Krótki poradnik na temat tego jak ustawić by dana postać odezwała się do nas dopiero za kilka dni. Sam pierdzieliłem się z ustawianiem tego zdecydowanie zbyt długo, więc może jakiemuś podobnemu świeżakowi oszczędzę podrzucając gotowca.
1. Najłatwiej opisywaną rzecz zrobić biorąc za wzór dialog ze Świstakiem.
Whistler_BuyMySword_Day = Wld_GetDay();
2. To coś wyżej rozpoczyna odliczanie. Dzieli się na "Whistler_BuyMySword_Day" i "Wld_GetDay". To pierwsze zmieniamy na to na co chcemy zmienić, a to drugie zostawiamy. Zróbmy więc sobie przykładowo:
JozekJeKielbaseIpowieNamCzyBylaDobra = Wld_GetDay();
3. Teraz to nasze "JozekJeKielbaseIpowieNamCzyBylaDobra" trzeba wpisać do pliku Story_Globals.d w folderze Gothic\_work\DATA\scripts\Content\Story
var int JozekJeKielbaseIpowieNamCzyBylaDobra;
5. A teraz najważniejsze: jak zrobić by warunek zadziałał tak jak chcemy
if (JozekJeKielbaseIpowieNamCzyBylaDobra <= (Wld_GetDay() - 2))
To jest warunek, że coś się stanie
PO UPŁYWIE dwóch (?) dni
(JozekJeKielbaseIpowieNamCzyBylaDobra > (Wld_GetDay() - 2))
To jest warunek, że coś się stanie
ZANIM UPŁYNĄ dwa (?) dni
I tyle. Jak jesteś nowicjuszem to lepiej ze znakami ">" i "<" nie kombinować, bo te znaki na gruncie skryptów Gothica rządzą się chyba jakąś własną ezoteryczną logiką, więc można dostać nerwicy i zmarnować od groma czasu na zabawę z tym szajsem. Po prostu weź z działającego gotowca i miej to z głowy