[PROJEKT]Opowieść Gikiosa 50947 100

O temacie

Autor Xardas47

Zaczęty 27.10.2011 roku

Wyświetleń 50947

Odpowiedzi 100

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

[PROJEKT]Opowieść Gikiosa
#60 2012-01-14, 19:43(Ostatnia zmiana: 2012-01-15, 00:56)
No no... pierwszy raz widzę dobrze napisaną fabułę, która może kogoś zachęcić do gry :ok:  
Czuje się styrany :C

@down
;3
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
To było raczej skierowane do świeżo powstających modów, a twoja modyfikacja jest już na dalszym planie tworzenia niż układanie fabuły więc się nie smuć  :D
 

ThePanko

ThePanko

Użytkownicy
posty43
Propsy2
  • Użytkownicy
Czy projekt jest aktualony ? I czy wiadomo kiedy mniej więcej wyjdzie mod ;) ?
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
na pewno upadł, jak większość innych modów.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
na pewno upadł, jak większość innych modów.
Mówi osoba która już chyba dwadzieścia modów zaczynała robić...

Modyfikacja jest raczej tworzona, jakiś czas temu (niestety nie pamiętam dokładniej kiedy) rozmawiałem z Xardasem47, zapewnił mnie że projekt nadal idzie do przodu chociaż bardzo dużo się pozmieniało.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
ten znowu swoje... czepiaj się swojego ego i swoich modów
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
ten znowu swoje... czepiaj się swojego ego i swoich modów
Z tego co wiem to sawik zawzięcie tworzy jeden mod do GII.
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
nie o to mi chodziło... poza tym zbaczamy z tematu, więc mówie "koniec tego tematu".
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka, on myśli że narzekam bo to on, jak widać chłopak ma za duże mniemanie o sobie, albo nie wie że ja narzekam na wszystko. I nie jednego, nie jednego, wiesz pomagam też takiemu jednemu słodkiemu idiocie robić moda o nazwie Dziedzictwo (potocznie Dziewictwo), chociaż tam się ostatnio opierdalam że aż strach.
Koksik, moją opinię o sobie znasz, jednak powinieneś znać mnie wystarczająco dobrze by wiedzieć że takimi śmieciami jak ty się nie zajmuje.

Xardas47, możesz uaktualnić dane tutaj? Pisałeś mi że dość dużo się zmieniło oraz zapowiedziałeś nowe informacje + screeny, zaciekawiłeś mnie swoją modyfikacją, dlatego niecierpliwie czekam na nowe info, czekam i się doczekać nie mogę, możesz opisać czym się aktualnie zajmujesz itp itd?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

ThePanko

ThePanko

Użytkownicy
posty43
Propsy2
  • Użytkownicy

ThePanko

[PROJEKT]Opowieść Gikiosa
#69 2012-07-13, 18:59(Ostatnia zmiana: 2012-07-13, 19:00)
to fajnie że mod jest tworzony ;) I faktycznie przydało by sie jakieś info jak idzie praca nad modem ;)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
I nie jednego, nie jednego, wiesz pomagam też takiemu jednemu słodkiemu idiocie robić moda o nazwie Dziedzictwo
Nie znam

chociaż  tam się ostatnio opierdalam że aż strach.
thats true

Jak znam życie, Luk dał ci propsa za tego debila :D
 

Alexior

Alexior

Użytkownicy
posty94
Propsy61
  • Użytkownicy
Cytuj
takimi śmieciami jak ty się nie zajmuje.
Co jak co, ale może nie tak ostro?  :wink:   każdemu należy się odrobina szacunku.

Co do moda, to czekam na jakieś nowe info, bo widzę żadnych nowości nie ma...  ;d
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Cytuj
takimi śmieciami jak ty się nie zajmuje.
Co jak co, ale może nie tak ostro?  :wink:   każdemu należy się odrobina szacunku.
Odpowiedź w spoilerze, bo jakby nie patrzył offtop, swoją drogą dobrze się się wstrzymałem z napisaniem posta, bo miałem pisać wczoraj tu w temacie, a wtedy nie mógłbym Ci odpowiedzieć :D
Spoiler
Nie jemu, mam mocne powody by go nie lubić, zresztą, wielokrotnie mnie wyzywał pomimo tego ile mu pomagałem od samego jego początku w moddingu, tłumaczyłem mu wszystko jak krowie na rowie, nawet ruchy myszką opisywałem, i te wyzwiska to były takie że ten "śmieć" to nic w porównaniu z tym, dodatkowo wykręcił mi kilka świństw. Nie mam zamiaru do tego wracać, ale najdziwniejsze jest to że o ile ja sprawę zamknąłem (niechęć pozostała, to fakt, ale nie żywię urazy) to on żywi urazę do mnie, mimo że powodu ku temu nie ma. Dodaj do tego jego "prywatne opinie" zmieniające się zależnie od tego z kim rozmawia + wywyższanie się bo jako betatester dostał grupę theModders i powinieneś być w stanie wyobrazić sobie czemu go hmm... nie lubię.

Przepraszam za offtop, ale moje zachowanie tutaj mogło wydać się dziwne i niestosowne, jest to chyba jedyna osoba w internecie do której żywię i okazuję tak dużą niechęć, możliwe że nawet to wygląda jak wrogość, poczułem się zobowiązany by to wyjaśnić do pewnego stopnia, głównie dlatego że nie jest to w moim stylu by kogoś publicznie wyzywać bez, mogłoby się zdawać, konkretnego powodu, szczególnie że gdy nawet jakiś tam powód jest to z zasady staram się nikogo nie obrażać, z wyjątkiem siebie, ale ja się raczej nie liczę.



Napisałem na GG do Xardasa47, z pytaniem "Jak tam mod?" wydaje mi się że jakiś czas temu wspominał że miał mało czasu i możliwe że nie ma czasu na dokładne przeglądanie forum, a zdaje mi się kilkukrotnie widziałem go na GG.
Oraz pytanie do Xardasa47 gdy już tu zajrzy - Nadal korzystasz z świata Bartoffela czy zmieniłeś? pamiętam kiedyś chyba się mnie pytałeś czy znam tutki o modelowaniu świata, albo strony gdzie można pobrać jakieś fajne zeny/meshe.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
To była dosyć długa nieobecność ale spokojnie, nadrobimy. :D
No dobra, więc tak:
Postanowiłem zmienić świat.  Zen Bartofella "z wierzchu" wyglądał OK, ale miał sporo błędów i średnio uszło cokolwiek do niego dodać. Tak więc po namyślę wybrałem z WoG'a mesha "Gemeinschaft des Grauens" (Podobno jakiś mod go wykorzystuję, nie wiem nie gram za dużo w inne mody ale to nic bo u mnie wygląda zupełnie inaczej.). Po mojej śnieżnej przeróbce wygląda naprawdę dobrze. Najprawdopodobniej mod będzie wykorzystywać  WinterModa, ponieważ daję wspaniały efekt w połączeniu z moim "SNOWWORLDEM" .  Sam tekst niestety nie wystarczy. Screeny skołuję w najbliższym czasie. Może nawet dzisiaj coś będzie.
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Dobra na rozgrzewkę trzy screenshoty Indoorów.
[/size]
Karczma:
[/size]


Dom "Szefa" osady:
[/size]


Mówcie dodać co usunąć, ogólnie swoje refleksje. Aha no i nie przejmujcie się wyposażeniem NPC'ów w karczmie bo na pewno ulegnie zmianie.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mówiłeś o śnieżnym świecie, a pokazałeś tylko jakąś chatkę? Pozdrawiam.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Spokojnie, zaraz coś zarzucę. Jak nie dam rady dzisiaj to jutro :D
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Niestety z tych świeczek to światło nie pasuje, jeśli chcesz, aby ze świeczek była łuna dodaj teksturę np.ZFLARE6.TGA. Tak to raczej w porządku, chodź pokazałeś tylko wnętrza niewielkich pokoi z paroma meblami. Na tym ostatnim screenie mógłbyś pozmieniać położenie trofeów, jakoś bardziej je rozdzielić.

Powodzenia w rozwijaniu moda życzę
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Ta łuna ze świeczek jest dodana w GIMPie xD
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Pewnie nie zmieniłeś nawet właściwości:D. Ale popracuj trochę nad rozmieszczeniem vobów. Przykładowo na małym stole z jednym browarem, jest świeczka, a na dużym stole z talerzami nie ma nic, a na ścianach żadnej lampy. Sprawdź także, czy te krzesła nie są za blisko stołu, bo jeśli tak to postać będzie siedziała w powietrzu.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry