Mam problem otóż gdy stworzyłem postać dodał dialogi itp. . W grze postać jest , mogę z nią gadać do połowy dialogu a potem gra się wyłącza , na pewno coś źle jest wpisane
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema (C_INFO)
{
npc = VLK_5001_Nowicjusz;
nr = 1;
condition = DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_Condition;
information = DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_Info;
permanent = FALSE;
description = "Siemka";
};
FUNC INT DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_Info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_15_00"); //Siemka
AI_Output (self,other,"DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_55_01"); //Witaj panie czy jest coś co mógłbym dla ciebie zrobić ?
AI_Output (other,self,"DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_15_02"); //Tak możesz daj mi 2000 sztuk złota , zbroje , broń .
AI_Output (self,other,"DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_55_03"); //To złoto :
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 2000);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 2000);
AI_Output (self,other,"DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_55_04"); //To zbroja :
CreateInvItems (self, ITAR_OreBaron_Addon);
B_GiveInvItems (self, other, ITAR_OreBaron_Addon);
AI_Output (self,other,"DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_55_05"); //To broń:
CreateInvItems (self, ItMw_Addon_PIR2hSword);
B_GiveInvItems (self, other, ItMw_Addon_PIR2hSword);
AI_Output (other,self,"DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_15_06"); //Świetnie , Jestem z ciebie dumny.
AI_Output (self,other,"DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_55_07"); //Spoko
AI_Output (other,self,"DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_15_08"); //Musze już iść
AI_Output (self,other,"DIA_VLK_5001_Nowicjusz_siema_55_09"); //OCZYWIŚCIE !!
};
Jeśli ktoś zobaczył błąd proszę o odpowiedź.