ARMOR_RANGER_ADDON.ASC 3398 5

O temacie

Autor Vizier

Zaczęty 8.11.2011 roku

Wyświetleń 3398

Odpowiedzi 5

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy

Vizier

ARMOR_RANGER_ADDON.ASC
2011-11-08, 01:33(Ostatnia zmiana: 2011-11-08, 09:25)
Ostatnio chciałem przerobić zbroje wodnego kręgu ale po dekompilacji plików Nocy Kruka nie powstał plik .asc. Podejrzałem  HUMANS.MSB ale są tam np zbroje pirackie ale Kręgu nie ma. Jest po niej tylko ślad w postaci ARMOR_RANGER_ADDON.MDM. Czy jest jakaś metoda by ją wyciągnąć albo czy już ktoś to zrobił i może przesłać.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

ARMOR_RANGER_ADDON.ASC
#1 2011-11-08, 01:37(Ostatnia zmiana: 2011-11-08, 01:37)
teraz strzelam ale czy zbroja wk i mała piracka to nie jest ta sama tylko z różną teksturą? Wtedy trzeba by szukać tej drugiej.

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
Dla pewności sprawdziłem i nie. Ogólnie mają podobne elementy ale to nie to, no i w pliku zbroi jest visual podany.
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka

KolegaZWojska
Rzeka

ARMOR_RANGER_ADDON.ASC
#3 2011-11-08, 02:09(Ostatnia zmiana: 2011-11-08, 02:09)
A dekompilowałeś gothic sourcerem?

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy5
  • Użytkownicy
Tak GothicSourcerem, jak pisałem podejrzałem plik .MSB i nie ma tam ich wypisanych.To pewnie jakaś felerna wersja gry czy coś. Właśnie znalazłem na forum paczkę z pancerzami i tam jest to mi wystarczy. Temat można zamknąć
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

ARMOR_RANGER_ADDON.ASC
#5 2011-11-08, 02:25(Ostatnia zmiana: 2011-11-08, 02:38)
Nie wszystkie zbroje z addona są dodane do mds trzeba je ręcznie dodać usunąć compiled version plików humans i tej zbroi i uruchomić gothic + przywołać zbroję :D

Albo skorzystać z linku od sawika :D
http://www.filesonic.com/file/3171534315/ARMOR_RANGER_ADDON.rar

Edit: Można je też wydłubać gothicsoucerem (sprawdziłem) nawet nie wiedziałem że można konwertować pojedyncze animacje, zawsze konwertowałem wszystkie (-.-)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry