[Wspólne granie] Company of Heroes 154425 774

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 154425

Odpowiedzi 774

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
No to za 20 zł, jak nie taniej, można kupić w sklepie.

Liabaen

Liabaen

Użytkownicy
posty51
Propsy20
  • Użytkownicy
Może się zaopaczę w to... Zobaczymy jak z dostępnością.
 
TheModders - Co ja pacze?



Spoiler
Cytuj
Przypałętał się do nas czarny kundel. Drogą demokratycznego losowania zyskał imię Murzyn. Wczoraj ktoś dzwoni do drzwi. Brat: Te, otwórz! Ja: Zara, tylko zamknij murzyna w piwnicy bo ludzie idą. Mina sołtysa, który chodził z petycją bezcenna. YAFUD



Więcej... http://www.yafud.pl/7040/#ixzz1usI0fGdu

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dla czekających na CoHa2 : D
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
 
Комиссар RBT

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
dla świata:


i dla Adanosa:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Duma wygrać z botami, nie? :D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Chciałbym Cie ogrodnik obejrzeć w walce z nimi :lol2:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Ja nie nolifie przed tą grą każdej wolnej chwili jak ty. Nie wiem jak znajdujesz w międzyczasie czas na ruchanie trzyn...aztek
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jasne, to Ty im robisz w dupie blitzkrieg : | Ja jestem bardziej wymagający (>16 lat) :lol2:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
a dla facetów ~2000 jak ten cieśla?

poza tym nie kłam, to nieładnie
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[Wspólne granie] Company of Heroes
#230 2012-06-18, 23:03(Ostatnia zmiana: 2012-06-18, 23:13)
Duma wygrać z botami, nie? :D

Wierz mi, że 4on4 nawet z normal botami to masakra xD cztery godziny siedzę w swojej bazie bo mi niemcy (wermach tx2 i to drugie x2) most zablokowały całym swoim garnizonem czołgów a najlepsze jest to, że jestem położony na małej wyspce i tylko tym mostem mogę wyjechać jakimiś pojazdami, bo nieco dalej mam tylko jakiś pomost mały dla ludzi. Generalnie gra zajebista ale na granie 1v1 albo  xy(ludzie) VS xy(boty or ludzie).

EDIT:
Sawik, już możemy młucić :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
EDIT:
Sawik, już możemy młucić :D
Kiedy Ci odpowiada? :*
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dajcie jakiś kontakt, to będziecie mogli być suplementami do walki 3vs3 : D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja nie mam nic przeciw, oprócz tego że nie mam jeszcze doświadczenia bojowego (botów nie liczę) dlatego chciałbym pierw z kaczką zagrać, tak czy inaczej kontakt ze mną to GG(24180766) lub PW :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Do mnie też ludziu masz gadu.
Sawik, można nawet dziś wieczorkiem (tak od 22 np i o ile mój bracki nie idzię na sesję) będzie można grać nawet do 6 rano ;p
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik, można nawet dziś wieczorkiem (tak od 22 np i o ile mój bracki nie idzię na sesję) będzie można grać nawet do 6 rano ;p
No to już idę po Tigery! Tylko tym razem się staw a nie jak ostatnio.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Tak pokrótce do Ogrodnika:

ZAMKNIJ RYJ DĘBSKI I WYPIERDALAJ SPAMOWAĆ GDZIE INDZIEJ
 
Комиссар RBT

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

Sawik, można nawet dziś wieczorkiem (tak od 22 np i o ile mój bracki nie idzię na sesję) będzie można grać nawet do 6 rano ;p
No to już idę po Tigery! Tylko tym razem się staw a nie jak ostatnio.

<3 zagramy w jednej drużynie, jeżeli ci to nie przeszkadza bo muszę porównać twoje i moje umiejętności :P O 22:30 najpóźniej będę chyba, jeżeli mój braciszek nie będzie siedział. I tak go wywalę :D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Do mnie też ludziu masz gadu.
To, że do mnie napisałeś wcale nie znaczy, że zapisałem twoje gg :D  Podaj, bo tego nie zrobiłem :ok:

Jeżeli się uda to może jeszcze dziś zagramy 3vs3, właśnie ok. 22, wtedy kiedy wy planujecie. Ale niczego nie gwarantuję, bo jest sporo zależności.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Ale niczego nie gwarantuję, bo jest sporo zależności.
hmmm? czyzby chodzilo tu o mnie? :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry