Aktualizacja 0.1a R-5
Zmieniono:
- Wątkowe odbieranie pakietów, co skutkuje bardzo szybką transmisją danych. We wcześniejszych wersjach GMPA, pakiety blokowały się i miały sporo przepychu, przez co pojawiały się opóźnienia.
- Zostały zmienione argumenty w Callback'ach. Zmiany te możesz zaobserwować na wikipedii. Zmianom uległy: OnPlayerSpawn, OnPlayerUnconscious oraz OnPlayerDeath.
- Serwer może pomieścić teraz 100 graczy.
- Gracze mogą wyrzucić i podnieść 200 zsynchronizowanych przedmiotów, które są zapisywane na serwerze.
- Teraz można podnosić niezsynchronizowane przedmioty.
Dodano:
- Synchronizacja animacji wszystkich instancji.
- SpawnPlayer()
- EquipItem()
- RemoveItem()
- GetPlayerPing()
- GetMaxPlayers()
- SetTimerEx()
Naprawiono:
- Kilka crashów.
- Aktualnie możemy używać przemian z run i zwojów, które nie będą powodowały crashów.
- Naprawiony respawn (otwarte usta, pochyła postawa).
- Znikanie ekwipunku założonego przez innych graczy.
- Timer'y wywoływane przez SetTimer/Ex zostały naparawione które powodowały crashe podczas gdy serwer zmieniał gamemode lub filterscript.
Aktualizacja 0.1 R-5-1
Naprawiono:
- Crash gry gdy świat został załadowany.
To jest poprawka klienta, serwer jest ciągle w wersji R-5.