Zażalenie 10060 30

O temacie

Autor Cichociemny

Zaczęty 16.12.2010 roku

Wyświetleń 10060

Odpowiedzi 30

Cichociemny

Cichociemny

Użytkownicy
posty15
Propsy3
  • Użytkownicy
Witam wszystkich forumowiczów, otóż piszę tu pewne smutne zażalenie. Nie będę owijał w bawełnę, powiem wprost:  Jestem olewany przez admina.

Napisałem do administratora "Buły" prywatną wiadomość dotyczącą jego tutoriala nt. tworzenia domu w Blenderze. Jestem początkującym grafikiem i mam mały problem ze znalezieniem pewnej funkcji w programie. Wysłałem jedną wiadomość na "pw" i pisałem dwa razy na gg, wszystkie wiadomości pozostały bez odzewu, nie byłem nahalny, ani napastliwy. Spokojnie oczekiwałem na odpowiedź, ale mija już 9 dzień a Buła nadal mi nie odpisał, mimo, że wielokrotnie pojawiał się na forum, pisał shouty, posty, jest i był obecny na GG itp.
Jest mi po prostu przykro, że osoba, która (z racji sprawowanej funkcji) powinna reprezentować wszystkich użytkowników i dawać im dobry przykład zlewa szarych userów. Nie żądam absolutnie, aby administratorzy pojawiali się na każde zawołanie, ale proszę nie zapominajcie o szarych userach. Co prawda dużo przez te dni walczyłem z blenderem i nauczyłem się kilku przydatnych funkcji, ale problemu z drzwiami nadal nie udało mi się rozwiązać a pracę nad moją chałupą stoją.

Pozdrawiam

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Zażalenie
#1 2010-12-16, 19:27(Ostatnia zmiana: 2010-12-16, 19:27)
Podbijam. Podobna sytuacja dotyczyła nie raz mnie. Zdecydowanie stoję murem za nowym użytkownikiem i postuluję o odebranie Bule uprawnień administratora z powodu jego nieodpowiedzialności.(!)

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Uważam tak samo. Administrator Aztek dopiero po miesiącu proszenia odblokował mi możliwość kożystania z SB.

odebranie Bule uprawnień administratora z powodu jego nieodpowiedzialności

I przypisanie ich mnie rzecz jasna.