G2NK Zemsta Wojownika 111288 311

Ankieta

Zrobić dubbing?

Głosów w sumie: 58

O temacie

Autor Warka

Zaczęty 2.03.2011 roku

Wyświetleń 111288

Odpowiedzi 311

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Też tak sądze :wink: :ok:
Ale generalnie, jeżeli nic się tu nie dzieje... tzn warka nie dodaje nic nowego bo albo sobie odpoczywa(w to właśnie wierzę), albo zlał tego moda ciepłym moczem to ja czekam, aż temat będzie albo zablokowany po 5 latach, albo warka da w końcu oznaki życia. Pozdro & Poćwiczcie :ok:
 

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

G2NK Zemsta Wojownika
#281 2011-07-03, 12:40(Ostatnia zmiana: 2011-07-03, 12:43)
Ale nie ma co 1-2 posty pisać "warka, co z tobą ? Kiedy premiera moda ?"

Chodzi mi ,  żeby przez ten czas jak nie daje znaku życia zająć się innymi modyfikacjami

Kaczuś, props


 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
A najlepiej zająć się życiem i chociażby grą w piłkę a Gothiczka i inne po prostu zlać ;d
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
no i koleina dobra produkcja moda nie wyjdzie bo twórcy się nie chciało skończyć moda :[
 

xendix

xendix

Użytkownicy
posty497
Propsy98
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
nie mógłby ktoś z was go dokończyć :D
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A gdzie Ci napisał, że mu sie odechcialo? Jak nie wiesz, to nie gadaj i sie nie udzielaj.

Warka pewnie po prostu chce sobie zrobić przerwe od wszystkich TMów, GKów i GSów. No i w tym od Gothica. Ale sądze, że wróci ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

LordKielbasian

LordKielbasian

Użytkownicy
posty89
Propsy6
  • Użytkownicy
napisz do niego na PW lub na GG to ci pewnie odpisze albo wyjechal gdzies na wakacje a tam kompa gdzie pojechal nie ma albo nie ma tan robionego moda  :ayfkm:   :ok:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Dobra, poki Warka sie nie odezwie zamykam.

ps. Warka jak bedziesz to napisz PW to otworze.
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
witam wszystkich którzy spisali mojego moda na straty i tych którzy sądzą że kiedyś w odległych czasach go dokończe  :lol:  . a mianowicie - chciałem porzucić moda głównie przez to, że miałem cholerne problemy z gothicem (w modzie, w orginale) że poprostu gothic się cioł i po pewnym czasie wyłanczał. nie mogłem w ten sposób nawet pograć w swojego moda, więc nie czerpałem żadnej przyjemności z moddingu. tymczasem teraz znów zebrała mi się ochota na modding, szczególnie dlatego że mi się nudzi na kompie. komp od czasu ostatniej literki w skryptach jest po 2 formatach, chociarz wiem że format nie pomógł na ten problem. Dlatego zamiast mojej orginalnej złotej edycji ściągam nowego gothica, może na nim będzie śmigać. powinnem go mieć jutro w godzinach południowych, ponieważ dziś akurat nie będe za dużo siedział na kompie, a ściąga się 6h (net 1mb). jeśli na nowym goticzku nie będzie problemów technicznych, moda dokończe w tempie ekspresowym. będe mógł grać - będe miał frajde - będzie motywacja. Jeśli dalej się będzie zacinać to niewiem... będe się musiał bardzo zastanowić nad dalszymi losami tej modyfikacji. a jeśli już mówić o ukończeniu. zostały do zrobienia następujące rzeczy - skrypty nauczycieli i handlarzy, pogaduchy (czyli jak leci, jak tam z cywilami), intro/outro, i beta testy, przejście moda na tysiąc sposobów w poszukiwaniu błędów ( to będzie największy problem jeśli będzie się zacinać, bo nawet jeśli ktoś będzie testować za mnie, to dupa, bo ja sam musze widzieć co jest grane.)
jednak jestem dobrej myśli i mam nadzieje że nowy goticzek będzie ostro śmigał. dla pewności zrobie format dysku D przed instalacją gotika na nim żeby ten król rpgów miał właśną przestrzeń wolną od wirusów  :cool:  :cool:   a więc czekamy do jutra ;)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

G2NK Zemsta Wojownika
#289 2011-08-11, 14:07(Ostatnia zmiana: 2011-08-12, 03:31)
Kurde dałbym propsa za tak wspaniałe wieści ale wszystkie propsy poszły na prowo.
Pamiętałem= propsa daje
Jak się problem objawia może to wina jakiegoś skryptu (ja miałem tak z błędem w TICK_TOCK'u) ale wiem że inni mieli podobne problemy z innych powodów.

Wiem że wolisz robić testy sam ale mogę Ci śmiało powiedzieć że jeżeli będziesz chciał to złożysz całą armię testerów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
hmm to napewno nie wina skryptu bo nawet na świerzym gothicu bez gmdk tak się działo. zobaczymy co będzie teraz :)
 

Drock

Drock

Użytkownicy
posty357
Propsy75
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
scinki mogą być spodowane grą na kodach
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

G2NK Zemsta Wojownika
#292 2011-08-11, 15:17(Ostatnia zmiana: 2011-08-11, 15:18)
A czy przy reinstalu usuwałeś folder JoWooD? To mogło popsuć wszystko :lol2:


EDIT:
scinki mogą być spodowane grą na kodach
Nigdy się z tym nie spotkałem.
A g2 jest jedynym gothiciem który przeszedłem pierwszy raz na kodach :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
niestety jestem wqrwiony ma maxa. gothic dalej się tnie, mimo zainstalowania go na świerzutkim dysku. nawet format nie pomógł. ale chyba będe robił moda. tylko jest sprawa.

potrzebuje 4 testerów. złoże moda w kupe takiego jaki jest teraz narazie i jeśli u przynajmniej 3 z tych 4 nie będzie problemów z wydajnością, to robie moda. jeśli będzie się cioł, spróbuje odchudzić świat , a jesli nawet to nie pomoże to z moda nici. jednak jeśli będe wiedział że inni mogą w niego grać z powodzeniem będzie motywacja do robienia modyfikacji.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zgłaszam się na testera. :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Również zgłaszam sie na testera ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
No to może i ja polecę swoje usługi ... choć niczego nie obiecuję i obawiam się, że raczej wymogów "personalnych" nie spełnię...

To może w punktach co mogę/co mam(?):
1. Gothic Zainstalowany (rzecz jsana).
2. Komputer "takise" (póki co) ale Gothic (do trójki) śmiga aż miło.
3. Chęci (średnie, ale zawsze jakieś).


Ps: "W punktach" z dedykacją dla ThorusOrc - aby mógł się bardziej pośmiać i (cytuję z innego tematu) "poubolewać nad moim poziomem zaawansowania moddingu" :ok: .
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

FraseR
  • Gość
To i ja się zgłaszam na testera...
 

Warka

Warka

Użytkownicy
COM BEK !!!
posty476
Propsy209
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • COM BEK !!!
dobra jest czterech. paka z modem będzie jutro w godzinach południowych (narazie naprawiam błędy w dialogach, a tak wogóle mam mało wolnego czasu dziś). a więc jutro zapadnie ostateczny werdykt o modzie ;>.
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
To ja mam pytanie - jakie oprogramowanie poza gothic starterem/playerkitem jest wymagane do testów/odpalenia moda ?
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry