Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - zkajo

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6
21
Spacer / Kolonia Karna z G1 w innym formacie
« dnia: 2014-11-24, 22:48 »
Witam! Mam taką prośbę, i w sumie ciężko mi znaleźć odpowiednie podforum do skierowania jej (lata na TM nie zaglądałem :) ).

Potrzebny mi model kolonii karnej z Gothica I, albo samego starego obozu. Fajnie by było, gdyby był z teksturami w osobnych plikach ale aż o tyle to nie będę prosił :)

Wyciągnąłbym go sam, ale jednak nie posiadam starego maksa, a naprawdę nie chce go instalować ponownie, a nie da rady odpalić tego formatu na nowszych wersjach programu (mam maksa 15)

Więc jeśli ktoś ma model pod ręką, bardzo bym prosił o upload, będę wdzięczny.

Pozdrawiam, stary druch, zkajo.

22
Pytania i problemy / JEDNORAZOWY MESH
« dnia: 2010-06-22, 10:43 »
Kiedy eksportujesz model, automatycznie zostaje on podzielony na trójkąty, nie zostaje w poligonach. Ponieważ tak jest, model przekracza ilość 65 355 trisów.

Taka jest moja teoria, czyli proponuję zmniejszyć ilość poly, lub podzielić to wszystko na 3 częśći :lol:

23
Pytania i problemy / Pytanie o Ograniczenie 3D
« dnia: 2010-06-21, 22:41 »
Dzięki kolego wojaku :]  Wielce przydatne informacje.
A co do twojego pytania, to kerrax chyba importuje pliki zen, ale czy z vobami to nie wiem...

A ten, jeszcze jedno pytanie. Ile maksymalnie trójkątów/poli może mieć vob?

24
Pytania i problemy / Pomoc dla zielonych
« dnia: 2010-06-20, 22:06 »
Dobrze, to zacznijmy...

Klikasz na Start (o ile masz XP) i idziesz tak:

Start > Wszystkie programy > Akcesoria > Notatnik

Tam kolejno wpisujesz literki - jedno uderzenie literki na klawiaturze to zwykle ten sam wpis wciśniętej literki/cyfry w notatniku. Czyli klikaj kolejno te klawisze:

A
B
C

Wtedy zobaczysz na ekranie coś takiego:




Teraz możesz zabrać się za pisanie skryptu.


Kiedy skrypt będzie gotowy wciśnij "PLIK", a następnie pojawi się mała lista. Teraz wybierz "Zapisz jako" i zapisz plik, oczywiście zapisując go jako .d o ile to skrypt. Voila, gotowe! ;)

A tak na serio... Na forum jest bardzo dużo poradników. Ten post to pół-żart, a pół-prawda, jako że wielu używa notatnika lub pokrewnych programów do edycji skryptów gry (bo to edytuje większość). Gothic sourcer czy notepad++ to alternatywa. Nie gadaj głupot że na forum nie ma poradników, jako że są (np. spacer). Weź wejdź w tutoriale i "Programy niezbędne do edycji gry"...

Naprawdę, spędź dzień patrząc na wszystko zanim napiszesz coś takiego, ale że jesteś nowy to mam nadzieję że forum ci wybaczy (ale ja bym już zrobił nowe konto xD)

25
Pytania i problemy / Pytanie o Ograniczenie 3D
« dnia: 2010-06-20, 21:41 »
No dobrze, a mogę mieć np. 10 części po 60k każda?

Dzięki za odpowiedź ;)

26
Pytania i problemy / Pytanie o Ograniczenie 3D
« dnia: 2010-06-20, 19:24 »
Otóż mam pewne pytanie. Czy Gothic 2 ma ograniczenie co do ilości poly w świecie? Rozumiem że jeden zen na pewno, ale jeśli te zeny zostałyby podzielone i potem połączone w jeden świat (macro jeśli dobrze rozumiem). Chodzi mi o ogólny limit dla jednego świata (Czyli np. wyspa khorinis).

27
Skrypty / monolog po użyciu przedmiotu
« dnia: 2010-06-19, 22:25 »
Mam mały problem. Próbuję zrobić monolog po użyciu przedmiotu. Nie jestem pewien jednak jak to zainicjować. Wiem że trzeba użyć "on_state", ale nie wiem czy stamtąd ma nas przekierowywać do pliku z monologiem, czy raczej kontynuować to w pliku items.

Monolog do G2 ale dużej różnicy pewnie nie będzie. Dzięki za pomoc.

Jakby ktoś mógł napisać szybki monolog po użyciu przedmiotu z jedną funkcją byłoby to bardzo pomocne :lol:

Wielkie dzięki.

28
Spacer / Przeciekający dom
« dnia: 2010-06-19, 21:38 »
Jono ma racje, przez voby przechodzi deszcz. Jest jeszcze jeden sposob, dodaj nad vobem (w pliku swiata 3ds) niewidzialny plane. Wtedy deszcz w niego nie udezy (tak mi sie wydaje). Jednak musisz wyliczyc co gdzie i jak jest. Taka mala alternatywa :lol:

29
Archiwum / Gothic X Multiplayer powraca
« dnia: 2009-07-31, 15:32 »
Chodzi mi o to że jeśli zrobicie to podzielicie graczy, bo będą grali w dwie różne wersje i tych graczy będzie mniej...

30
Archiwum / Gothic X Multiplayer powraca
« dnia: 2009-07-31, 12:57 »
Cytat: Vertex link=topic=6660.msg59022#msg59022 date=Jul 31 2009, 11:47 AM\'
No właśnie, tylko odstęp czasowy między wydaniem tych multi będzie napewno duży i nie mam tu na myśli opóźnienia premiery ze strony niemców.  Pozatym jest na forum kilka osób, które tłumaczyło już kilka większych modyfikacji, więc nie widzę problemu dotyczącego spolszczenia zachodniego moda.
Podsumowując: jeśli niemcy szybciej wydadzą moda i polacy przetłumaczą go na ojczysty język nie będzie sensu wydawania nowego multi.


I teraz cała praca polskiej grupy pójdzie na nic. A poco skoro mogą się nią podzielić i wspomóc niemców?

31
Archiwum / Gothic X Multiplayer powraca
« dnia: 2009-07-31, 12:41 »
W jaki sposób podzieli graczy? A dam przykład:

Gra Left4Dead. Jest opozycja do drugiej części. Dlaczego? Ponieważ gra najlepsza jest na multi, a kiedy wyjdzie dwójka, gracze będą grali albo w jedyneczkę, albo w jej następczynie. I chodzi o taki podział graczy.

JEŚLI ten nasz polski "super team" ma tyle żeczy zrobione, to niemcy napewno chcieliby rozpocząć rozmowy...

32
Offtopic / Hjumor
« dnia: 2009-07-31, 11:15 »
Walice tu kawały, betony, suchary i klasyki a nawet zabawne komentarze :D  No to ja mam klasyk, przy okazji, przypomina mi się Thoro:


Cytuj
Poszedł mały Jasio do cyrku i tak sie złożyło, że musiał usiąść w pierwszym rzędzie. Rozpoczął się występ i na arenę wychodzi Klaun Szyderca. Podchodzi do Jasia i pyta:
- Jak masz na imię?
- Jasiu.
- A więc Jasiu, czy ty jesteś głową krowy?
- Nie.
- A czy ty jesteś tułowiem krowy?
- Nie.
- A więc Jasiu, ty jesteś dupa wołowa!! HAHAHA!!! (zaśmial się szyderczo Klaun Szyderca).
Smutny Jasio wrócił do domu, opowiedział wszystko tacie, na co ten mu mówi:
- Jasiu, jutro też pójdziesz do cyrku.
- Ale jak to? Do cyrku? A Klaun Szyderca? Znowu będzie się śmiał.
- Nie martw sie Jasiu, tym razem pojdzie z tobą Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty.
No i tak sie stało. Następnego dnia poszli Jas i Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty do cyrku, usiedli w pierwszym rzędzie i czekają na występ Klauna Szydercy. Wychodzi więc Klaun Szyderca na arenę i zaczyna swój znany występ. Podchodzi do Jasia pyta:
- Jasiu, czy ty jesteś głową krowy?
Na co Wujek Staszek Mistrz Ciętej Riposty:
- Spierdalaj!

No i oczywiście poczet dla naszego Thora: http://spierdalaj.org/

Ta, bez urazy oczywiście :D  No to walić jakieś durne żarty :[

33
Archiwum / Gothic X Multiplayer powraca
« dnia: 2009-07-31, 11:10 »
Cytat: Futhark link=topic=6660.msg58899#msg58899 date=Jul 30 2009, 07:56 AM\'
Filmik na pewno nie może być falsyfikat! Te wszystkie uniki, bieg zygzakiem, oddalanie się od przeciwnika, zmiana broni wykonywane przez przeciwnika... Nie, nie! Tak nie walczą NPC!
Ech gdyby tylko każda walka w gothicu wyglądała jak ta tutaj :D (
Poza tym uważam, iż bardzo dobrze zrobili przenosząc się do G2, bo tam jest lepszy system walki i ogólnie wszystko, oprócz fabuły i klimatu gry.

Wiesz co ci powiem? Przestałbyś pierdolić takie głupoty i udawać się za niewiadomo kogo, i lepiej dla wszystkich by było gdybyście połączyli siły. Dlaczego?

A po kiego dwa multiplayery które:
- TYLKO PODZIELĄ GRACZY?
- Będą jeszcze długo robione!
- Nie wiadomo kiedy wyjdą.

Tak jakby oni zaprzestali pracę z Bóg jakiego powodu to wzięlibyście projekt. Matko ludzie, myślcie logicznie! Jezu, po prostu napiszcie do nich że chcecie połączyć siły i nie dość że to wyjdzie szybicej bo jak sam mówisz wy macie niektóre żeczy gotowe, to jeszcze będzie to lepiej dla wszystkich którzy w tego waszego moda będą chcieli grać. Czy to nie logiczne?  :[

34
Pytania i problemy / Dziwny error
« dnia: 2009-07-29, 23:37 »
Kiedy włączam G2 NK albo spacer pokazuje mi sie to:



Wie ktoś może jak to naprawić?  :P

35
Offtopic / życie, plany, przyszłość, marzenia
« dnia: 2009-07-29, 23:35 »
A ja? Cóż, tak wygląda mój plan na przyszłość:

1) Przejść przez szkołę z ocenami przynajmniej B.
2) Iść do koledżu i zdać A-Levels godne do uniwersytetu.
3) Iść na Bournemouth Uni na grafikę 3D, media, animacje i film :P
4) Zostać animatorem i grafikiem i robić gry xD

W sumie to może mi się udać. Jak tylko siądę porządnie i zrobie sobie portfolio rezsta to nie problem  ;]

36
MDS i animacje / ASC Orków
« dnia: 2009-07-27, 21:53 »
Chodzi ci o dekompilację plików mds i mmb itp? Gothic sourcer ma takie opcje.

Tools -> Decompiler i wybierasz co chcesz :D  Pamiętaj żeby wybrać prawidłową platformę (g1 albo g2).

37
Gry / Inne gry do moddingu
« dnia: 2009-07-12, 20:08 »
-Fallout (link)
-Piraci z Karaibów  (link)
-Gothic 3 (link)
-Fable (link)
-Wiedźmin (link)
-GTA (wszystkie trójwymiarowe) (PL) (ENG)
-TES (link)
-Heroes III
-Heroes V
-Delta Force Xtreme
-KotOR (link)
-seria Europa Universalis (link)
-Civilisation 3
-Civilisation 4
-Half-life (link)
-Quake
-Neverwinter Nights
-Mount & Blade (link)
-Operation Fleshpoint
-Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie 1 (link)
-Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie 2 (link)
-Warcraft FT (link)
-Diablo 2 Lod (link)
-H&D2
-BF 1942
-UT
-World in Conflict
-Original War
-Baldur's Gate
-Seria Total War
-Far Cry
-Evil Islands
-18 Wheels of Steel (link)
-Blitzkrieg 2
-Etherlords 2
-Titan Quest
-Call of Duty 2
-Red Faction
-Stronghold
-Thief (PL) (ENG)
-Crysis (link)
-Two Worlds (link)
-Spellforce (link)
-Stalker (PL) (ENG)
-LINK - kilka różnych gier polegających na ruszeniu po drodze czterech kółek
-Star Wars JK (link)
-Star Wars Battlefront (link)
-Grand Prix 3 (link 1) (link 2)
-Grand Prix 4 (link 1) (link 2)


Aztek, wypraszam sobie. Nikt mnie nie zmusi z kopiowaniem listy ;p
Miałem mały problem na operze co mnie trochę dziwiło i nie chciało mi quotować.

38
Pytania i problemy / Problem z modelem przerobionej zbroji
« dnia: 2009-07-12, 14:19 »
Tak, to też by podziałało. Oby tylko obiekt miał przydzieloną jakąś tam teksturę w maksie.

39
Pytania i problemy / Problem z modelem przerobionej zbroji
« dnia: 2009-07-12, 13:48 »
Musisz nadać modelowi materiał w 3ds maxie. Wciśnij "M" i przeciągnij kulkę na model.

Może to też być wybrana przez ciebie tekstura...

40
Gry / Inne gry do moddingu
« dnia: 2009-07-12, 13:37 »
Nikt nie słyszał o Build Mod do POTC? ;(  Uuuu to kiepsko z wami  :D  

http://forum.piratesahoy.net/ - Scena modderska POTCA oraz innych gier o piratach. Naprawdę niesamowity modzik cały czas w development ale można ściągnąć już nowe wersje :D

Strony: 1 [2] 3 4 ... 6
Do góry