przezroczysty.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny

Wowoz

Gothic: Samotny Wilk
#41 2012-06-24, 21:13(Ostatnia zmiana: 2012-06-24, 21:13)
Fake, na drugim screenie bohater jest przezroczysty.

 :facepalm:
kamera durniu
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Inni modderzy tworzący mniejsze modyfikacje powinny brać z ciebie przykład.

Jedyne czego mogę się przyczepić na screenach to wspomniana już wcześniej przechodząca kamera przez kawałek modelu, mogłeś ten screen pomiąć bądź zastąpić innym.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Thank you, Captain Obvious Wowoz!
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty451
Propsy257
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Krata wychodząca ze skał nikomu nie daje do myślenia? A normalne wydaje się wam iż ciężki piedestał stawia się nie bezpośrednio na podłodze, a na dywanie? A żyrandol świeczkowy jest jak nasz dzisiejszy sprzęt pod sufitem. Im wyżej podwiesisz tym lepiej, bo równomiernie rozświetli ci całe pomieszczenie. No i nie trza tego zapalać wchodząc po drabinie machając długaśnym kijem czy narażając na zniszczenie przez użycie fireballa. Pstryk i mamy jasność.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

Gothic: Samotny Wilk
#45 2012-06-25, 10:44(Ostatnia zmiana: 2012-06-25, 10:52)
? A w oryginalnym gothicu ile mamy krat wychodzących ze skał ? O_O.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy

Maciejk

Gothic: Samotny Wilk
#46 2012-06-25, 10:45(Ostatnia zmiana: 2012-06-25, 10:45)
Krata wychodząca ze skał nikomu nie daje do myślenia? A normalne wydaje się wam iż ciężki piedestał stawia się nie bezpośrednio na podłodze, a na dywanie? A żyrandol świeczkowy jest jak nasz dzisiejszy sprzęt pod sufitem. Im wyżej podwiesisz tym lepiej, bo równomiernie rozświetli ci całe pomieszczenie. No i nie trza tego zapalać wchodząc po drabinie machając długaśnym kijem czy narażając na zniszczenie przez użycie fireballa. Pstryk i mamy jasność.

Ciii... ten mag wody potrafi zrobić to i owo, do zapalenia żyrandola wynajmie ciebie... :)

EDIT: Albo mnie.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty451
Propsy257
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica

Gother

Gothic: Samotny Wilk
#47 2012-06-25, 12:36(Ostatnia zmiana: 2012-06-25, 12:43)
? A w oryginalnym gothicu ile mamy krat wychodzących ze skał ? O_O.

Za dużo. O wiele za dużo w grze takich ruchomych mechanizmów.
Ja bym w tym miejscu wstawił ramę z kopalni wraz z drzwiami. Jeśli jednak koniecznie już pokazać co się kryje w jaskini można dać jakąś magiczną barierę.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ładnie się rozwija, ciekawy pomysł z myśliwymi ale nie rozumiem czemu skupują trofea drożej niż handlarze ? Screeny niebrzydkie, popieram tylko "Gother-a" byś usunął dywan z pod teleportu, chyba że ten dywan jest taki okrągły wokół piedestału XD
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A czemu mają taniej ? Może dlatego że wykorzystują te trofea bardziej niż inni np do wytwarzania pancerzy, strzał itp itd ?
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok w miarę logiczne ;)
 

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy

Maciejk

Gothic: Samotny Wilk
#51 2012-06-28, 12:59(Ostatnia zmiana: 2012-06-28, 13:03)
Nowe screeny:










EDIT: tekstury na razie są z WoGa, żeby nie było wątpliwości. (Tak, nadal jest potrzebny Grafik 2D :)  )
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Czekam z niecierpliwością - serio :D
 

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy
Niestety typ modyfikacji, którym się zajmuję nie jest zbyt widowiskowy na screenach. :)
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Co mnie denerwuje:
- brak logiki (trochę) - jak mówił Gother
-a dwa to oklepane miejsce na obóz, tam gdzie masz tego cor caloma

Reszta nawet się fajnie zapowiada, choć rzeczywiście widać że modyfikacja innowacjami graficznymi nie grzeszy.
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli modyfikacja wyjdzie, na pewno zagram, historia jest ciekawa a regularnie dodając screeny pokazujesz że zależy ci na swoim dziele i cały czas pracujesz a samo to trzeba docenić XD  
Na jednym screenie jest rozmowa z Druidem, który jest pokornym sługą Adanosa (cytat) z tego co pamietam Druidzi z 3 części gothica nie utożsamiali się z Adanosem. Popraw mnie jeśli się myle. Chyba, że tak wymyśliłeś do modyfikacji w takim razie nie czepiam się.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

Gothic: Samotny Wilk
#56 2012-06-28, 20:35(Ostatnia zmiana: 2012-06-28, 21:04)
Jak to się nie utożsamiali ? I tak dla jaj nauczali czarów z magii adanosa ? :X

Co do grafiki to się coś wymyśli, może z g2 się jakieś przeniesie.

Co do obozów - pakowanie na siłę gdzieś gdzie nie będą one pasowały, psuły wygląd kolonii też jest lekko bez sensu, lepiej wykorzystać dobre, sprawdzone miejsca, a jeśli znajdziemy jakieś nowe, ciekawe miejsce na obóz to z pewnością je tam dodamy.

W dodatku dodam że poziom trudności będzie odpowiednio podbity w modzie.

Planujemy też dodać w miare ciekawe, interesujące wątki poboczne, ogólnie zadania a nie tylko w ilość ich iść. Do tego dodać parę takich tam "innowacji" jedank na duale, tarcze czy jakieś nowe niesamowite animacje nie liczcie, bo wogóle nie wpasowuje się to imho w klimaty G1/G2.

Aktualnie uczestniczę w betatestach dark sagi i wyjeżdzam na weekend ale potem możecie liczyć na częstsze screeny ukazujące różne innowacje.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty123
Propsy111
  • Użytkownicy

Maciejk

Gothic: Samotny Wilk
#57 2012-06-28, 21:49(Ostatnia zmiana: 2012-06-28, 21:50)
Tak jak pisał kolega Juri, druidzi są sługami Adanosa, dlatego nie zamierzam w to ingerować. Zobaczymy, mam wiele pomysłów związanych z nimi, być może utworzymy runy przemiany w zwierzęta(do tej pory były tylko zwoje) bądź też pomyślimy nad takimi kamieniami jak w G3.

EDIT: Co do obozu Cor Kaloma w ruinach... to jest jedyne miejsce, gdzie tą ekspedycję mogłem umieścić, pasuje fabularnie, że tak powiem. Jednak inne obozy jeżeli będą, to w mniej oczywistych miejscach.


Pozdrawiam.
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Zaczyna się robić coraz ciekawiej, cały czas obserwuje ten temat z ciekawością.

PS: Jak już chcecie się tak bardzo trzymać klimatu to sugeruje zrobić kamienie przemiany niż runy.
 
Комиссар RBT

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
runy to też kamienie :)
 
some things are meant to be


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry