Project Gothic 4.0 - skyrim creation engine total conversion 179162 391

Ankieta

Czy chcesz aby w grze/modzie Project Gothic 0.4 pojawił się dodatkowy wątek fabularny związany ze smokami?

Tak
35 (71.4%)
Nie
14 (28.6%)

Głosów w sumie: 48

O temacie

Autor Zagłoba

Zaczęty 30.04.2014 roku

Wyświetleń 179162

Odpowiedzi 391

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Bo znalezienie grafika to takie proste jest  :facepalm:
... dlatego nie powinien się brać za projekt potrzebujący dużej ilości nowej grafiki.

Jak jest jakiś temat, że ktoś potrzebuje grafika to każdy pisze żeby coś zaprezentował. Jak importuje się modele to też źle. Czyli co, mody powinny robić tylko osoby co znają się na grafice?  :hmmm:  To 50 % modów, albo i więcej by nie powstało  :/ Ale jeśli mod powstanie na importowanych modelach, to w przyszłości jakiś grafik może pomoże, bo zobaczy że projekt ma szanse wyjść.

MacDun, ale skrypty też nie jego... On robi zlepek różniastych modyfikacji i gier, dlatego raczej nikt sensowny go nie wesprze.

Akurat mówiłem ogólnie, a nie o modzie zagłoby  :ayfkm:
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Fabiosek - na razie nie wrzucalem nic swojego, bo po prostu dotychczas niie bylo takiej potrzeby. Jest juz w tej chwili w.modzie sporo modeli ktore przeszly gruntowną przebudowę sięgajaca nawet 50%. Jesli spodziewacie sie zobaczyc jakies super hiper szczegolowe modele mojego autorstwa to prostu sie nie doczekacie, co.prawda potrafie  co nieco modelowac ale bez szału - mysle ze szczytem moich mozliwosci byloby zaprojektowanie modelu zbroi w stylu gothic 3.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
MacDonaldDun, ale skrypty też nie jego... On robi zlepek różniastych modyfikacji i gier, dlatego raczej nikt sensowny go nie wesprze. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

ardika

ardika

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Tak, prace nad modem caly czas trwaja, dzisiaj tester otrzymal pierwsza wersje rozwojowa do testowania, jak na razie alpha odpalila sie bezproblemowo na innym komputerze i dziala super stabilnie. Pozdrawiam

Post połączony: 2014-10-18, 20:25
Na chwile obecna pracujemy nad urzadzaniem istniejacych lokacji i dodawaniem tzw " minilocations " czyli urozmaicaniem mapy bez zwiekszania jej rozmiarow, bo juz jest ogromna. 
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Co powiedzielibyście na taki model dzika w grze ? Teksturę zmieni się na jeszcze ciemniejszą tj. futro czarno-brązowe.

 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Co powiedzielibyście na taki model dzika w grze ? Teksturę zmieni się na jeszcze ciemniejszą tj. futro czarno-brązowe.



Z jakiej to gry?

gothic1210
  • Gość
 

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
No i kły bym powiększył.
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Chyba są okej, jak zwiększysz będzie jak dzik-mutant.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso


Jakiś czas temu pytaliście mnie o to czy w grze znajdą się jakieś modele mojego autorstwa, owszem znajdą się, chociażby taki krąg teleportacyjny.

A tutaj w grze:



Przy okazji wspomnę tutaj o zmianie mechaniki szybkiego podróżowania ( teleporty ) i wprowadzeniu tej znanej z Gothic. Skyrim w oryginale posiada mechanizm szybkiego podróżowania, który po otwarciu ekranu mapy pozwalał nam na przeniesienie się do dowolnego miejsca oznaczonego tzw. "map markerem". 

Moja wizja bardziej przypomina tą z Gothic: w charakterystycznych punktach mapy rozmieszczone
zostaną tzw. "kręgi teleportacyjne" ( dobrze znane z Nocy Kruka ), które po ich odkryciu pozwolą na swobodne przemieszczanie, teleportowanie się pomiędzy nimi. Czynność teleportacji będzie kosztować nas każdorazowo trochę many. Pojawią się także runy teleportacyjne, które pozwolą nam na przeniesienie się ( również koszt mana ) do oznaczonego przez marker miejsca ( będzie można je znaleźć np. w skrzyni, nabyć u kupca, czy dostać od NPC jako podarunek ). Taka runa teleportacyjna pozwoli nam na przeniesienie się do miejsca, w którym nigdy wcześniej nie byliśmy.

A wracając do dzika, dzikun z Gothic 2 NK miał naprawdę pokaźne kły  :F

http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20121125005256/gothic/pl/images/d/d3/Dzik_(Gothic_II_Noc_Kruka)_(by_SpY).png
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.

Zagłoba

Zagłoba

FatDragon Game Dev.
Jestę Hrabią Burkina Faso
posty428
Propsy308
ProfesjaNierób
  • FatDragon Game Dev.
  • Jestę Hrabią Burkina Faso
Jako, że dotychczasowy temat doczekał się 20stu stron, a Ja mam sporo do opowiedzenia to proszę moderatora o zamknięcie obecnego tematu. Temat konwersji Project Gothic 0.4 kontynuowany będzie pod inną nazwą w nowym, oficjalnym wątku konwersji, który znajdziecie pod następującym linkiem: http://themodders.org/index.php?topic=23100.new#new
 
Tanio sprzedam używaną  k.graficzną Nvidia GTX650 4096mb.


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry