[PROJEKT]Opowieść Gikiosa 50403 100

O temacie

Autor Xardas47

Zaczęty 27.10.2011 roku

Wyświetleń 50403

Odpowiedzi 100

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oczywiście że tak .Włączasz świat w formacie .zen kolejno zakładka świat> kompiluj świat > Zaznaczasz Editemode i Outdoor. I następnie kompiluj światło i zaznaczasz high. I teksturujesz.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak już podajecie takie info to dodajcie że straci wszystkie informacje dodawane przez spacera (voby, waypointy no cały ten pakiet) chyba że zrobi to.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek

Xardas47

[PROJEKT]Opowieść Gikiosa
#22 2011-10-30, 18:18(Ostatnia zmiana: 2011-10-30, 18:19)
Wczoraj miałem problemy z netem to wrzucam dzisiaj moje efekty pracy nad modem:

Obozowisko rybaka na plaży:


Wejście do osady: (całość jest ogrodzona palisadą)


Mała kopalnia: (brakuje paru rzeczy m.in. kopaczy xd)


Chata kowala:


Centralna część osady: (narazie ognisko ale badzię tam więcej bajerów


Latarnia morska: (Będzie stale "upiększana" vobami


Ogólnie dostępny model tzw. "Hełmu śniącego" będzie wykorzystany w moim modzie. Jeśli ktoś go nie widział to tak wygląda:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Props ale nie korzystaj z takiego badziewia jak ten hełm śniącego (jak komuś się to podoba to się dziwię). Wymodelowanie hełmu nie jest trudne oraz gdzieś nawet do pobrania widziałem kilka takich modeli.

Na screenach widać poprawę ale jest jeszcze trochę za pusto dodaj jakieś tam małe krzaczki, sporo roślinności ogółem grzybów parę też się przyda ;-)

Na przed ostatnim screenie popraw trochę ten ogień bo teraz to on lewituje na tym eee czymś.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
W tym domku widać, że mebel jest odsunięty od ściany , a jaskini dodaj też jakieś pajęczyny, różne kamyki, grzybki, a na zewnątrz pzeróźnego rodzaju roślinek, trawkę, kamyki, ponieważ narazie wciąż jest bardzo pusto, do chatek rybaka dodaj też jakieś obiekty. w Domkach jakieś świeczki, kominek, oraz różnego rodzaju jedzenie.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek

Xardas47

[PROJEKT]Opowieść Gikiosa
#25 2011-10-30, 20:02(Ostatnia zmiana: 2011-10-30, 20:03)
Myślałem nad Startscreenem do moda. Pobawiłem się trochę w Gimpie i wyszło coś takiego:


Prace nad poprawą designem mapy trwają. Dzięki wszystkim za rady.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zmieniłeś nazwę?
Myślałem że to jest Opowieść Gikosa a nie przygoda :P


Startscreen mi się nie podoba jedyne co ukazuje to góry. oraz słabo widoczne most i dom.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
 


Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Cytuj

To oczywiście tylko przykład startcreena. Ale jak macie jakieś fajne pomysły ( nie tylko na startscreena ale ogólnie do moda) do jak najbardziej piszcie je tutaj lub na PW do mnie
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek

Xardas47

[PROJEKT]Opowieść Gikiosa
#29 2011-11-03, 20:46(Ostatnia zmiana: 2011-11-03, 20:54)
Oto kolejne screeny:

Hodowla roślin leczniczych: (z czasem zostanie ogrodzona)

2. Chata jednego z osadników:

Nawiedzona chata:

Chata zielarza/alchemika:

Magazynek osady:

Fragment pola uprawnego:

Lasek nie opodal osady:


Budynki pobrane z WOGa.
Chciałem powiedzieć że na designu się nie znam ale w skryptach idzie mi naprawdę dobrze. Prawdopodobnie w moim modzie ujrzycie jakieś nowinki polegające głównie na odpowiednim oskryptowaniu.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Tak jak napisałeś design nie powala, pusto jakoś wszędzie... aha i co przedstawia 1 screen?
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Tak jak napisałeś design nie powala, pusto jakoś wszędzie... aha i co przedstawia 1 screen?
Jak to co?!Ziółka uzdrawiające! :)
 

Xardas47

Xardas47

Użytkownicy
Mhroczny charakterek
posty249
Propsy150
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mhroczny charakterek
Dopiero zaczynam designować, cały czas się uczę i staram ulepszać mapę. Screeny są podpisane :wink:
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Cytuj
Screeny są podpisane
Edytowałeś posta po tym jak napisałem. Staraj się następnym razem wrzucać wszystko, bo jak widzę przed chwilą pojawił się kolejny screen :O
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Ta hodowla mega chu**wa weź dam coś cokolwiek bo wygląda jak by w cale nie była o vobowana.
 

Don Vitto Corleonne

Don Vitto Corleonne

Użytkownicy
posty16
Propsy4
  • Użytkownicy
Mnie sie podoba i z niecierpliwoscia czekam na moda.
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Mie też sie podoba i mam nadzieje że niedłogo go wydasz :)  Ktoś musi wreszcie ruszyć ten zastój bo narazie to z nowymi modami bida z nedzą...
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ktoś musi wreszcie ruszyć ten zastój bo narazie to z nowymi modami bida z nedzą...
Bo każdy autor z ekipą pracuje nad modem :pokerface:
 

Dzikus

Dzikus

Użytkownicy
posty55
Propsy6
  • Użytkownicy
Bo każdy autor z ekipą pracuje nad modem :pokerface:
No co Ty nie powiesz????? :)
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
:facepalm:  wybaczcie, musiałem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry