Pomoc w 3D max 2292 6

O temacie

Autor kacper1-1

Zaczęty 14.01.2011 roku

Wyświetleń 2292

Odpowiedzi 6

kacper1-1

kacper1-1

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Chciałbym prosić o tutorial do 3D maxa (robienie światu) jak temat był czy coś to przepraszam .
 

Tomaj

Tomaj

Użytkownicy
posty107
Propsy13
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=9Y6nP7jpzZw


Proszę bardzo. Mi wystarczyło, nie wiem jak tobie, ale powinno się przydać ;)
 

Pawexball

Pawexball

Użytkownicy
posty51
Propsy2
  • Użytkownicy
Cytat: Tomaj link=topic=12959.msg130634#msg130634#msg130634#msg130634 date=1295037012
https://www.youtube.com/watch?v=9Y6nP7jpzZw


Proszę bardzo. Mi wystarczyło, nie wiem jak tobie, ale powinno się przydać ;)

To jest dla osób rozgarniętych z programem a takie tutki podstawy na Youtube też znajdziesz tylko wpisz 3ds max tutorial
 

Kain

Kain

Użytkownicy
RAP-Fanatyk
posty311
Propsy100
  • Użytkownicy
  • RAP-Fanatyk
Nigdy nie obsługiwałem 3ds maxa aż wreszcie go zdobyłem, włączyłem ten filmik i to mniej więcej ogarnąłem. Według mnie ten filmik naprawde jest zajebiscie zrobiony
 

KolegaZWojska

KolegaZWojska

Rzeka
posty1095
Propsy2397
NagrodyVVV
Profesjabrak
  • Rzeka
Jeśli znasz się trochę na 2d i marzy ci się prosty w miarę dobrze wyglądający świat niskim kosztem pracy to spróbuj z tym (bez materiałów):

http://www.delta3d.org/article.php?story=2005070111291094&topic=tutorials

emace

emace

Użytkownicy
czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
posty404
Propsy297
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • czy ktoś napełnia wkłady do długopisów ?
Cytat: KolegaZWojska link=topic=12959.msg130676#msg130676#msg130676#msg130676 date=1295046668
Jeśli znasz się trochę na 2d i marzy ci się prosty w miarę dobrze wyglądający świat niskim kosztem pracy to spróbuj z tym (bez materiałów):

http://www.delta3d.o...topic=tutorials

mesh w tutku ma za dużo poly, sam autor stwierdza, że robi "dość sporych rozmiarów świat". Faktycznie, może ten z tutoriala nie jest aż tak duży, żeby nie użyć tylu poly ilu on tam zapodał. Bo jest na prawdę ok, ale zakładamy, że projektuje się dużo, dużo większe i bardziej skomplikowane światy. Mógł w każdym razie na początku powiedzieć cokolwiek o proporcjach poly w stosunku do rozmiaru świata i ewentualnych kompromisach na które trzeba by było pójść w projektowaniu świata. Podsumujmy, jesli będziesz się trzymać gęstości siatki, jaką prezentuje autor świata, a masz zamiar zrobić świat "wielkości połowy Oldworld.ZEN" to trzymaj się mocno i kombinuj, żeby nie spiepszyć optymalizacji.


2:28 to co autor tam prezentuje, to samobujstwo przy projektowaniu dużego świata. Nie wiem, dla czego autor nie wypowiada się, kiedy takie coś jest dopuszczalnea kiedy nie.

7:13 te zbocza to porażka. Siatka jest za szczegułowa. Ma za dużo polygonów, Gestość super, jak chce się kombinować i robić wypukłości na samym modelu a nie tylko je imitować teksturą. Tylko dla czego do końca tutoriala, autor nie podejmuje takich kroków ? Płaskie ściany, równie dobrze mogą być stworzone za pomocą jednego poly na 5 metrów, a nie tak jak tam widać, że na pięć metrów tych poly jest w ilości sztuk pięć !

przyznam, że tworzyłem mesh wg. tego tutoriala, i dzisiaj mocno tego żałuję.
takie akcje, to można robić przy małych światach, albo na użytek współczesnych enginów.
 





Podobno pewien nekromanta znany pod pseudonimem Xardas jako jedyny poznał imię niejakiego Bezia. Rzekomo za tę informację zobowiązał się ożywiać zabitych przez niego NPC-ów do kolejnych części gry.

kacper1-1

kacper1-1

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Można byłoby pokazać mi jakis łatwejszy poradnik , bo tego nie ogarniam :(
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry