Takie krawedzie niezwykle ciezko jest zrobic przy pomocy standardowej projekcji. Nie wiem czy to zadziala, ale co gdyby zrobic dwa kwadratowe plane jeden na lub nad drugim, na jeden nalozyc rendera UVki jako diffuse, a na drugi w odpowiednich miejscach nakladac np. polowki walcow lub cokolwiek? Moze by zadzialalo, nie wiem tylko jak wtedy z rozkladem kanalow czerwonego i zielonego. Mozliwe ze w takim przypadku trzeba by wykonac 4 mozliwe kombinacje i recznie sklejac, badz tez po prostu przed owym sklejeniem odwrocic ktorys z kanalow. Droga troche naokolo, ale zdaje mi sie, ze efekt bylby zadowalajacy.
Jak by to wygladalo, gdybys wygumowal cala normalke na krawedziach, a zostawil tylko te zdobienia?
Diffuse, jak koledzy powyzej wspomnieli, jest bardzo wazne nawet w tym przypadku. Postaraj sie wypalic AO, wtedy faktycznie wszystko bedzie wygladac lepiej.