Nowe forum 46217 182

O temacie

Autor

Zaczęty 6.07.2010 roku

Wyświetleń 46217

Odpowiedzi 182

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel

Sawik

Nowe forum
#180 2012-02-15, 21:05(Ostatnia zmiana: 2012-02-15, 21:34)

Podam przykład.
Taki świeżo upieczony grafik może chciałby przedstawić swoje prace, przyjąć krytykę, wysłuchać waszych porad i doskonalić się w tym, a wy prosto z mostu piszecie, aby w ogóle nie pokazywał swojej pracy bo jest hujowa.
Przeglądając forum widziałem że kiedyś był podział na poziom wysoki i poziom niski, było to dobre rozwiązanie, ci słabsi pokazywali swoje prace w oddzielnym temacie gdzie były one odbierane z lekkim przymrużeniem oka, natomiast bardziej zaawansowani graficy mieli własny temat gdzie każdy błąd był im wytykany. No w każdym razie tak to wyglądało z pobieżnego czytania.

A co do całej reszty, to fakt niektórzy czasami przeginają i co słabsi tego nie wytrzymują, przydałoby się to zmienić ale wątpię by to się udało.


Edit: @down ja nie narzekam
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Ten podział taki sobie pomysł, ale

Cytuj
i co słabsi tego nie wytrzymują

To forum dla mocnych psychicznie, szmato :lol2:
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Chamstwo dodaje niejako charakteru themodders. Gdyby nie chamstwo i wielka surowość, nie byłoby tu nic szczególnego, ot, kolejne forum w internetach które niczym się nie wyróżnia.
A poza tym "chamstwo" stosuje się tu tylko w stosunku do osób niereformowalnych, które chce się raczej wygonić - takie moje spostrzeżenie. Krytyka zwykle jest konstruktywna.
 
makin' bacon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry