[Wspólne granie] Company of Heroes 154398 774

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 18.02.2012 roku

Wyświetleń 154398

Odpowiedzi 774

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Ale niczego nie gwarantuję, bo jest sporo zależności.
hmmm? czyzby chodzilo tu o mnie? :lol2:
No raczej :lol2:

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Prawdę mówiąc - nie :lol2:
W moich planach są:
1. Aztek
2. Mea
3. Sawik/Kaczka

vs

1. Adanos
2. Seba
3. Sawik/Kaczka

Eto - możesz być planem awaryjnym jak mój brat nie będzie mógł grać :I
Swoją drogą, jakbyś grał i znalazłaby się jeszcze jedna osoba (może np. Dziki) to można byłoby zagrać 4 na 4.

A od przyszłego tygodnia Kereth wraca do gry :D
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
Prawdę mówiąc - nie


Cytuj
Eto - możesz być planem awaryjnym jak mój brat nie będzie mógł grać :I
NA PEWNO BEDZIE CHCIAL :3
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Od kiedy gramy z bananami? :<

Ja chcę być z Azteckim bo przegram :C
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja chcę być z Azteckim bo przegram :C
Czyli ja sam vs you two? :lol2:  No chances.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[Wspólne granie] Company of Heroes
#245 2012-06-20, 00:37(Ostatnia zmiana: 2012-06-20, 00:38)
Czy tyko ja mam problemy z jakimiś posranymi aktualizacjami? ... kolejna okazja do gry z wami poszła się jebać -.- nie chcą mi się same instalować. Nie mam siły już siedzieć teraz. Chrzanić to. Później się pobawie.

ew. Astek mógłbyś mi spakować wszystkie pliki ze swojego folderu i zaktualizowane by były w ten sposób też moje :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Chrzest bojowy zaliczony! Aztek dawał mi za duże fory!
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
ew. Astek mógłbyś mi spakować wszystkie pliki ze swojego folderu i zaktualizowane by były w ten sposób też moje :D  
Nie mogę się doczekać, by upnąć Ci 10GB gry : D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kto jest gotów stawić się dzisiaj o godz. 21? Alianci są gotowi na kolejne natarcie.
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

[Wspólne granie] Company of Heroes
#249 2012-06-20, 14:33(Ostatnia zmiana: 2012-06-20, 14:34)
Wehrmacht ist fertig!

Ale może trochę wcześniej :D  Może 19? :D

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
mea też chciał o 19, więc ok :ok:
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Aztek, czemu dałeś duże fory sawikowi? :lol2:
 
Комиссар RBT

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No znów nie takie fory, popatrz na staty :lol2:  Przegrałem na mniej więcej wyrównanych szansach :ok:
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
lololo pozdro aztek cziter :D
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pora byście zerwali swastyki ze swych domów :lol:


Następnym razem biorę do składu eta i sawika :D
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[Wspólne granie] Company of Heroes
#255 2012-06-20, 23:39(Ostatnia zmiana: 2012-06-21, 00:14)
Kompresuje dysk, więc może jednak będę w stanie pobrać tą aktualizację bo już mi 1GB się zwolniło xD

EDIT:
OU JE BEJBE! Zaraz sobie robię konto :D  Już możecie dodać do posta #1 nick KaczuSszka XD

EDIT2:
Myśleliście może nad komunikacją głosową podczas gry? Ze swojej strony, jeżeli bylibyście chętni na takie coś, mogę zaoferować swój (i tak już pusty od dłuższego czasu) kanał na TeamSpeak3.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dzisiaj też gramy w szerszym gronie?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Dzisiaj też gramy w szerszym gronie?
Możesz liczyć na mnie!
Tylko ja się chyba liczę jako zero :|
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[Wspólne granie] Company of Heroes
#258 2012-06-21, 10:58(Ostatnia zmiana: 2012-06-21, 11:39)
Ja nie jestem pewny czy będę na siłach. Się zobaczy wieczorem. Azor, jak coś to na gadu pisz po tej 22.
Pokażę wam, jak sawik dostał po dupie :D  Samym screenem się nie nacieszycie, dlatego dam wam też filmik z całej gry... generalnie chcę się tylko pochwalić moją piękną zasadzką (w sumie podczas gry wyglądało to lepiej :<) na szwabskie ścierwo (jak on gra to ścierwo i bez dyskusji xD) i śliczną wtopą sawusia :D  Mniej więcej 20 15 minuta.



I takie, można powiedzieć demko:
http://www.speedysha...21.04-09-41.rec

Poległ po całości :D
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Ja nie jestem pewny czy będę na siłach. Się zobaczy wieczorem. Azor, jak coś to na gadu pisz po tej 22.
Czemu tak późno? Nie lepiej koło 18 lub 19?


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry