Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Siemekk

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 109
61
Offtopic / FTB - Co robię nie tak?`
« dnia: 2019-08-01, 22:47 »
Cholera... Myślałem, że nie będzie to takie trudne :(
Czy nie chciałbyś za drobną opłatą zrobić tego za mnie?
Jako usługodawca żądam:

* Zdobycia dywanu z cygańskiego bazaru
* Zdobycie rozpałki do ogniska
* Ukradnięcie zmywacza do paznokci z Rossmana
* Zdobycie krzesiwa od Bear'a Grylls'a
* Rozpalenie ogniska oraz ugotowanie mi ziemniaków.

Z tą drobną opłatą przesadziłem lekko - myślę, że jesteś normalnym człowiekiem nie łasym na pieniądze, dlatego jako zapłatę dam cię do Creditsów mojego moda - pasuje (Jeżeli za dużo to pisz - coś pokombinujemy aby nie było to aż takie bogactwo)

Co do zabawy z komputrem - mam odpiąć zasilanie, czy podpiąć większy voltage?

62
Offtopic / FTB - Co robię nie tak?`
« dnia: 2019-08-01, 22:31 »
Możliwe - czy kuchenka ma na to wpływ? Mam kuchenkę gazową może być? Czy muszę zapierdalać do ogródkowej Castroamy po indukcyjną?

63
Offtopic / FTB - Co robię nie tak?`
« dnia: 2019-08-01, 21:33 »
@Matiszp - robiłem tak jak napisałeś w dziale Ucieczka, jednak gdy pasek dochodzi do około 30% wyskakuje mi takie coś:

Co mam robić dalej?

64
Ucieczka / Pytania odnośnie zadań i rozwoju postaci
« dnia: 2019-08-01, 16:06 »
Sory, że nie w temacie, ale jaką wersję FTB zainstalować? Męczę się z tym już 3 dzień - wszystko oryginalne, ale nie wiem która wersja...
Edit: Miało iść do Returninga :F

65
Skrypty / Wyłączenie trawy
« dnia: 2019-07-25, 22:12 »
Poradniki nie są kluczem do wszystkiego - nie można każdego prowadzić za rączkę. Trzeba samemu się wysilić, poszukać i kombinować jak to zrobić, aby wszystko działało.

66
Skrypty / Wyłączenie trawy
« dnia: 2019-07-25, 16:47 »
Wszystko się da. Wystarczy znać podstawy programowania i logicznie myśleć.

67
Skrypty / Wyłączenie trawy
« dnia: 2019-07-24, 13:53 »
Union by tu się najlepiej sprawdził i taki kod:
void SetGrassVisible(zBOOL bShow)
{
zCArray<zCVob*> mArrVobs = ogame->GetWorld()->activeVobList;
for(int i = 0; i < mArrVobs.GetNum(); i++)
{
if(mArrVobs[i])
{
CString visName = mArrVobs[i]->visual->GetVisualName();
if(bShow)
{
if(visName.CompareI("PUSTA_TRAWA1.3DS")){
mArrVobs[i]->SetVisual(zCVisual::LoadVisual("TRAWA1.3DS"));
} else if (visName.CompareI("PUSTA_TRAWA2.3DS")){
mArrVobs[i]->SetVisual(zCVisual::LoadVisual("TRAWA2.3DS"));
}
}
else
{
if(visName.CompareI("TRAWA1.3DS")){
mArrVobs[i]->SetVisual(zCVisual::LoadVisual("PUSTA_TRAWA1.3DS"));
} else if (visName.CompareI("TRAWA2.3DS")){
mArrVobs[i]->SetVisual(zCVisual::LoadVisual("PUSTA_TRAWA2.3DS"));
}
}
}
}
}
I potem przy zmianie opcji (Hook w Unionie) wywołasz sobie ów funkcję:
SetGrassVisible(TRUE); // Trawa się pojawi
SetGrassVisible(FALSE); // Trawa zniknie

68
Skrypty / [ZenGine] Union
« dnia: 2019-06-29, 16:15 »
Oni mają swoją technologię - Ikarusa, i nie uznają tego co dobre czyli Uniona.
Od siebie dodam, że ze swoją technologią już 2 razy przejebali wojnę, więc teraz będzie a raczej jest już trzeci xD

69
Projekty zawieszone i porzucone / [G1] Uczeń Nekromanty
« dnia: 2019-06-18, 20:57 »
@A.K - offtop, ale to wyglada tak xD:

zBOOL bEquip_Item()
{
zCParser* par = zCParser::GetParser();
oCNpc* pSelf;
oCItem* pItem;

pItem = ((zCVob*)par->GetInstance())->CastTo<oCItem>();
pSelf = ((zCVob*)par->GetInstance())->CastTo<oCNpc>();

/****************************************************/

pSelf->EquipItem(pItem);

}

parser->DefineExternal("Npc_EquipItem", bEquip_Item, zPAR_TYPE_VOID, zPAR_TYPE_INSTANCE, zPAR_TYPE_INSTANCE, 0);

70
Projekty zawieszone i porzucone / [G1] Drops Mod
« dnia: 2019-06-09, 20:48 »
@Splash chętnie wam pomoże :F

71
Możliwe, że łatka do Windowsa zmieniła wartości klawiszy i dlatego są takie rzeczy.

72
Skrypty / [ZenGine] Union
« dnia: 2019-06-08, 18:48 »
@Splash przypnij wątek ;)

73
Ukończone modyfikacje / [G2NK] UnBalance v1.4
« dnia: 2019-06-06, 21:38 »
No chyba że nie ma to mógł powiedzieć po ludzku a nie cwaniakować że mod nie znikł bez powodu. Gdzieś tam pyta czy ciężko się domyślić że nie bez powodu usunął, a ciężko było napisać że usunął bo miał być Re Fix zamiast tego, ale porzucił modowanie wiec Re Fixa nie będzie a tego nie wstawi niestety bo nie ma na dysku? Znaczy ja się tak domyślam a jaka była prawdziwa wersja wydarzeń to nie wiem. A tak serio to szkoda bo L'hiver zwykły to nie to samo niestety, kilka bardzo dobrze przemyślanych poprawek tam było. Jak ktoś chcę to na Spine jeszcze jest ten mod, mam nadzieje że nikt nie usunie, nie wiem kto tam tymi modami zarządza.
Brawo! Za rozwiązanie ów zagadki wygrałeś bilety!
Spoiler
Na chuja z gazety!
Dziękuję dobranoc.

74
Skrypty / [ZenGine] Union
« dnia: 2019-06-04, 23:33 »
Wiedziałem xD

75
Skrypty / [ZenGine] Union
« dnia: 2019-06-04, 23:28 »
Rosjanie udostępnili potężne narzędzie do modyfikacji silnika. Union bo ów takie narzędzie się nazywa, pozwala na dokonanie wszystkiego czego dusza zapragnie. Przykładami modyfikacji w których użyto ów narzędzia są niedawny port pierwszej części gry Gothic na silnik z drugiej części, oraz niewydana jeszcze Enklawa.
Dla ludzi którzy nie są programistami, oraz modderami łatka ta zawiera olbrzymie łatki dla gry.  (System Pack 1.8)


Lista zmian:
* Naprawa olbrzymiej ilości błędów silnika
* Poprawia wydajność
* Umożliwia wyżej wspomnianą edycję silnika (C++)
* Wieloplatformowość

Instrukcja instalacji:
1) Zainstaluj grę Gothic | Gothic Sequel | Gothic 2 | Gothic 2: Noc Kruka
2) Pobierz "Resource Manager'a"
3) Uruchom Resource Manager'a i wybierz język polski
4) Kliknij na "Lista zasobów"
5) Wybierz zakładkę "Union"
6) Pobierz, a następnie zainstaluj "Union Game Patch" w folderze z wybraną grą  Gothic

7) Pobierz, a następnie zainstaluj "Union 1.0b" w folderze z wybraną grą  Gothic
8) Uruchom wybraną grę Gothic (Najlepiej jako administrator).

Jeżeli wszystko jest w porządku w menu ujrzycie napis "Union 1.0b"

Oficjalny temat na rosyjskiej stronie -> Klik.

Ważne!!!
Modyfikacje które oparte są o pakiety skryptowe (Ikarus & LeGo) nie będą działać z Unionem! To samo tyczy się Returning'a 2.0!

Instrukcja instalacji SDK:
1) Pobieramy oraz instalujemy Visual Studio (Dowolna wersja - jest to nasze środowisko programistyczne)
2) Przeszukujemy Google i poszukujemy instalki Visual Studio 10 (Potrzebujemy kompilatora z ów wersji)
3) Uruchamiamy Resource Manager'a, wybieramy zakładkę lista zasobów, następnie SDK.
4) Instalujemy Union SDK 1.0b, wybierając podczas instalacji naszą wersję Visual Studio.
5) Uruchamiamy Visual Studio, klikamy "Nowy projekt" -> C++ -> "UnionPlugin_1_0b".
6) Postępujemy jak ze zwykłym projektem w C++. Wybieramy ścieżkę gdzie mają być przechowywane dane, oraz nazwę naszej wtyczki.
7) Wchodzimy w opcje projektu i upewniamy się, czy mamy ustalony właściwy kompilator.
8) Piszemy co chcemy w naszym pluginie i go kompilujemy.
9) Kopiujemy nasz Plugin do folderu "Drive:\\Gothic\\System\\".
10) Uruchamiamy Union.ini za pomocą Notepada++ i dopisujemy naszą wtyczkę do "Plugin list"

Wkrótce nagram filmik jak się to instaluje, a link będzie tutaj!
P.S Plugin to to samo co wtyczka :F To info dla takich ameb  :lol:


Nie zezwalam na kopiowanie, opisu na inne fora. Jedynym wyjątkiem jest Bractwo Spolszczenia, dla którego założyłem odpowiedni temat.

76
W Unionie wyglądałoby to tak:
// C++
//0x00721C20 public: virtual void __thiscall oCMobInter::StopInteraction(class oCNpc *)
void __fastcall hStopInteraction (oCMobInter*, void*, oCNpc*);
CInvoke<void(__thiscall*)(oCMobInter*, oCNpc*)> pStopInteraction(0x00721C20, IvkTargetVer(hStopInteraction, Engine_G2A), IVK_AUTO);
void __fastcall hStopInteraction (oCMobInter* _this, void*, oCNpc* pSelf)
{
if(pSelf == player)
{
int idx = parser->GetIndex("U_StopInteraction");
if(idx != -1) parser->CallFunc(idx, pSelf, _this);
}
pStopInteraction(_this, pSelf);
}

// And Gothic script:
func void U_StopInteraction(var C_Npc slf, var oCMobInter mob)
{
// Co chcesz :)
};
Wypadałoby jeszcze znać strukturę klasy, ale w Unionie masz wszystko!

77
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic v0.8.1
« dnia: 2019-05-21, 23:05 »
Pierwszym celem łatki o numerze roboczym v0.8.3 jest naprawienie rutyn - trochę to zajmie, ale powinno się udać.

78
Spróbuj podpiąć się pod funkcję opuszczania oCMobIntern, jeżeli taka istnieje. Jeśli nie, to hook na oCMobIntern::StopInteract (czy jakoś tak) i w tym momencie usuwaj co tam potrzebujesz ;)

79
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic v0.8.1
« dnia: 2019-05-19, 17:21 »
Szanuje :ok:. @Simen podepnij to do linków z downloadem :)

80
Ukończone modyfikacje / [G2NK] Gothic v0.8.1
« dnia: 2019-05-17, 23:10 »
Jakieś fixy mogą się pojawić - głównie te związane z C++. Dzięki pomocy Gratt'a naprawiłem kilka błędów i zaktualizowałem Uniona (obecna wersja 1.0b). Dodatkowo zostanie dodane coś takiego:
https://www.youtube.com/watch?v=smT_wBeS0Ug

Może coś z tego wyjdzie :D

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 109
Do góry