Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siemekk

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 109
81
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic v0.8.1
« dnia: 2019-05-16, 22:04 »
Nie oszukujmy się - Piranie leją na to ciepłym moczem. I raczej nic ich ta modyfikacja nie obchodzi...

82
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic
« dnia: 2019-05-15, 20:26 »
Open file Gothic.ini, find "zSkyDome", and change value to 0.

Post połączony: 2019-05-15, 23:34
A no i wiadomo - skrypty, więc róbta co chceta :P
Skrypciki z wersji v0.8

83
Ukończone modyfikacje / [G2NK] UnBalance v1.4
« dnia: 2019-05-15, 15:09 »
Nikt nie wpadł na pomysł, że mod nie bez powodu zniknął z sieci?

84
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic
« dnia: 2019-05-14, 13:24 »
Wymagane jest Microsoft Redistributable.
Nie instalujecie żadnych SystemPacków - tylko fix 2.6 i PlayerKit'a

85
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic
« dnia: 2019-05-12, 21:16 »
Potwierdzam - wersja modyfikacji oznaczona numerkiem 0.8.1 zawierające minimalne poprawki. Można pobierać :ok:

86
Archiwum / Returning Goetja - Spekulacje
« dnia: 2019-04-11, 15:37 »
@Cruc osoba, której 99.9% wiadomości to Returning, nie zrozumie nigdy czegoś takiego ;)

87
Archiwum / Returning Goetja - Spekulacje
« dnia: 2019-04-10, 22:18 »
Przecież ten silnik tego nie uciągnie  :facepalm:

88
Archiwum / [G2NK] Gothic
« dnia: 2019-04-02, 23:03 »
Pośmiali się to dobrze :D
@Splash możesz zamknąć, a mnie odesłać na niebiańską plażę banicji :D

89
Archiwum / [G2NK] Gothic
« dnia: 2019-04-01, 23:08 »
Nazwa modyfikacji: Gothic
Platforma: Gothic 2 Noc Kruka (2.6)
Autor: Siemekk
Pakiety skryptowe: Union
Język: Polski
<------------------------------------------>
Opis modyfikacji
<------------------------------------------>
Modyfikacja jest pierwszym kompletnym portem Gothic I na silnik Gothic II. Dzięki pakietowi Union udało się odwzorować wszystkie rzeczy z Gothic I oraz je usprawnić. Nie ma co się tu dużo rozpisywać - każdy zna fabułę pierwszej części gry, lecz teraz można ją ukończyć na lepszym silniku mając przy tym jeszcze lepsze wrażenia z rozgrywki!

<------------------------------------------>
Autorzy
<------------------------------------------>

@Siemekk  - Przeportowanie wszystkiego
@Chappi  - Tester
@WinterKing Kereth -Tester
@Fabio  - Tester
@Saturas - Tester
@Gracu - Tester
@Simen - Tester
@Gratt  - Twórca pakietu Union


<------------------------------------------>
Screeny z modyfikacj
<------------------------------------------>

Z racji tego, iż nie posiadam swojego starego komputera używam screenów użytych w dniu screena 2018.
Spoiler







<------------------------------------------>
Download
<------------------------------------------>


I to tyle. Dziękuję wszystkim za pomoc i życzę miłej rozgrywki :)
Pozdrawiam Siemekk.
P.S:   Aby pobrać należy kliknąć ikonkę GoogleDrive :F
P.S2: Skrypty modyfikacji zostaną opublikowane w serwisie Github pod koniec miesiąca :)

90
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2019-02-13, 21:45 »
Modyfikacja zostanie udostępniona przez jednego użytkownika tego forum. Na odchodne zostawiam zdanie @Cruc z którym się zgadzam  :ok:
Spoiler
dobry wieczor cos sie popsulo i nie bylo mnie slychac i powtorze jeszcze raz wynik polskiego moddingu to jest jakas porazka ja mysle ze to polskie kurwa glupie spoleczenstwo te kurwa banda inbecyli ktora oczekuje jebanych tutoriali do wstawiania npc to jest kurwa nieporozumienie jesli tyle dla was znaczy jesli tyle dla was znaczy ludzie takie zangaaa takie zangazowanie w szerzeniu AST jak moje gdzie postawilem moja rodzine moje zycie prywatne biznes wszystko inne i dla was
znaczylo to tylko 3 czy 4 dobre projekty modów to was sie powinno jebac kurwa tak sie powinno was jebac jak tylko was mogą jebac niemcy rosjanie was tak nie wyruchali jak wyruchają was niemcy kurwa az was kukle beda swedzialy z bolu to jest dramat kurwa to jest dramat ze w tym antyludzkim panstwie w tym panstwie w ktorym media kurwa nie byly w stanie powiedziec ze siemekk robi takie zajebiste mody ze to nie jest czyms wartym tego by temu człowiekowi dać
admina na tM będą was niemcy ruchaly w dupe będą was niemcy będą kurwa dymać tak jak was rosjanie nie dymali ta kurwa ten maly karakan jebany psimek smiec zniszczy was hihi blumeny pankrace zertiny beda wam kurwa odbieraly smak zycia wy kurwa idioci narodowi polscy idioci ja mam to w pizdzie kurwa bo mnie stac na wszystko bede zyl kurwa tak wypierdole z moddingu jeszcze dzisiaj juz bilet kupiony z polski i bede sie z was kurwa frajery smial ze wy takie glupie sa
tacy kurwa debile ktore takie chujowe mody robią nie na ikarusie nie na ast tylko na perceptionach kurwy dedalus onlyw dupe jebany przez taka kurwe polske przez was kurwa chuje nic sie w polskim moddingu nie zmieni bo jestescie chuj warci i trzeba was jebac ruchac i na was zarabiac bo jestescie banda narodowych kurwow i nieudacznikow rozumiecie to a wam kochani ktorzyscie wspomagali mnie przy moich modach dziekuje bo to garstka polakow garstka polakow to jest 7
osob moze 8 tak tak tylko to sie w tej kurwie polsce nadaje powiedziec wam w ryj wreszcie wy glupie chuje ze jestescie prymitywami ze kurwa wasze pierdolone skrypty to jest wasz majestat wasza godnosc robota kurwa w wings3d i skrypty zajebane z woga to wy kurwa polacy chuj z wami nie warto bylo kurwa nie warto bylo zrobic nic co wy sie aa szkoda kurwa gadac szkoda szczepic ryja naprawde niech was sluchajcie ci ktorzy sie glupie kurwy kurwy nie chcieli się uczyć C++ niech was szlak trafi chuj warci jestescie antypolakami jestecie dobranoc

91
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2019-02-01, 23:32 »
Kod źródłowy pluginu nie zostanie udostępniony chyba że osobie która ogarnia Union w takim stopniu, aby się w nim bawić.

92
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2019-01-30, 23:40 »
Dla wielu smutna wiadomość, lecz dla mnie bardzo wesoła.
Jestem zmuszony przerwać pracę nad projektem i wszystkimi innymi z którymi jestem związany. Nadszedł czas zmian - dla mnie w tym wypadku na lepsze :) Nie będę już się zajmował modowaniem (chyba, że odpłatne za skrypty AST ) Nie mam również zamiaru rozpisywać się dlaczego i tak dalej - moja decyzja i moja sprawa.
Gdy tylko wrócę do domu obecna wersja v0.8 znajdzie się w dziale ukończone modyfikacjęle,  a skrypty zostaną opublikowane na githubie.
Dziękuję serdecznie takim użytkownikom forum jak:
@carelion - nauczyłeś mnie wielu rzeczy których ci nigdy nie zapomnę
@Splash - tak samo, mimo początkowego trucia dupy
@Fabio - za pomysły których nigdy nie zrealizowałem
@Chappi - za testy na Kucowni- wróć.
Tak samo dziękuję testerom i całemu ludu z Kucowni.
Dzięki wam wszystkim i do następnego :)

93
Skrypty / tłumaczenie tekstu z moda (ruskie krzaczki)
« dnia: 2019-01-21, 20:31 »
Poczytaj o kodowaniu znaków w Internecie, a raz dwa znajdziesz odpowiedź.

94
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2019-01-15, 11:01 »
Testy pierwszej tury mogę uznać za ukończone - wyłapano ponad 100 błędów które naprawię jak tylko będę miał czas ;)

95
Offtopic / [Discord] Modding od kuchni
« dnia: 2019-01-06, 21:28 »
Nadszedł czas zmian!
Cytuj
Walczyłem za te ziemie i przelałem dla nich wiele krwi. Musiałem przezwyciężyć setki przeszkód, by ujrzeć nową Kucownie. Sprawię że jej chwała będzie trwać wiecznie! Zawsze będę ją chronił! Nadszedł czas zmian! Niniejszym oświadczam, że biorę Kucownie we władanie. Niniejszym ogłaszam siebie władcą nowej, zjednoczonej Kucowni! Jam jest Cesarz Siemekk I jedyny prawdziwy władca Kucowni!
~Siemekk

Od tej pory rezygnujemy ze stylu pseudo restauracji na rzecz prawdziwego Królestwa. Dołącz, walcz razem z nami i zyskuj nowe tytuły. Każdy może otrzymać nowe imię!
Przykładami są np.
Kapłan:
Fapio IV Jęczydupny
lub Giermek:
Simen II Nilfgaardczyk

Dziękuję za uwagę.

P.S @Simen zmień nazwę tego tematu.

96
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2019-01-01, 19:38 »
Wszytko fajnie wygląda jedynie te okna wyboru dialogu mi się nie podobają. Lepiej wyglądają oryginalne
Cały interfejs i dodatkowe rzeczy będą konfigurowalne za pomocą nowych opcji w menu :)

97
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2019-01-01, 13:35 »
2 osoby ukończyły już modyfikację :) Czekamy na kolejne, rozpoczynamy poprawki i lecimy z 2 turą testów :cool:

98
Pytania i problemy / Podstawowe pytania i problemy
« dnia: 2018-12-31, 17:58 »
Jak to nie dostanie :F
func int Wld_GetHour()
{
    var int h;
    h = divf(MEM_WorldTimer.worldTime, mkf(4167));
    h = divf(h, mkf(60));
    return truncf(h);
};

func int Wld_GetMin()
{
    var int m;
    m = divf(MEM_WorldTimer.worldTime, mkf(4167));
    m = truncf(m);
    m = m%60;
    return m;
};

99
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-12-30, 21:03 »
Część druga testowania psznego moda  :antyprops:
https://www.youtube.com/watch?v=HNjlfX2FatE

100
Archiwum / [G2NK] Gothic I
« dnia: 2018-12-29, 19:22 »
@Preriowy ścierwojad ak'a Chappi chce się wybić na mojej modyfikacji, dlatego robi z niej streama.
Hejtować go!
https://www.youtube.com/watch?v=NbSPoWhfeZQ

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 109
Do góry