Rozwój własny w grafice. 2521 2

O temacie

Autor Cragann

Zaczęty 4.10.2014 roku

Wyświetleń 2521

Odpowiedzi 2

Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cragann

Rozwój własny w grafice.
2014-10-04, 21:02(Ostatnia zmiana: 2014-10-04, 23:44)
Poddam luźny temat.

Czy jeżeli zaczynałbyś z grafiką 3D, wolałbyś tworzyć obiekty High-poly, powoli dążąc w stronę ulepszania modelu przy najmniejszej możliwej liczbie poly? Czy
Wolałbyś tworzyć obiekty Low-poly dążąc do poprawy ich wyglądu przy takim samym zalożeniu?

O ile wydaje się to prawie tym samym, ma zasadniczą różnicę. Szczególnie taka informacje przydają się początkującym, chciałbym wiedzieć jak wy zaczynaliście, bądź jak zaczęlibyście ponownie.

Ja osobiście zacząłem od obiektów Low-Poly których jednak wygląd przy liczbie poly, mógł zdyskwalifikować je z potocznego Low-Poly :>
Zmieniłem konwencję na High- poly, z czasem zacząłem tworzyć obiekty o coraz mniejszej liczbie trójkątów, i myślę że wychodzi mi to na dobrę.

Czekam na was  :D
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Naucz się po prostu porządnie modelować różnymi technikami z tutoriali, których w internecie jest masa. Na razie nie przejmuj się trisami  i limitami. Jak ogarniesz modelowanie hp, zobacz jakieś tutoriale o lp, cage, wypalaniu tekstur itp. No chyba, że chcesz jedynie robić modele do Gothica albo innych 15 letnich gier...

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Ja osobiście zacząłem od wrzucania sobie LP do gier które modowałem. Wyglądało to słabo, ale dzięki temu mogłem produkować naprawdę sporo modeli w krótkim czasie i szybko sobie przyswoić podstawy.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry