Gothic: Czas Zapłaty [beta] 983346 2392

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 2.03.2012 roku

Wyświetleń 983346

Odpowiedzi 2392

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty411
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
a nie lepiej dac dla graczy do testow,zrobic liste bugow i wydac patche ?
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Pierdolisz siewka i co oni bedą po tysiąc razy poprawiać, a gracze będą po tysiąc razy grać i pierdolić jakieś smuty? skończcie już spamować w tym temacie i czekajcie ponoć w maju dostaniemy moda więc nawet jak dopiero w czerwcu to już i tak nie długo, TRZEBA CZEKAĆ BO PISANIEM WYJŚCIA MODA NIE PRZYŚPIESZYCIE!!! a prędzej opóźnicie bynajmniej teraz, gdyż już twórcy wiedzą/zdają sobie kurwa sprawę z tego że mają wielu fanów swojego moda i chcą dla was go kurwa zrobić i mieć już spokój od tego wszystkiego

Przynajmniej takie jest moje zdanie
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Oj tam poczeka się jeszcze z tydzień i mod będzie bez bugów nie pyli się robić teraz otwarte beta testy gdyż za blisko jest już do wydania pełnej wersji a jak w tej wersji się znajdzie jakieś błędy to wtedy można by zrobić jakiegoś patcha . to lepsze niż narzekać znów na błędy typu nie da się wykonać questa .
 

shergar

shergar

Moderator działu
Darth Revan
posty872
Propsy1303
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Darth Revan

shergar
Moderator działu

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1903 2013-05-05, 21:36(Ostatnia zmiana: 2013-05-05, 21:49)
Mod jest nadal testowany. Outro niedługo będzie gotowe, ale trzeba jeszcze poprawić jedną lokację. Jest jakiś chętny, który zna dobrze spacera? I nie wiem czy nie przydałoby się ze 2-3 nowych testerów bo moda trzeba solidnie przejść od początku do końca. Jak coś niech chętni piszą w tym temacie, ale proszę niech to będą osoby kompetentne bo zależy nam na czasie i jakości pracy.
 
Każda podróż zaczyna się od pierwszego kroku... Ale to nie cel podróży kształtuje ludzką duszę, tylko droga, która do niego zmierza...

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1904 2013-05-05, 21:52(Ostatnia zmiana: 2013-05-05, 21:52)
A jakie wymagania do spacera masz? Bo zwykłe vobowanie nie jest trudne.
Do testowania moda mogę się zgłosić.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A jakie wymagania do spacera masz? Bo zwykłe vobowanie nie jest trudne.
Do testowania moda mogę się zgłosić.
Takie żeby naprawić Głębię :D

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3411
ProfesjaNierób
  • Moderator
Z naprawieniem głębi raczej bym sobie nie poradził. Czy próbowaliście zrobić to w taki sposób jak z rozmrażaniem wody (tutorial kazzmira) lecz ustawienie parametrów tak aby powierzchnia była stała?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Szczerze nie pamiętam. Wiem, że kombinowałem, ale nic nie przyniosło pożądanych efektów.

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Pierdolisz siewka i co oni bedą po tysiąc razy poprawiać, a gracze będą po tysiąc razy grać i pierdolić jakieś smuty? skończcie już spamować w tym temacie i czekajcie ponoć w maju dostaniemy moda więc nawet jak dopiero w czerwcu to już i tak nie długo, TRZEBA CZEKAĆ BO PISANIEM WYJŚCIA MODA NIE PRZYŚPIESZYCIE!!! a prędzej opóźnicie bynajmniej teraz, gdyż już twórcy wiedzą/zdają sobie kurwa sprawę z tego że mają wielu fanów swojego moda i chcą dla was go kurwa zrobić i mieć już spokój od tego wszystkiego

Przynajmniej takie jest moje zdanie


tutaj powinien być warn :)  tak mi się wydaje
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Mod jest nadal testowany. Outro niedługo będzie gotowe, ale trzeba jeszcze poprawić jedną lokację. Jest jakiś chętny, który zna dobrze spacera? I nie wiem czy nie przydałoby się ze 2-3 nowych testerów bo moda trzeba solidnie przejść od początku do końca. Jak coś niech chętni piszą w tym temacie, ale proszę niech to będą osoby kompetentne bo zależy nam na czasie i jakości pracy.
JA MOGE ISC ZA TESTERA MOGE 7h NA DZIEN TESTOWAC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

mechanik

mechanik

Użytkownicy
posty67
  • Użytkownicy
A ja mam takie male pytanie nie odnoszące się do Moda. Jak Myślicie czy dało by się przenieść gothica na inny silnik np z wiedźmina 1 lub 2 i jak waszym zdaniem by to wyglądało dobrze czy źle (pytanie wpadło mi do głowy jak obiłem sobie kanapki :D  więc pomyślałem że napisze bo strasznie mnie zżera ciekawość)
 
Wina jest zawsze po stronie Amina
[/size]



Życie jest jak papier toaletowy. Długie,szare i do dupy.

[/size]

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Mod jest nadal testowany. Outro niedługo będzie gotowe, ale trzeba jeszcze poprawić jedną lokację. Jest jakiś chętny, który zna dobrze spacera? I nie wiem czy nie przydałoby się ze 2-3 nowych testerów bo moda trzeba solidnie przejść od początku do końca. Jak coś niech chętni piszą w tym temacie, ale proszę niech to będą osoby kompetentne bo zależy nam na czasie i jakości pracy.
Witam chętnie mógł bym go przetestować kilka razy bo mam dość dużo czasu a ja zawsze jak gram to staram się dokładnie całego moda przejść czyli będę wykonywał wszystkie misje i takiego typu rzeczy .
 

Gorn5533

Gorn5533

Użytkownicy
posty48
Propsy6
  • Użytkownicy
A jakie wymagania do spacera masz? Bo zwykłe vobowanie nie jest trudne.
Do testowania moda mogę się zgłosić.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jesteście pewni że chcecie się pisać na testerów? To nie tylko polega na prostym przejściu gry i basta. Musicie też zwracać uwagę na takie rzeczy jak interpunkcja, ortografia czy balans rozgrywki. Nie wystarczy przejść wszystkich misji, trzeba jeszcze sprawdzić czy ich alternatywne zakończenia sprawdzają się dobrze a nagrody nie są np. zbyt słabe, albo i mocne, na tym poziomie gry, czy siła potworów czy innych przeciwników nie jest zbyt wysoka lub też i zbyt niska. Praca testera nie jest takim prostym zadaniem na jakie się zapowiada.


Odnośnie tej głębi, co dokładnie jest nie tak?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
Jak zapuści się w głąb głębi to ziemia jest... wodą i można na niej po prostu pływać(w powietrzu również), właściwości wody było zmieniane.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak zapuści się w głąb głębi to ziemia jest... wodą i można na niej po prostu pływać(w powietrzu również), właściwości wody było zmieniane.
Dlatego nie lubię jak ty odpowiadasz.
właściwości wody było zmieniane.
Co przez to rozumiesz?


W normalnym Gothic też to miało miejsce, jeśli byliśmy zbyt wysoko, np. używając klawisza F8.

Podłoże ma swoją nową teksturę? MaterialFilter dobrze widzi materiał (czy nie przechodzi przez niego kamera)?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Cytuj
tutaj powinien być warn :)  tak mi się wydaje

Z jakiego powodu? przecież nikogo nie obrażałem jedynie nadużyłem wulgaryzmów, ale to chyba można wybaczyć
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Gorn5533

Gorn5533

Użytkownicy
posty48
Propsy6
  • Użytkownicy
Moge potestowac 10h poniewaz zalezy mi na tym modzie
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3468
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders

Fabio
The Modders

Gothic: Czas Zapłaty [beta]
#1918 2013-05-06, 14:11(Ostatnia zmiana: 2013-05-06, 20:43)
Jeśli to aktualne z tym testerem to jestem zainteresowany. Jak na razie niedawno stestowałem jednego krotkiego moda "Dolina" i polonizację moda "Z Życia złodzieja". Co do dyspozycyjności czasowej to na PC-cie jestem codziennie więc mógłbym poświęcić 5h na moda dziennie a w weekendy o kilka godzin dłużej ;)

piotek1919

piotek1919

Użytkownicy
posty47
Propsy7
  • Użytkownicy
Ja także mogę się zgłosić już kiedyś pisałem w innym temacie ale nie byłem potrzebny :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry