

Jakiś czas temu pytaliście mnie o to czy w grze znajdą się jakieś modele mojego autorstwa, owszem znajdą się, chociażby taki krąg teleportacyjny.
A tutaj w grze:

Przy okazji wspomnę tutaj o zmianie mechaniki szybkiego podróżowania ( teleporty ) i wprowadzeniu tej znanej z Gothic. Skyrim w oryginale posiada mechanizm szybkiego podróżowania, który po otwarciu ekranu mapy pozwalał nam na przeniesienie się do dowolnego miejsca oznaczonego tzw. "map markerem".
Moja wizja bardziej przypomina tą z Gothic: w charakterystycznych punktach mapy rozmieszczone
zostaną tzw. "kręgi teleportacyjne" ( dobrze znane z Nocy Kruka ), które po ich odkryciu pozwolą na swobodne przemieszczanie, teleportowanie się pomiędzy nimi. Czynność teleportacji będzie kosztować nas każdorazowo trochę many. Pojawią się także runy teleportacyjne, które pozwolą nam na przeniesienie się ( również koszt mana ) do oznaczonego przez marker miejsca ( będzie można je znaleźć np. w skrzyni, nabyć u kupca, czy dostać od NPC jako podarunek ). Taka runa teleportacyjna pozwoli nam na przeniesienie się do miejsca, w którym nigdy wcześniej nie byliśmy.
A wracając do dzika, dzikun z Gothic 2 NK miał naprawdę pokaźne kły
http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20121125005256/gothic/pl/images/d/d3/Dzik_(Gothic_II_Noc_Kruka)_(by_SpY).png