Gothic 2 Noc Kruka: Droga Przeznaczenia 27645 100

O temacie

Autor Silver

Zaczęty 9.09.2011 roku

Wyświetleń 27645

Odpowiedzi 100

Vizier

Vizier

Użytkownicy
posty39
Propsy4
  • Użytkownicy
Jeśli wykonałeś ich model o daj screeny (nawet bez tekstury prosto z programu). Domyślam się, że brak im animacji ale model to już jakieś osiągnięcie. A ta jazda na zwierzętach to mówimy o animacji konia z dołączonym modelem jeźdźca, czy może posunąłeś się do dołączenia animacji postaci?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5225
Propsy2009
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Bardzo mi sie podoba zapowiedz moda :)  Jeżeli uda Ci sie to zrealizować bedzie super.


Nie rozumiem, czego sie czepiacie. Pokazał cztery filmiki które przedstawiaja wiecej niz niektóre "mody" które są tu zapowiadane. Cztery, plus jeden na koncie YT którego tu nie zamieścił. Screen z "plecami" też przedstawia rzecz, która jest zapowiadana prawie w kazdym modzie, ale w innych (nie wszystkich!) "modach" nie ma nawet screena z tym.


Avallach - moim (i napewno nie tylko moim) zdaniem pokazał dużo na tych 4 + 1 filmikach. A napewno wiecej niz wiekszosc "modderów" którzy zapowiadają swoje "mody".
 
POMIDOROWA JEST CHUJOWA. TWIERDZĘ TAK, PONIEWAŻ JESTEM MAC DUPEM I MI ONA NIE SMAKUJE, WIĘC ONA DLA WSZYSTKICH JEST CHUJOWA.

http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
do niedzieli wyśle film z 5 nowymi czarami, systemem pkt. nauki oraz nowy ekwipunek
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
I'm back baby!
posty1094
Propsy2356
Nagrody
Profesjabrak
  • Rzeka
  • I'm back baby!
do niedzieli wyśle film z 5 nowymi czarami, systemem pkt. nauki oraz nowy ekwipunek
Ta zapowiedź to typowy dla forum niepotrzebny falstart. Łatwiej by ci było od razu zaskoczyć i zachęcić czymś nowym, niż teraz kiedy już zrobiłeś pierwsze wrażenie.

Było to już wałkowane i powtarzane tyle razy, są przyklejone tematy polskim językiem opisujące specyfikę prezentowania prac i jak się tego absolutnie nie powinno robić, nie mniej dalej się wydają nie zrozumiałe. Czy ja mam po chińsku pisać? Z resztą...

我寫這個,我沒有百倍解釋為什麼有些白痴,和一個鏈接到它會認為我經常使用的工具。除我看來,你可以立即關閉,並堅持。我不想在接下來的爭吵。讓那些誰只是同意和支持我這麼多。

第一對這個問題的人認識到他們的工作評估和公眾這是以前熟悉的主題:http://themodders.org/index.php?/topic/8069-co-musi-zawierac-temat-o-modzie/ 他知道,哥特式與其說是舊的模式了好幾年,很多東西在它那裡,很多都沒有,儘管先前公告,知道有一大堆的項目出現在這裡轟然巨響,然後消失在某處大便從未完成,因此每一個新的公告看到熟悉的邏輯和原則類似物非常懷疑的人。修改人知道在那裡他們發現和它做什麼,知道的細節改裝,特別是老遊戲,每宣布不會向任何人做拉屎,也不會人為印象動機繼續工作。
修改類型的人之一就是知道如何接受批評,對待它作為參考的東西需要改進。這是一個耐心的人,應對舊的工具,尋求相同的解決方案,創造性和闡述。有一次,我決定展現自己的工作或某種宣布,他知道,正確的介紹是至關重要得到積極的態度,因為隨著​​採訪並沒有去撕開褲子為這裡不拉屎,並期望掌聲,因為即使它嚐到像焦糖這其中將不動的東西是一個醜陋的方式呈現。

第二一個人誰是太愚蠢破譯都到這個地方。與此相反的真正創造者的上述修改。這樣的人在論壇上彈出任何話題從剛才您的修改,等待掌聲為自己,但並沒有說服人們不熟悉的話題。愚蠢的人,無法應付的批評,爭論不同的元素,而不是提高他們,儘管人們關注他與更多的經驗。傻瓜不知道具體的候選人論壇,其目的不是為了惹惱但希望看到的東西展示水平,甚至有機會(即一個項目進行了創作者的修改1型)。笨蛋的解釋其新鮮的主題要證明什麼呈現零級,無法等待的時刻它會呈現出一些值得。這樣的人,平時不知道的是還對原則的正確拼寫,語法,並寫入任何錯誤,不鞏固的其他人認為他是一個白痴。他不明白什麼是參與了改裝,什麼是法律問題。

無論這些可以由改變,但只有一個應該。而你,這是確定的?
 

Codeman

Codeman

Użytkownicy
posty59
Propsy29
  • Użytkownicy
Ja nic nie mam do moda. Fajnie się zapowiada i liczę że wyjdzie. Ale wniosek jest 1 , nigdy nie dawaj zapowiedzi na TM jeśli nie skończyłeś moda.
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy422
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Ja nic nie mam do moda. Fajnie się zapowiada i liczę że wyjdzie. Ale wniosek jest 1 , nigdy nie dawaj zapowiedzi na TM jeśli nie skończyłeś moda.
Po co dawać zapowiedź skończonego moda? :pokerface:   Nie lepiej od razu go już wstawić? oO
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy364
  • Użytkownicy
Podoba mi się pomysł zająca, który ma 200000 hp.
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty815
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
Spoiler
-Gra podzielone na dwa akty (Cień Fenixa i Mroczne Czasy). Każdy z aktów jest podzielony na 6 rozdziałów. Cień Fenixa to kilka nowy wątków do wątków G2:NK, a Mroczne Czasy dodaje zupełnie nową główną fabułe(dwa w jednym);
-6 nowych rozdziałów;
-Trucizny;
-Regeneracje zdrowia i many;
-Pięciostopniowe władanie bronią;
-Nowe style walki bronią(Kostur, topór, miecz itd.)
-Rozwinięte zdobywanie punktów nauki związane z poziomem gracza;
-Odświeżoną szata graficzna(Vurt's G2 Texture Pack(zgoda od twórcy));
-Tarcze oraz walkę dwiema broniami;
-Ok. 20 potworów z nowym asc;
-Nowe trofea do pozyskania;
-Nowe umiejętności: gotowanie, rozwinięte kowalstwo(nowe rudy i rodzaje stali), rozwinięta alchemia(mikstury na bazie alkoholi), hutnictwo, płatnerswo, wyrabianie tarcz, łuków, kusz, strzał i bełtów, górnictwo;
-Możliwość upicia;
-Bronie specjalizacyjne na potwory(większe obrażenia dla wybranej klasy potwora np. 60 dla wilka, a 200 dla orka);
-Kilka nowych gildii;
-6 nowych rodzai strzał i 1nowy rodzaj bełtów;
-Ok. 35 nowych lokacji;
-Nowe tekstury wczytywania(Przykładowy screen poniżej);
-Jazda na zwierzętach;
-Nowe mikstury czasowe i mikstury doświadczenia;
-Ok. 30 nowych czarów;
-2 nowe kręgi magii;
-Ok. 400 nowych misji pobocznych i 50 głównych;
-2 nowe paski (doświadczenie i wytrzymałość);
-Nowe i interaktywne statystyki(Zmienione zakładki i możliwość przewijania);
-Prawdziwa Czerwona Latarnia

Ile na tym forum jest jeszcze szaleńców... Zamierzasz wydać ten mod?
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2291
Propsy2383
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Lansjer, zostałem jeszcze ja :naughty:

Czy ja mam po chińsku pisać? Z resztą...

我寫這個,我沒有百倍解釋為什麼有些白痴,和一個鏈接到它會認為我經常使用的工具。除我看來,你可以立即關閉,並堅持。我不想在接下來的爭吵。讓那些誰只是同意和支持我這麼多。

第一對這個問題的人認識到他們的工作評估和公眾這是以前熟悉的主題:http://themodders.or...temat-o-modzie/   他知道,哥特式與其說是舊的模式了好幾年,很多東西在它那裡,很多都沒有,儘管先前公告,知道有一大堆的項目出現在這裡轟然巨響,然後消失在某處大便從未 完成,因此每一個新的公告看到熟悉的邏輯和原則類似物非常懷疑的人。修改人知道在那裡他們發現和它做什麼,知道的細節改裝,特別是老遊戲,每宣布不會向任 何人做拉屎,也不會人為印象動機繼續工作。
修改類型的人之一就是知道如何接受批評,對待它作為參考的東西需要改進。這是一個耐心的人,應對舊的 工具,尋求相同的解決方案,創造性和闡述。有一次,我決定展現自己的工作或某種宣布,他知道,正確的介紹是至關重要得到積極的態度,因為隨著​​採訪並沒 有去撕開褲子為這裡不拉屎,並期望掌聲,因為即使它嚐到像焦糖這其中將不動的東西是一個醜陋的方式呈現。

第二一個人誰是太愚蠢破譯都到 這個地方。與此相反的真正創造者的上述修改。這樣的人在論壇上彈出任何話題從剛才您的修改,等待掌聲為自己,但並沒有說服人們不熟悉的話題。愚蠢的人,無 法應付的批評,爭論不同的元素,而不是提高他們,儘管人們關注他與更多的經驗。傻瓜不知道具體的候選人論壇,其目的不是為了惹惱但希望看到的東西展示水 平,甚至有機會(即一個項目進行了創作者的修改1型)。笨蛋的解釋其新鮮的主題要證明什麼呈現零級,無法等待的時刻它會呈現出一些值得。這樣的人,平時不 知道的是還對原則的正確拼寫,語法,並寫入任何錯誤,不鞏固的其他人認為他是一個白痴。他不明白什麼是參與了改裝,什麼是法律問題。

無論這些可以由改變,但只有一個應該。而你,這是確定的?

Nie mam chińskich znaczków ;<


Eredin, jesteś pewny, że screen jest Twój i filmiki też? Śmierdzi mi tu plagiatem, ba kradzieżą nawet. Mam wrażenie, że już te filmy gdzieś widziałem (screena widziałem na pewno i nie u Ciebie).
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2182
Propsy2187
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Pierdolicie jak zwykle. Model na poziomie goticzka nie jest trudno zrobić, tak samo prymitywne animacje. Do samego moda ma podejście jak idiota, ale jak coś robi, to niech sobie robi, kurwa nic wam się od tego nie stanie. Po chuj dziecko hejtować? Czujecie się bardziej dowartościowani?
 

Wezyr

Wezyr

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Z tego co na pierwszej stronie czytałem to te filmiki są z modu Cień Feniksa i autor jest ich właścicielem. I nie ma co się czepiać, że projekt jest duży. Mam nadzieje, że jest wielu modderów tworzy duże modyfikacje i wielu z nich (w tym ja) da rade je wydać. Skoro ma już asc z potworami i parę nowych czarów to tylko czekać jakiś kolejnych screenów i filmów. Tylko może zamiast Pradawnych daj jakiś Strażników Feniksa i niech to będzie jakaś rozproszona organizacja Podobna do Wodnego Pierścienia.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1735
Propsy918
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Cytuj
z którego nic nie będzie

Choć powstanie :lol2:  (nie mogłem się powstrzymać)
BTW wezyra są tacy zapaleńce co uwierzą we wszystko daleko szukać armagedon jakiś tam varona trzyma się dalej.
A co do tematu chcę zobaczyć te asc. Bo ja też mogę powiedzieć że w domu to mam słonia.
 

Silver

Silver

Użytkownicy
posty109
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Eredin, jesteś pewny, że screen jest Twój i filmiki też? Śmierdzi mi tu plagiatem, ba kradzieżą nawet. Mam wrażenie, że już te filmy gdzieś widziałem (screena widziałem na pewno i nie u Ciebie).
Strona: TheDragonMasters
Autor: MasterOfDisaster, były rekrut grupy TDM
Link do tematu: http://thedragonmasters.net/viewtopic.php?t=379&f=24&sid=587997b4895d2789f5a64edb1a15cdb8#p13028
i pytanie: Mam napisać posta"Dla Kaczki z TheModders"?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty4909
Propsy3361
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Usunąłem trochę postów. Co do tematu... Każdy może założyć temat na forum. Jak się komuś nie podoba temat, nie musi w nim odpowiadać.

Tak więc, nie pozostaje mi nic innego, jak tylko czekać na postępy prac nad modem.

Życzę powodzenia.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4671
Propsy2999
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Gothic 2 Noc Kruka: Droga Przeznaczenia
#34 2011-09-10, 13:15(Ostatnia zmiana: 2011-09-10, 13:22)
Eredin gdzie masz zamiar upchnąć te 30 nowych lokalizacji (planujesz nowy świat czy może masz to jakoś sprytnie rozplanowane?) co do potworów... no cóż nawet jak dasz radę je wszystkie wykonać to wszystkich nie wstawisz bo Ci gildii nie starczy chyba że i tu masz jakiś plan.
Ku ścisłości nie chcę cię zniechęcać do modowania wręcz przeciwnie chcę cię zachęcić do przejrzenia projektu jeszcze raz i zastanowienia się co zrobisz (ale do tego podejdź realnie) gdzie to zrobisz (np te lokalizacje) oraz przyłóż się do fabuły ponieważ nawet jeżeli skopiesz wszystko inne ale fabuła będzie bardzo dobra to wielu i tak w niego zagra i zapewne dostaniesz dobrą opinię oczywiście znajdą się zwolennicy duali i tarcz co cię zlinczują za jedną literówkę czy słabą animkę.

Moda robi się przede wszystkim dla siebie. Jeżeli uważasz że jesteś w stanie zrobić wszystkie rzeczy z swojej listy to je zrób i się pochwal widzę że zaczyna się debata nad usuwaniem tego tematu więc jak coś więcej zrobisz to zrób nowy temat gdzie poprawisz błędy/ udowodnisz swoje umiejętności.


Edit:
Pierwsza część mojego posta uraziła użytkownika WWZ za co go niniejszym przepraszam przy wszystkich.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3510
Propsy4369
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4671
Propsy2999
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
lolpoco
Zakładam że chciałeś napisać "lol po co" jeżeli tak to dlatego że nie było to moim zamierzeniem i wymaga tego kultura.

Cytat: WWZ#msg1006673
nie urazila
Po twojej wiadomości odniosłem inne wrażenie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2291
Propsy2383
Nagrody
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Gothic 2 Noc Kruka: Droga Przeznaczenia
#37 2011-09-10, 22:48(Ostatnia zmiana: 2011-09-10, 22:56)
Strona: TheDragonMasters
Autor: MasterOfDisaster, były rekrut grupy TDM
Link do tematu: http://thedragonmast...1a15cdb8#p13028
i pytanie: Mam napisać posta"Dla Kaczki z TheModders"?

Przeczytałem temat raz jeszcze, dużo dokładniej i muszę zwrócić Ci honor mam nowe zastrzeżenia. Nie dopatrzyłem się tego kawałka tekstu o zmianie nicku + na TDM faktycznie w jednym poście przypomnieli mi, gdzie te screeny widziałem i zauważyłem też STARA nazwę moda. Tak więc mój błąd, zastrzel mnie jeśli chcesz, ale ostrzegam... kaczki są pod ochroną :ok:

PS.
Na przyszłość radzę nie zmieniać tyle razy nazwy moda bo potem taka kaczka przyjdzie i kradzieży materiału się dopatruje :lol:

Good Luck & Have Fun :wink:

EDIT:

A ja myślałem, że się pomyliłem. O ile wiem TEN tutek nie jest do kopiowania. Dla pewności dam też TEMAT KAZZMIRA z tM.

Cytat: Aeron#msg1006649
Autor zastrzega sobie prawo do kopiowania tego Tutorialu
 

jono

jono

Użytkownicy
posty536
Propsy155
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Kurwa :D  leci props za nazwę. Modderzy gotika nigdy nie przestaną mnie zadziwiać nazewnictwem swoich modów :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2617
Propsy3435
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ta korona śmierdzi...
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry