Jedairusz - gameartowa teczka 145104 495

O temacie

Autor Jedairusz

Zaczęty 17.06.2009 roku

Wyświetleń 145104

Odpowiedzi 495

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
2009-06-17, 11:47(Ostatnia zmiana: 2012-12-22, 15:40)
Hej. To moja teczka, gdzie znajduje się trochę moich prac zrobionych od 2009 roku.
Jak zrobię coś nowego (ostatnio jakoś jestem leniwy) to będę wrzucał na bieżąco  :wink:  



----------------------------------------------------

http://www.game-artist.net/forums/speed-te...4-old-tv-3.html

Tekstury:
diffuse: http://ifotos.pl/img/heqxhx.jpg
spec: http://ifotos.pl/img/heqxhw.jpg
normal: http://ifotos.pl/img/heqxhn.jpg

Z viewporta screen:

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
normal do dupy
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Hmm chyba muszę pluginem nvidii do gimpa popróbować, bo w crazybumpie jakoś słabo wychodzi (nie wiem jak to ustawić żeby było przyzwoicie.)  :D

Thoro

Thoro

The Modders
Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską
posty3323
Propsy3560
Profesjabrak
  • The Modders
  • Kondominium rosyjsko-niemieckie pod żydowskim zarządem powierniczym władzy warszawskiej zwanej dla zmylenia przeciwnika polską

Thoro
The Modders

Jedairusz - gameartowa teczka
#3 2009-06-17, 12:13(Ostatnia zmiana: 2009-06-17, 12:14)
Dałeś to na 1024 a spokojnie zmieściło by się na połowie tym bardziej że nie ma tu nic szczególnego. Ekran i drewno to elastyczne materiały i nie będzie tu wielkich spadków jakości poza tym pozostaje kwestia ustawienia tego przedmiotu w grze. Przedmiot bez względu na położenie raczej zawsze będzie się znajdował w odpowiedniej odległości od gracza tak więc wytracanie pamięci na takie duże tekstury jest zbędne.

Jak mówiłem normal jest do dupy. Zapewne używasz standardowego rendera w maxie a tam tym bardziej jest do dupy. Tak nawiasem mówiąc jest w ogóle zbędny. Najlepiej jeśli masz możliwości techniczne załatw sobie unreal 3 i tam podglądaj jak co wygląda na ut engine.

ps: masz cracka do crazymbumpa czy coś?
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Wiem, że 1024 na taki telewizor to raczej za dużo, nie robiłem tego do konkretnej gry itp. więc się nie przejmuję.
W każdym razie wywaliłem normala i dałem w 512/512 tekstury.
Efekt:
http://ifotos.pl/img/heqxsp.jpg

Co do Crazybumpa to zaktualizowałem i mam kolejne 30 dni testowania (teraz 27), później się zobaczy.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Włącz może wygładzanie w viewporcie do takich screenów, kanty sporo psują jeśli chciałbyś to gdzieś pokazywać :D  I wyłącz klatkę - J :P
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
A nie lepiej zrobić render?
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
No lepiej lepiej, ja tylko mówię co może zrobić w viewporcie. Na dobrym kompie efekt jest podobny, a wykonanie sporo szybsze. Ja bym takiej możliwości nie miał, przynajmniej na razie.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Cytuj
A nie lepiej zrobić render?
Czytałem, że takie screeny z viewporta są bardziej zbliżone do wyglądu w grze niż rendery. Może coś źle zrozumiałem, było po angielsku.

Coś tam już pozmieniałem na lepszą jakość, ale i tak mnie to nie zadowala.
Gdzie się włącza wygładzanie?

Tak czy siak jeszcze render wrzucę(tekstury w 512 na tym)
http://ifotos.pl/img/heqewh.jpg

I ten telewizor na razie zostawiam, pokombinuję ze studnią teraz.  :D  

Co do kompa mam: intel celeron3,06 ghz , HD 2600 pro z 256mb i 1,5 gb ram ddr
Także na fajerwerki nie mogę sobie pozwolić.

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
W takim razie ja nie mogę sobie pozwolić na petardy :D
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Normalka bardzo ładna, jej render wygląda lepiej niż całość :lol2:  Ale to kwestia koloru czarnego - przez niego nic nie widać na pierwszy rzut oka. Paznokcie jakby nieco za małe. Palce dziwnie się świecą. Ręka mogła być bardziej owłosiona.
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#12 2009-07-30, 14:59(Ostatnia zmiana: 2009-07-30, 15:00)
Normalki do takich rzeczy robi się zazwyczaj w oparciu o model hi-poly, którego nie miałem i zrobić nie umiem, więc musiałem się męczyć przerabiając diffuse odpowiednio i wrzucić do crazybumpa. I tak jestem w miarę z niej zadowolony.
Co do owłosienia, używałem zdjęć mojej ręki a ona zbyt włochata nie jest  :lol2:  
Trochę zmieniłem oświetlenie i poprawiłem speculara:
http://ifotos.pl/img/rppwhn.jpg

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Armata naprawdę dobra (tex), tylko zbyt mocno ścieniowałeś drewno. Może to wina modelu/renderu
 

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Jakaś dziwna tektura drewna, korzystałeś z panelu podłogowego? ^^  

I widzę, że nawet ze stroną zaszalałeś, szczerze mówiąc widać Twoją niechęć do webdesignu :D
 

Retsked

Retsked

Użytkownicy
Jam jest 444
posty1533
Propsy61
  • Użytkownicy
  • Jam jest 444
Jak dla mnie, to ogólnie drewno się nie podoba.

A nad portfolio jeszcze popracuj :D .
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit

Jedairusz
Moderator działu

Jedairusz - gameartowa teczka
#17 2009-08-14, 12:51(Ostatnia zmiana: 2009-08-14, 14:28)
Dawno nic się nie działo. Wrzucę małego speeda.
Pokrywa studzienki kanalizacyjnej. Jakieś 20 minut na same tekstury. Model to plane najprostsze.

textury 3x 256/256
http://ifotos.pl/img/rhhwhq.jpg
http://ifotos.pl/img/rhhwrp.jpg
http://ifotos.pl/img/rhhwrh.jpg


V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Fajnie wyszło :roll:

Jedynie średnio mi pasują "trzymaki" rur, trochę za mało kontrastują z resztą. Reszta ciekawie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry