Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siemekk

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 109
101
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-12-28, 16:57 »
Wielka chwila - modyfikacja trafiła do testerów  :cool: Testy rozpoczynają się z dniem dzisiejszym a zakończą nie wiem kiedy. Optymistycznie w Styczniu może być premiera, ale nie obiecuję tego na 100%.

Pozdrawiam.

Co do pytania zadanego wyżej - 95PN aby dobić coś na 100% + 1000 bryłek rudy + nie zdobędziemy 100% w pierwszym rozdziale.

102
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-12-28, 12:46 »
Testy zaczną się pod koniec tygodnia :D Łatam ostatnie błędy które utrudniają rozgrywkę :)

103
W takim wypadku powinieneś napisać: "Twórcy chcą dokończyć nieukończony dodatek do gry Gothic".

104
Coś mi tu nie pasuje  :hmmm:


105
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-12-22, 15:59 »
Kolejny olbrzymi krok w postępie nad modyfikacją. Wszystkie animacje zostały naprawione, dzięki czemu port staje się coraz bardziej grywalny :D

107
Skrypty / HookEngine
« dnia: 2018-12-18, 22:40 »
Zanim ci ją wyślę - rozumiesz czym jest HookEngine?

108
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-12-10, 18:51 »
Będą zaklęcia z G2, ze względu na to, że system efektów cząsteczkowych lekko różni się od tego z G1.
Dodatkowo, modyfikacja nie wyjdzie do końca tego roku, z powodów i technicznych (PC odmawia mi posłuszeństwa) i prywatnych (brak czasu). Potrzebuję jednak kogoś kto zna się dobrze na systemie animacji w ZenGine, sam to potrafię, ale nie mam czasu aby to dokończyć (Trzeba przenieść parę animacji z G1 do G2), zainteresowanych zapraszam na PW na Discordzie, wtedy będziecie mieli szansę na zostanie współautorem modyfikacji ;)

Edit: Lista rzeczy do zrobienia wygląda teraz tak:
Zaklęcia:
Naprawić zaklęcie gromu z Czasu Zapłaty
Stworzyć zaklęcie kontroli - nie można zmieniać celu
Pirokineza -> Mały problem z animacją, oraz nie dostaje expa za zabicie(dotyczy NPC, nie testowałem mobów)
FireStorm - Czasem zawraca 0 i nie wie co zrobić
Przeportować PFX i VFX zaklęć z G2...
Zaimplementować zaklęcie Kontroli

Dubbing:
Dodać brakujące SFX i dubbing

Parsowanie:
Podmienić modele drzew i przekompilować świat
Animacje - Naprawić prędkość animacji, dodać zielonego z G2 oraz blokowanie z G2
Animacje - przywrócić MDS z G1 i naprawić ich prędkość
Inne:
toDo check
Podmienić printy na te z Union
Union:
Dodać obrażenia od bariery


Do testerów:
Wytestować zaklęcie telekinezy

109
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-12-01, 19:30 »
@Cruc - Racja, nie sprecyzowałem. Chodzi o wszystkie powiadomienia o doświadczeniu, o potrzebie jakiegoś przedmiotu itp.

110
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-12-01, 19:06 »
Ostatnie 2 dni pozwoliły na naprawę kilku rzeczy ;)
Spoiler


> Dodano kolorowe napisy w stylu Gothic 3 (Pojawiają się, a po chwili zanikają)
> Każdy NPC dostał losowy % w walce bronią (Algorytm jest zależny od tego jakim był wojownikiem w G1)
> Wyłączono obsługę Ikarusa
> Naprawiono błędy w Menu statystyk
> W Gothic.ini możemy wybrać styl wiadomości na ekranie (Gothic 3 lub Czas Zapłaty)
> Wiele mniejszych zmian w kodzie

Zostało już tylko około 15 poprawek :+1:

111
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-11-29, 17:33 »
<=== Mały Update ===>
Rozpocząłem pracę nad przywracaniem bariery i naprawianiem błędów silnika. Bariera została przywrócona w 50%, niebo zostało przeniesione żywcem z G1, dodałem także nowy system powiadomień (został jeszcze jeden). Obecnie zabieram się za naprawę % dla danego atrybutu.
Spoiler
Ciekawostką jest to, że ludzie którzy będą chcieli modować moją modyfikację będą mieli dostęp do kilku nowych i przydatnych funkcji, takich jak np. dostęp do każdej postaci na świecie, tuż przed wczytaniem gry. (Szerzej przy premierze skryptów)

112
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-11-18, 14:58 »
Oto lista rzeczy które muszą zostać naprawione przed rozpoczęciem testów:
Zaklęcia:
Telekineza ma być zapisana w AST -> Powiązane z:  Telekineza focusuje NPC, zjada przy tym kolosalną ilość many!
Naprawić zaklęcie gromu z Czasu Zapłaty
Stworzyć zaklęcie kontroli
Pirokineza -> Mały problem z animacją, oraz nie dostaje expa za zabicie(dotyczy NPC, nie testowałem mobów)
FireStorm - Czasem zawraca 0 i nie wie co zrobić

Rozmowy:
fix zs_talk (distance) - Wymaga testów i znalezienia błędu (Możliwe, że został już naprawiony)

Dubbing:
Dodać brakujące SFX

Parsowanie:
Tekstury - Brakuje tekstur liści... trzeba sprawdzić jakie
Animacje - Naprawić prędkość animacji, dodać zielonego z G2 oraz blokowanie z G2

Inne:
BRAK_TLENU
Wymusić wyłączenie fal
toDo check

Union:
NPC musi mieć % w danym talencie - zrobić to w Union
Dodać dźwięki bariery
System powiadomień (G3 oraz CZ)
Podmienić printy
Wyłączyć Ikarusa

Opcjonalnie:
Anim menu
Chrząszcza można zgnieść
Nie jest tego dużo, więc myślę, że na początku grudnia wystartujemy z testami :ok:

113
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-11-15, 16:28 »
Oczywiście.

114
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-11-13, 21:53 »
Testy są zamknięte a osoby do tego wyznaczę sam. Będą to osoby które są godne zaufania np. @Preriowy ścierwojad
Kolejny update - mianowicie zaimplementowałem skrypty i dialogi nauczycieli dla % walki bronią.
Spoiler
Z góry mówię, że w 1 rozdziale nie zdobędziemy 100% walki danym typem oręża :)
Dodatkowo zostaną dodane nowe progi walki bronią, wzięte z Gothic 2. Na przykład broń jednoręczna:
0-10% - trzyma broń jak zielony w Gothic 1
10-30% - trzyma broń jak zielony w Gothic 2
30-60% - trzyma broń jak wojownik
60-100% - trzyma broń jak mistrz

Progi mogą się lekko zmienić, ale to wszystko po testach.

115
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-11-12, 20:07 »
Duży update, mianowicie wszystkie światy zostały przeniesione :) Zostały poprawki w skryptach i będzie można rozpocząć pierwsze testy modyfikacji :ok:
Spoiler

116
Miałem to samo pytanie jak to odkryłem :F
Należy pamiętać, że twórcy używali innych narzędzi niż my, więc mógł być to swojego rodzaj zabezpieczenia ;)

117
@pagi111
W niektórych plikach .MAN brakuje tej linii, albo jest ona źle zbudowana.
Spoiler
Przez to przy dekompilacji niektóre animacje nie pojawiają się jako plik .asc. Dlatego trzeba ręcznie naprawić niektóre pliki (Jest ich chyba tylko 5 ;) )

118
Co do punktu 4, To odzyskalem te pliki poprzez edycję plików .MAN

119
Mi udało się dodać około 10 nowych slotów dla postaci. Jak wiadomo sloty to też kości ZS_* (ZenGine Slot _ Nazwa slotu)
Ogólna zasada jest prosta - zrób wszystko za jednym razem. Postawy potrzebne do wykonania takiego czynu to zasadniczo znajomość plików .MDS. (Nie wiem jak z nowymi BIP ... ) Robi się to tak:
1) Dekompilacja Humans.msb
2) Przerobienie bazowego modelu
3) Usunięcie skompilowanych animacji
4) Kompilacja pliku Humans.MDS (W niektórych miejscach są błędy! Należy je naprawić. U mnie zajęło to około 2 godzin)
5) Jeżeli gra się uruchomi i postać może się poruszać to pierwszy krok gotowy.
6) Teraz należy przerobić pozostałe MDS (Mistrz walki, Pochodnia itd.) Jest ich chyba 20.
7) Jeżeli wszystko działa, to musimy podpiąć wszystkie zbroje pod nowy model!

I tak to się robi. Silnik sam postara dostosować animację do nowego modelu (Ale tak działa to dla nowych slotów, wypróbuj dla kości i opowiedz mi o efekcie.) Gdzieś na discordzie wysyłałem nawet nowy szkielet postaci, ale nie pamiętam kiedy to było :F

Pozdrawiam.

120
Z tego co pamiętam czary wysyłają percepcję dlatego działają obszarowo. Przeszukaj skrypt czaru i znajdź coś o percepcji (Słowa kluczowe: perc, perception)

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 109
Do góry