Counter-Strike: Global Offensive 25926 73

O temacie

Autor

Zaczęty 7.09.2011 roku

Wyświetleń 25926

Odpowiedzi 73

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Grywa ktoś?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja, master guardian II. 
 

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Ja też, MG 2 too :D
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ja też, MG 2 too :D

A wy to przestańcie u Młodego w 38 świrować z kompami.  ;=(

Ja, master guardian II.

To może za jakieś pół roku pogramy :F Ja dopiero ogarniam
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Nigdy nie rozumiałem fenomenu tej gry, a już na pewno nie widzę powodów, dla których warto byłoby po raz kolejny odświeżać tego samego kotleta, w sposób perfidniejszy niż robi to Activision ze swoim CoDem.
"byłem młody i głupi"? :lol2:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To jest po prostu dobra gra, którą późno odkryło się  :cool:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Znudziły mi się tosty będę dziś w Bradford, wieczorem mogę grać 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Gralem przed chwilą z supremami, kalachami, szeryfami, goldami i innymi rangami, o ktorych istnieniu nawet nie mialem pojecia. Kosilem kazdego po równo, mimo, że jako bezrangowiec i nie gralem w csa pol roku (ostatnie mecze moje to byly wlasnie z ekipą z themodders, aztekiem, mea, sawikiem) a oni grają codziennie - wniosek? Ranga nie daje skilla :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ranga nie daje skilla, ale skill daje range. Grając te 10 meczy dostaniesz rangę będącą odpowiednikiem twoich umiejętności( a nie zaczniesz od silver 1, czyli pewnie tak jak myślisz że jest) Więc jeżeli cały czas będziesz dostawał podobne rangi jako przeciwników, to ostatecznie dostaniesz rangę podobną do nich.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Na jedno wychodzi, bo wedlug tego toku, ktoś kto ma range musial grać dobrze i zajebiscie, aby ją zdobyć. No to chyba jednak tak to nie dziala :lol2: Nadal ten system jest dla mnie dziwny, gdzie po jednej grze mialem bodajze 5 MVP gdzie drugi mial 4 bodajze? Albo 3? A reszta po jednym albo wcale, mimo, że na koniec statystyki jasno mowily, że oni mają celność większą. Cóż, w mvp to nie znalazlo uznania ani wsród kilii/zgonów :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Właśnie tak to działa, porównaj sobie grę silvera a global elity, myślę że idzie zauważyć różnicę. Trafić można i nie zabić, celność będzie, poza tym, to skomplikowany system, bierze pod uwagę chociażby to czy używasz granatów i jak nimi dysponujesz. Wydaje się być dobrą miarą, widać to szczególnie na wyższych rangach gdzie ewidentnie ranga=skill, z resztą sam tego doświadczysz.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
porównaj sobie grę silvera a global elity
Jak mowilem - wczoraj gralem bez rangi (albo mialem ten pierwszy silver, bo chyba on zostaje jak sie dluzej nie gra, nie?) i tak, jest roznica taka, ze ja bez rangi rozpierdalalem wszystkich :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Grając te 10 meczy dostaniesz rangę będącą odpowiednikiem twoich umiejętności( a nie zaczniesz od silver 1, czyli pewnie tak jak myślisz że jest) Więc jeżeli cały czas będziesz dostawał podobne rangi jako przeciwników, to ostatecznie dostaniesz rangę podobną do nich.
Prościej, rozpierdalasz ich, będziesz miał rangę wyższą od nich po tych 10 wygranych meczach.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Gralem przed chwilą z supremami, kalachami, szeryfami, goldami i innymi rangami, o ktorych istnieniu nawet nie mialem pojecia. Kosilem kazdego po równo, mimo, że jako bezrangowiec i nie gralem w csa pol roku (ostatnie mecze moje to byly wlasnie z ekipą z themodders, aztekiem, mea, sawikiem) a oni grają codziennie - wniosek? Ranga nie daje skilla :P
Z tego co pamiętam ostatnio jak grywaliśmy grałeś gorzej ode mnie, co już jest niezłym wyczynem. Jeżeli jak mówisz "jechałeś" superema, to raczej było to boostowane gówno.

EDIT: w sumie - w sobotę możemy się ustawić na wspólny mecz, tylko lvl 3 nabij.
EDIT2: grałeś przez 0.7 godzin (co daje nam jakieś 42 minuty czyli jeden mecz) - gówno prawda że grałeś z tak zróżnicowanymi rangami, mm dobiera zbliżone rangi, stąd często jest długi czas oczekiwania.

@Aztek ostatnio widziałem że Eto grywa, można pomyśleć nad jakimś meczem na mm lub może nawet 5v5 by się udało :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Z tego co pamiętam ostatnio jak grywaliśmy grałeś gorzej ode mnie, co już jest niezłym wyczynem.

To Ty chyba pamietasz inne gry.

Cytuj
Jeżeli jak mówisz "jechałeś" superema, to raczej było to boostowane gówno. 
Nie, nei był boostowany.

Cytuj
EDIT2: grałeś przez 0.7 godzin (co daje nam jakieś 42 minuty czyli jeden mecz) - gówno prawda że grałeś z tak zróżnicowanymi rangami, mm dobiera zbliżone rangi, stąd często jest długi czas oczekiwania. 
Gówno mozesz miec najwyzej na twarzy. Kto powiedzial, ze gralem mecze? Nie, nie gralem. Pisalem wczoraj z rybcią i mu o tym mowilem, to tobie tez powiem:

Zaczelo sie tak, ze bylem u znajomego streamera na twitchu. On gral w CS'a jakie klanówki czy treningi, bo w niedziele cos tam ma miec. Nagle wbil do niego jakis typ i zaczal go wyzywac, ze nie umie grać awupą, że ma gorszą range itd. Wiec ustawili sie 1 vs 1 a ja w tym czasie sciagnalem csa zeby wejsc na obserwatora i obejrzeć meczyk. No i jak sie zaczelo, grali na mapie awp jakiejś, pograli chyba kilkanascie rund i bylo powiedzmy remisowo, gdy nagle do tego streamera dolaczyl dzieciak, jego kolega, wpierdolil sie krotko mowiac na krzywy ryj. No to zaczalem go ciskac, zeby wypierdalal, bo to jest 1 vs 1. On nic, to ja dolaczylem do druzyny przeciwnej, do tego typa, co wyzywal streamera. I tak jechalismy całą mape (NA SERWERZE, NIE MECZU), potem ta sie skonczyla to wzielismy aim_map a jak sie aim skonczyla to wzielismy fy_snow. Jeżeli mi nie wierzysz, a tak bardzo chcesz sie spinac, to bardzo chetnie podam Ci steama tego streamera, nawet cie zaprosze na streama i mozesz sobie z nim pogadac.


Cytuj
EDIT: w sumie - w sobotę możemy się ustawić na wspólny mecz, tylko lvl 3 nabij. 
Od 16 jestem wolny i moge grac, ale nic nabijac nie bede.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
(NA SERWERZE, NIE MECZU)
i te serwery z własnym systemem rang gdzie dostaje się rank upa za czas, czy wbicie 100 lvl-a na paladynie

:lol2:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
I tak jechalismy całą mape (NA SERWERZE, NIE MECZU)
Gralem przed chwilą z supremami, kalachami, szeryfami, goldami i innymi rangami, o ktorych istnieniu nawet nie mialem pojecia.
Wymieniłeś cztery rangi (w liczbie mnogiej, co sugeruje że graczy z taką rangą było więcej niż jeden) oraz "inne rangi o których istnieniu nie miałeś pojęcia", a teraz mówisz że graliście w czwórkę; odejmując Ciebie - bezrankowca - liczba rang które wymieniłeś z nazwy (a przecież były jeszcze inne!) jest wyższa niż liczba graczy.
Co więcej, na mapach aimowych czy 1v1 z deagla mam 100% hs, a 1v1 też grywałem graczami o wyższych rangach, w trakcie normalnego meczu deagla nawet nie kupuję, jak już podniosę sobie z trupa - w meczu nie jestem w stanie tego powtórzyć. CS to przede wszystkim gra taktyczna i drużynowa, w trakcie meczu dobre użycie granatów czy rozstawienie z drużyną decydują o wygranej, celność strzałów wchodzi w grę dopiero po tym (no, chyba że nie trafiasz z bliska, nie będąc ostrzeliwanym).
Cytuj
EDIT: w sumie - w sobotę możemy się ustawić na wspólny mecz, tylko lvl 3 nabij.
Od 16 jestem wolny i moge grac, ale nic nabijac nie bede.
Bez trzeciego poziomu nie możesz grać matchmakingów =|
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Co więcej, na mapach aimowych czy 1v1 z deagla mam 100% hs, a 1v1 też grywałem graczami o wyższych rangach, w trakcie normalnego meczu deagla nawet nie kupuję, jak już podniosę sobie z trupa - w meczu nie jestem w stanie tego powtórzyć. CS to przede wszystkim gra taktyczna i drużynowa, w trakcie meczu dobre użycie granatów czy rozstawienie z drużyną decydują o wygranej, celność strzałów wchodzi w grę dopiero po tym (no, chyba że nie trafiasz z bliska, nie będąc ostrzeliwanym).
No tak, bo przecież na normalnych mapach i serwerach skill nagle znika, by na meczmajkingu sie pojawić :lol2:


Cytuj
inne rangi o których istnieniu nie miałeś pojęcia
Powiedzmy, że to było takie wyolbrzymienie. O ktorych nie mialem pojecia to mialem na mysli wlasnie tych z ktorymi gralem, bo tak naprawde znalem tylko range suprima czy jakos tak, nawet nie wiem co to oznacza i jak jest wysoko, tyle wiem, że wysoko. Nadal jeżeli chcesz potwierdzenia to chetnie podam jego streama i steama. Tego streamera oczywiscie.


Cytuj
i te serwery z własnym systemem rang gdzie dostaje się rank upa za czas, czy wbicie 100 lvl-a na paladynie
To nie był kurwa żaden diablo mod ani serwer z wlasnyi rangami, a gracze nie mieli rang dzieki jakims kurwa serwerom.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Tak was czytam i nadal nie kminie o co sie klocicie  :lol2:

Dobrze zrozumialem, ze werewolf probuje wmowic ze rangi sa o kant dupy rozbic. :D
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Dobrze zrozumialem, ze werewolf probuje wmowic ze rangi sa o kant dupy rozbic. 
Nie wmowic, a UDOWODNIC. Wmawiac mozna klamstwo :P Tymczasem, to, że rangi nie oddają skilla wiadomo od dawna, nawet tak mowią gracze wyzszych lig, eslow czy innych, nie znam sie na tym.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry