[PROJEKT]Opowieść Gikiosa 50738 100

O temacie

Autor Xardas47

Zaczęty 27.10.2011 roku

Wyświetleń 50738

Odpowiedzi 100

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Wiecie, ten ostatni screen - widać trochę popracowałeś, ten mi się jedynie podoba. Znajdź sobie Level Designer'a, jak chcesz, to ja ci mogę co niego pomóc, ale nic nie obiecuję. Jeżeli dalej tam będziesz dodawał te screeny, to powiem, że chodzi o Lasek nieopodal osady, ten mi się podoba trochę. Fabuła kiepska, tak jak to powiedział na początku pewien...kolega, 'masło się skończyło, więc postanowił zrobić kanapkę z masłem'. Level Design OGÓLNY też kiepski.

Fabuła: 3/10
Level Design: 4/10(podwyższenie za ten ostatni screen)
Screeny - 5/10 - zrobiłeś screeny, ale mogłeś ukazywać na nich coś więcej, bo pokazywałeś tylko kawałki...
Ocena własna - 6/10, na zachęte.

Więc razem: 5/10, Pozdrawiam, Hunt,-
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

gothic1210
  • Gość
Mnie się osobiście nie podoba. Desing lipny. W ogóle nie wykorzystujesz możliwości g2. KZW wyraźnie gdzieś pisał, że można naprawdę sporo zrobić. Uczenie się level desingu? Do ovobowania pomieszczenia nie potrzebna ci jakaś super wiedza. Wystarczy przeczytać tutek KZW i zastosować się do porad i tyle. Przypuszczam raczej że pogubiłeś się w bibliotekach modeli z g2 i nie chciało ci się szukać potrzebnych vobów. Ponieważ mod jest mały musisz się bardziej postarać.  :ok:
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

[PROJEKT]Opowieść Gikiosa
#42 2011-11-04, 18:01(Ostatnia zmiana: 2011-11-04, 18:02)
Level-design to nie taka znowu wiedza tajemna. Po prostu musisz się wzorować na lokacjach z samego G2. Porób parę screenów, przyjrzyj się działaniu świateł w domach i sam się nimi pobaw. Pamiętaj tylko, że światła dynamiczne to zło i dzieło szatana, a więc w domach staraj się używać tylko i wyłącznie świateł statycznych, zaś dynamiczne używać jako dodatek.

Aha, no i jeszcze jedna sprawa. NIGDY nie dodawaj screenów z niedokończonych lokacji. Jest to nieeleganckie a i zjechany zostaniesz przez całe forum.
 

bartoffel

bartoffel

Użytkownicy
posty14
Propsy56
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
hmmm... powiem tylko tyle,że z niecierpliwością czekam aż ten mod wyjdzie:) dawno nie było nic nowego...
no i za wykorzystanie tego świata oczywiście props... pozdrawiam i powodzenia życzę
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek

Xardas47

[PROJEKT]Opowieść Gikiosa
#44 2011-11-13, 17:19(Ostatnia zmiana: 2011-11-14, 19:58)
Wiem że dawno nic nie pisałem a powodem tego było to, że głównie pracowałem nad dopracowaniem tego co już wam pokazywałem oraz nad lokacjami, które chcę zostawić dla siebie aż do premiery. Mimo to jednak pracowałem też nad rzeczami nowymi. Screeny wrzucę dziś lub ew. jutro.
//problem z gothic'iem może jutro go rozwiąże to screeny będą. Ehh to Acces Voliation.
 

MaxZajka

MaxZajka

Użytkownicy
posty60
Propsy9
  • Użytkownicy
Moja ocena:
Edycja świata: 6/10 - na zachętę, oczywiście widać, że się starasz ale musisz nieco "przyłożyć się" do tego zadania.
Fabuła 4/10 - też na zachętę tudzież powinieneś nieco przemyśleć sprawę tej fabuły.Tak więc zastanów się dobrze.
Tak więc moja ocena osobista to 5  :wink:  
Rób chłopie dalej bo widać, że masz zapał, tylko nas nie zawiedź jak to z "niektórymi" bywa...
 

Wojtexx

Wojtexx

Użytkownicy
posty128
Propsy42
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
To nie "Taniec z gwiazdami" :D .

Jeżeli chodzi o mod - mnie się osobiście podoba fabuła, a screeny pokazują kawałek dobrej roboty( nie najlepszej, ale dobrej). Tak trzymać!
 

Hemlar

Hemlar

Użytkownicy
posty8
Propsy4
  • Użytkownicy
Pokaż nowe screeny. Lepiej będzie ocenić.
 

misiekgrabo

misiekgrabo

Użytkownicy
posty179
Propsy106
  • Użytkownicy
Ech, tam. Od dawna nic nie pisałeś, a ja chciałbym poczytać trochę njusów :P Screeny też by się przydały, czy posłuchałeś naszych 'rad'.
 
Ale tam, gdzie stanął Adanos, ani Innos, ani Beliar nie mieli żadnej władzy. W miejscu tym ład i chaos współistniały w harmonii. Tak oto powstało morze.



Zapomnij... o wszystkim, co się działo w przeszłości.

Hemlar

Hemlar

Użytkownicy
posty8
Propsy4
  • Użytkownicy
czy posłuchałeś naszych #msg1012359rad#msg1012359.
Oby nie...
 

MaxZajka

MaxZajka

Użytkownicy
posty60
Propsy9
  • Użytkownicy
Ostatni post : 2011-11-13 17:19, mam nadzieję, że projekt nie upadł  :|
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Oczywiście  że nie upadł po prostu miałem małe problemy z kompem (pomógł format dysku) na szczęście większą część mojej pracy udało mi się uchronić przed zniszczeniem. Zastanawiam się nad  zmianą nieco fabuły moda a raczej jego początku. Mam już wstępny projekt muszę go tylko dopracować. Nowe screeny postaram się wam pokazać jak najszybciej ale nie wiem na jakim poziomie jest kopia mapy jaką odzyskałem.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Robiłeś coś ostatnio do moda? Bo jakoś tak ucichłeś...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Nad modem pracuję cały czas. Jednak nie twierdzę że szybko go wydam bo chcę go jak najbardziej dopracować. Fabuła w trakcie tworzenia moda nieco się zmieniła (sporo ludzi na nią narzekało). Poprzednią wymyśliłem szybko i jak się później okazało z brakiem rozwagi. Teraz nieco zmieniona powinna się wam bardziej spodobać. Nie mam pojęcia kiedy dam jakieś screeny, świat na razie jest w przygotowaniach.

Pozdrawiam, xd
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Świat w przygotowaniach? Edycja świata który miałeś czy robota własnego?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek

Xardas47

[PROJEKT]Opowieść Gikiosa
#55 2012-01-13, 23:59(Ostatnia zmiana: 2012-01-14, 00:00)
Wciąż zastanawiam się nad zmianą świata jednak dotychczasowo pracuję nad tym samym światem co na powyższych screenach.
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Poprawiłem fabułę, zachęcam do czytania.
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
z tego co przeczytałem mod musiałby być ogromny gdyż najpierw wątek z nową wyspą póżniej jakiś khornelius a dopiero khorinis w którym na pewno byłoby dużo roboty przy odbijaniu miasta i pewnie kilku wątkom pobocznym

zastanów się czy chcesz robić tego moda a jeżeli już zbierz ekipę bo tak samo upadł mod warki którymi mimo że został ukończony miał tyle bugów że nie dało się w niego grać
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Xendix nie wiesz to się nie udzielaj. Zemsta Wojownika nie działała tylko u warki. U mnie oraz innych testerów działała chociaż u mnie to raz tak raz nie.

I wcale nie. Mod może się dziać tylko na wyspie po zorganizowaniu pomocy może być koniec moda.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

[PROJEKT]Opowieść Gikiosa
#59 2012-01-14, 18:01(Ostatnia zmiana: 2012-01-14, 18:02)
No no... pierwszy raz widzę dobrze napisaną fabułę, która może kogoś zachęcić do gry :ok:  Rozwinąłeś ciekawy wątek i nie robiłeś kolejnej opowieści o obozie myśliwych, "o tym jak paladyni w mieście zaczęli się nudzić i umarli:P " Masz ode mnie propsa.

Jeśli chcesz robić moda sam to na pewno musisz odpuścić sobie motyw powrotu bohatera na Khorinis, chyba że masz kilka ładnych lat na tworzenie moda, gdyby miał być on dobrze dopracowany.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry