Skoro ilości się zgadzają to gdzieś musi brakować materiału, bo kerrax wcale nie uzupełnia ubytków. Spróbuj może dla testu zaznaczyć wszystko, pokryć jakąś teksturą z textures/level i wtedy eksportować. Może masz jakieś obiekty ukryte to wtedy Unhide All.
no właśnie chyba uzupełnia. Zauważylem ostatnio zalety kerraxa i przekonałem się, (zwłaszcza kiedy wpadłem na to jak zrobić, by nie zawieszał się spacer, podczas kompilacji światła podczas pracy z 3dsem wyeksportowanym kerraxem). Jedna to taka, ze kerraxa, nie zmienia nazw tekstur, a dwa to uzupełnianie teksturami elementów bez materiału za pomocą tekstury gleby.
Tak mi uzupełnił nieoteksturowaną jaskinie, własnie tej góry która mi tak miesza.
co innego standardowym eksportem, spacer wywala taki błąd już przy pierwszym w ogóle uruchomieniu, w tym przypadku mamy o tyle dziwną sytuację, ze informacja o braku materiału wyskakuje podczas restartu spacera i załadowania, dopiero co skompilowanego świata.
Spróbuję tak jak mówisz, wylać teksturę na moją górę, robiłem tak już, ale użyłem defaultowego koloru, no zobaczymy, może to coś da. Nie mam ukrytych obiektów, to odpada.
EDIT: Dla testów wywaliłem górę i wpierdzieliłem boxa z masą p i vna jego miejsce... oczywiście błąd nie wyskoczył. Przypomnę, że sama góra nie przysparza problemów.
screeny opublikuje pod wieczór