Poddam luźny temat.
Czy jeżeli zaczynałbyś z grafiką 3D, wolałbyś tworzyć obiekty High-poly, powoli dążąc w stronę ulepszania modelu przy najmniejszej możliwej liczbie poly? Czy
Wolałbyś tworzyć obiekty Low-poly dążąc do poprawy ich wyglądu przy takim samym zalożeniu?
O ile wydaje się to prawie tym samym, ma zasadniczą różnicę. Szczególnie taka informacje przydają się początkującym, chciałbym wiedzieć jak wy zaczynaliście, bądź jak zaczęlibyście ponownie.
Ja osobiście zacząłem od obiektów Low-Poly których jednak wygląd przy liczbie poly, mógł zdyskwalifikować je z potocznego Low-Poly :>
Zmieniłem konwencję na High- poly, z czasem zacząłem tworzyć obiekty o coraz mniejszej liczbie trójkątów, i myślę że wychodzi mi to na dobrę.
Czekam na was
