Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - outlander

Strony: [1] 2 3 ... 18
1
Ukończone modyfikacje / [G1] Potępieni
« dnia: 2021-04-07, 21:19 »
https://www.youtube.com/watch?v=DkoIiu_D_4E

2
Spacer / "Odmrożenie" wody po edycji 3ds
« dnia: 2021-04-05, 00:29 »
1. 3DS. Zen to 3ds z informacjami o vobach.
2. Jak materialfilter zostanie dobrze ustawiony to chyba w trybie mesh też powinna się ruszać, ale pewności nie mam. @Caesum niech się wypowie
3. 3DS. W trybie edycji zena nie ma takiej możliwości, bo to robisz przy ustawianiu materiałów.

3
Spacer / Zmiana koloru "mgły" rysowania świata
« dnia: 2021-04-03, 11:13 »
Ładnie ci to wyszło. Props

4
Edycja rozszerzona / Problemy techniczne
« dnia: 2021-04-01, 20:23 »
@porfirion nie ma zabezpieczeń. kto by ten syf chciał wykradać. łap linka
https://mega.nz/file/cSYB1QAZ#mm0ddvEoTm0kamvZlK6vmOxTnYJQUzqVIef1aS6HgPk
jak chcesz to mogę też wysłać skrypty, które zacząłem robic do ER 2.0. ale chyba się nawet nie parsują. za dużo zmieniłem w obozie bandytów i nie dałem rady tego ogarnąć. a szkoda bo trochę poprawek tam było :/

5
Edycja rozszerzona / Problemy z zadaniami
« dnia: 2021-03-27, 20:32 »
jak chcesz moda niemalże bez zmian to masz np. golden mod...

6
Edycja rozszerzona / Kody
« dnia: 2021-03-26, 20:24 »
Przepustka fizycznie nie istnieje. Trzeba załatwić sprawy z Lorenzo.

7
W gothicu da się okradać tylko postacie typu ambient (czyli te które mają powtarzalne dialogi).

8
Ukończone modyfikacje / [G1] Potępieni
« dnia: 2021-03-21, 08:59 »
@outlander czemu karwasze w tej zbroi wowoza są takie napompowane? czy tu nie jest przypadkiem włączony kod na zagęszczenie siatki?
Jeśli jest włączony to przez system pack. Ja świadomie nic nie zmieniałem w tej kwestii.

9
Ukończone modyfikacje / [G1] Potępieni
« dnia: 2021-03-20, 22:21 »
https://www.youtube.com/watch?v=6fOtNh3ciIs

kto tak miał, ten propsuje

10
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2021-02-24, 14:23 »
To menu statystyk też trochę okaleczone : (
To znaczy?
Źle dobrany kolor. Zbyt intensywny. Lepiej byłoby zostawić oryginalny  :ok:

11
Zapowiedzi modyfikacji / [G2NK] Revisioned
« dnia: 2021-02-23, 16:46 »
To menu statystyk też trochę okaleczone : (

12
Skrypty / G1 Czasowe wzmocnienie- problem
« dnia: 2021-02-06, 16:09 »
A próbowałeś tak:
self.protection [PROT_EDGE] = self.protection [PROT_EDGE] - 15;
self.protection [PROT_BLUNT] = self.protection [PROT_BLUNT] -15;
Może teraz zaskoczy.

13
A nie prościej będzie przygotować scenę (ZEN) i wczytywać ją po uruchomieniu gry? Coś takiego było chyba w multiplayerze.

14
Ukończone modyfikacje / [G1] Medarion Textures Pack
« dnia: 2021-01-23, 15:47 »
Całkiem dobra paczka. Jedynej rzeczy jakiej mi brakuje tak czysto graficznie to czcionka przeniesiona z G2. Ta z pierwszego Gothica zestarzała się i jest słabo czytelna.

Rozegrałem początek gry na tym texture packu i zauważyłem jedną małą rzecz, która występuje co prawda w oryginalnej grze, ale którą można by było poprawić. Mianowicie, wygląd Zardzewiałego miecza i Starego miecza. Wyglądają one identycznie, a są to bronie które zdobywamy zawsze jedna po drugiej. Myślę, że wrzucenie innego wyglądu dla jednego z nich byłoby dobrym pomysłem, po prostu żeby nie było takiej powtarzalności, a nie przypominam sobie texture packa, w którym zostało to zrobione.
Pewnie dlatego, że na ogół texturespacki nie zmieniają skryptów.

15
Edycja rozszerzona / Kody
« dnia: 2021-01-19, 08:45 »
insert AlexCup, ClawsRing

16
daj screena z dziennika z tego zadania wydzielina pełzaczy. zobaczymy na czym stanęło

17
test zaufania nie ma nic wspólnego z zadaniami na drugi rozdział. nie musisz go wykonywać aby ruszyć do przodu z fabułą

18
za opcją zostania guru jest trochę więcej argumentów niż za ścieżką magnata.
głownie chodzi mi tu o aspekty takie jak:
- silna aprobata i zaufanie ze strony cor angara (w starym obozie nie mamy tak silnego wsparcia wśród obozowych elit)
- odejście cor kaloma - osoby, która prawdopodobnie miałaby największe obiekcje co do dołączenia bezimiennego do guru
- śmierć yberiona
- osłabienie pozycji guru po odkryciu tajemnicy o śniącym. nie mówię, ze nagle wszyscy mieli ich w dupie, ale fakt, że próba nawiązania kontaktu ze śniącym stała się po 3 rozdziale wysoce niepożądana na pewno działa na ich niekorzyść.

nie zmienia to jednak faktu, że zostanie guru jest w mojej opinii mocno sprzeczne z założeniem twórców. członkowie bractwa mieli być bowiem wojownikami wspierającymi się magią (coś jak paladyni z gothic 2), a ścieżka guru mocno to zaburza, bo dostajemy kolejnego pełnego maga. podobnie odczucia mam co do możliwości zostania magiem wody w nowym obozie. gdybym tego moda składał dzisiaj nie było by na pewno ani ścieżki maga wody od 2 rozdziału,  ani możliwości zostania guru i magnatem. co więcej wywaliłbym całą gildię bandytów razem z ich chujowym storyline i przyjął schemat taki jak w conent modzie tj. do obozu bandytów można byłoby wejść jako szkodnik lub nowicjusz i wykonać questy. a w jaskini quentina dałbym małą kopalnię złota (jako osobną lokację) i wokół niej zawiązałbym całą fabułę tego obozu przeplatając ją z poszukiwaniami złota organizowanymi przez willa. wywaliłbym też gildię kopacza i kreta a poprzestał jedynie na jakichś ograniczeniach dostępu do starej kopalni. ścieżkę kreta zastąpiłbym możliwością wejścia do wolnej kopalni (mam przygotowany całkiem niezły koncept fabularny dla tego miejsca).
trochę odbiegłem od tematu... kontynuujcie.
 

19
Kowalstwo było bez sensu, bo g1 jest tak skonstruowany, że jest dostatek używanych broni i rudy. Nie wiedziałem jak to dobrze wszystko zbalansować. A zostanie magnatem odpadło z racji tego, że bez możliwości stanięcia po stronie starego obozu w 4 rozdziale nie ma jak za bardzo tego rozwinąć. Poza tym, moim zdaniem rola magnata jest trochę zbyt wyniosła dla bezimiennego.

20
Pytania i problemy / Domy z ER do g1
« dnia: 2021-01-05, 21:14 »
znam twórce i zapytalem w twoim imieniu. nie mają tych plików, chaty są zintegrowane z zenem,  a team sie rozpadl. musisz se zrobic domki sam

Strony: [1] 2 3 ... 18
Do góry