[PROJEKT]Opowieść Gikiosa 50442 100

O temacie

Autor Xardas47

Zaczęty 27.10.2011 roku

Wyświetleń 50442

Odpowiedzi 100

CpromPL

CpromPL

Użytkownicy
posty8
Propsy1
  • Użytkownicy
jak idą preace nad modem upadł czy nie  :facepalmjak idą preace nad modem upadł czy nie
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Projekt nie upadł, jednak z przyczyn losowych, w tym wypadku awarii sprzętu, prace zostały wstrzymane.
Dzięki kopiom zapasowym prace będą mogły zostać wznowione natychmiast, jak tylko będę miał na czym pracować.
Mimo wszystko czas zawieszenia nie jest marnowany, cały czas dopracowujemy go na papierze, zapisujemy ciekawe pomysły itp.
Więc nie martwcie się.
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Sporo czasu upłynęło od mojego poprzedniego posta więc uprzejmie proszę o nie karanie mnie za double posta.

Ostatnio kiedy tu pisałem miałem  problemy z komputerem ale teraz, gdy już wszystko jest w porządku kontynuuję prace nad modem (Można nawet powiedzieć że zaczynam od nowa). Jednak ten czas nie poszedł na marnie - pozwolił na dokładne opracowanie tego jak będzie wyglądała rozgrywka.
Całość będzie podzielona na prolog (o nim później) i 3 akty. Co do aktów, prawdopodobnie nie będą się ukazywać  jeden za drugim, gdyż możliwe że w przerwach będę pracować nad innymi modyfikacjami.

 Akt 1 to 2,3 niewielkie wyspy (kompilacja z WoG'a) oczywiście, jak kiedyś pisałem, w klimacie arktycznym.

Akt 2 = W drodze powrotnej na Khorinis zauważasz dym pochodzący z jednej z wysp położonych już dosyć blisko khorinis. Okazuję się że Lord Hagen wycofał się z garstką paladynów i strażników korzystając z łodzi rybackich.

 Akt 3 = Pokonanie orków stacjonujących w mieście.

 Na końcu chcę dodać jeszcze kilka słów o prologu. Będzie on miał celu wprowadzenie was w fabułę moda. Nie znajdziecie w nim jakichś trudnych i znaczących wyborów. Raczej wszystko będzie zaplanowane i przebiegnie raczej liniowo. Jego akcja będzie się rozgrywała w Khorinis. Jak dobrze pójdzie to ujrzycie go za kilka dni. Z prologa nie zostaną umieszczone żadne materiały, po prostu bez sensu pokazywać to miasto, które znacie już na pamięć. Jeśli prace będą się przedłużały na pewno otrzymacie informacje. Po ukończeniu od razu biorę się za 1 akt a widzę że dodaliście w BBCode przeglądarkę 3d więc może świat z niego obejrzycie sobie w ten sposób jak tylko będzie gotowy.
 

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Jak tam prace nad modyfikacj?
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
No właśnie.
Jakieś fomki ? Bo już rok mija i się doczekać nie mogę.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Xardas pracuje ze mną, więc spudłowałeś z odkopywaniem, próbuj dalej
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Właśnie dlatego zapytałem, jak godzi prace nad dwoma tak poważnymi projektami.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Materiały wciąż posiadam, prolog jest właściwie na wykończeniu. Można powiedzieć że odkąd straciłem świat, prace są wstrzymane, będę chciał doprowadzić to do końca.
 

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
No widzisz Zucklov i po co ta spina.
Mamy teraz jasność ,ze nadal warto czekać. :)
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Spokojnie, nie spinałem się, a teraz idź dalej odkopywać tematy, polecam JohnMod.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Memorius

Memorius

Użytkownicy
Ojciec Wszystkich Narodów
posty2983
Propsy1306
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
  • Ojciec Wszystkich Narodów
Cytuj
Spokojnie, nie spinałem się,
ależ wiem, żartowałem

A autorowi oczywiście życzę wszystkiego najlepszego na Nowej Drodze Życia.
 
Już niebawem nowa wersja Global Mod PL 1.7.11 Special Edition

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Mam ochotę przez najbliższy czas trochę podłubać przy tym projekcie. Na obecną chwilę nie ma zbyt wiele do pokazania, myślę że niedługo się to zmieni. Tymczasem, możecie rzucić okiem na wygląd głównego bohatera. Wykorzystałem ten model do przetestowania p3d.in, być może będę tam zamieszczał więcej prac.
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek

Xardas47

[PROJEKT]Opowieść Gikiosa
#92 2015-02-28, 00:20(Ostatnia zmiana: 2015-02-28, 00:48)
Zapomniałbym, poważnie zastanawiam nad zmianą nazwy. Powód? Od czasu jej wymyślenia, naprawdę dużo rzeczy się zmieniło. Plany w mojej głowie rozrosły się na tyle, że modyfikacja zasługuję na nieco "ambitniejszy" tytuł, bardziej w stylu większych projektów. Nie chciałbym jednak, aby nazwa zniechęciła was do gry, więc liczę tutaj na wasze wsparcie. Na przykład, "Ostatnia Nadzieja" brzmi sensownie, pytanie czy ktoś już wcześniej na to nie wpadł? Powiedzcie co myślicie, zachęcam do dyskusji i propozycji.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tytuł modyfikacji powinien odzwierciedlać jej treść. Bez głębszego wglądu w fabułę, będzie ciężko wymyślić coś sensownego. Jeżeli chcesz, mogę Ci w tym pomóc, napisz na GG lub PW. Oczywiście, nie pisz tutaj ponieważ zniszczysz wiele przyjemności przyszłym graczom. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Zakładam opozycję. Sawika do pierdla. Wszystkim pomaga tylko nie swoim :C
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zakładam opozycję. Sawika do pierdla. Wszystkim pomaga tylko nie swoim :C
Tobie też pomóc zmienić nazwę modyfikacji?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Tobie też pomóc zmienić nazwę modyfikacji?
Wiara sama to już zrobiła  :F
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Sawik pomaga mi właściwie od samego początku. Nie będziesz go miał tylko dla siebie. :)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Sawik pomaga mi właściwie od samego początku. Nie będziesz go miał tylko dla siebie. :)
On pamięta. :')
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Projekt upadł?
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry