Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Creed

Strony: [1]
1
Twórczość modderska / Half-Life
« dnia: 2009-07-13, 21:36 »
Polecam ci QUARKA ;)  Sam robiłem mapy bardzo złożone i proste tym programem i jest łatwy w obsłudze :lol2:

Co do modeli... niestety tym się nie bawiłem. Tekstury bardzo prosta sprawa lecz tym też się nie zajmowałem. Przeważnie bawiłem się sprite. I radzę Ci od tego zacząc.

Poszukaj na necie.. sprite editor i idź tym śladem a trafisz na mnóstwo programów do edycji half life i tych innych.

(Dopowiem że kumpel bawił się nawet plikami .dll w HF i zrobił fajne rzeczy :lol2:  )

2
Pytania i problemy / Problemy z wstawianiem pierwszych NPC
« dnia: 2009-07-13, 20:17 »
No i kolejny problem.
U:PAR: Redefined identifier : INFO_FINDNPC_NPC ( line 5 )Znalazłem linijke w tym co poprzednio podmieniałem i  nie wiem co dalej :

Dałem cały kod do Info_FindNPC_NC
INSTANCE Info_FindNPC_NC(C_INFO)
{
   nr         = 900;
   condition   = Info_FindNPC_NC_Condition;
   information   = Info_FindNPC_NC_Info;
   permanent   = 1;
   description = "Wo finde ich...";
};

3
Pytania i problemy / Problemy z wstawianiem pierwszych NPC
« dnia: 2009-07-13, 20:01 »
Niee również gothic.src nie dotykałem.

A w B_AssignFindNpc_OCzamiast skryptu mam same kwadraciki w 1 linijce.. to chyba tego wina..

Czyli tak muszę siągnac GMDK wypakowac i podmienic B_AssignFindNpc_OC będzie działac?

4
Pytania i problemy / Problemy z wstawianiem pierwszych NPC
« dnia: 2009-07-13, 19:48 »
[C:\Program Files\Piranha Bytes\Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\Story\B\B_AssignAmbientInfos_Grd_13.d]
Line 174 : B_AssignFindNpc_OC(slf);

Ok znalazłem tylko.. co ja mam z tym zrobic? Ja tego nie modyfikowałem...

5
Pytania i problemy / Problemy z wstawianiem pierwszych NPC
« dnia: 2009-07-13, 19:32 »
Witam. Postanowiłem zrobic moda dla siebie postawiając pare npc jednak gdy już zrobiłem wszystko, zaznaczam reparse script wlaczam i mam błąd:

U:PAR: Unknown identifier : B_ASSIGNFINDNPC_OC ( line 174 )
Na logiczne myślenie sprawdzałem wszystko co zmieniałem. W skrypcie mojego NPC nie ma nawet 174 linijki więc to napewno nie to więc pomyślałem że pewnie startup.d jednak tam 174 linijka wygląda tak:

Wld_SetObjectRoutine (20,00,"PC_CRYSTALLIGHT_14",1);
Nie ma nic o B_Assignfindnpc..

Startup.d gdzie dodałem strażnika to linijka 670 a kod:
Wld_InsertNpc   (Grd_2390_Straznik,"WP_Intro_WI07");  


W razie potrzeby zamieszam odrazu kod NPC:
Oczywiscie nazwa Grd_2390_Straznikinstance GRD_2390_Straznik (Npc_Default)
{

//----------Info ogolne----------

name = "Straznik";
Npctype = Npctype_Guard;
guild = GIL_GRD;
level = 30;
voice = 7;
id = 2390;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 60;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 40;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 350;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 350;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Bald",0, 1,GRD_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_03);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_02);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_2390;
};
FUNC VOID Rtn_start_2390 ()
{
TA_Guard (09,00,15,00,"WP_INTRO_WI07");
TA_Smoke (15,00,16,00,"WP_INTRO_WI07");
TA_Guard (16,00,09,00,"WP_INTRO_WI07");
};

Dodam że waypointWP_INTRO_WI07 to waypoint przy kamieniu na początku gdzie zaczynamy grę.

Strony: [1]
Do góry