Mam problem z rutyną spania, otóż dodałem nowych npc z rutyną spania jeden ma łóżko w domku a drugi w jaskini obok dwóch innych łóżek, jak idą spać to najpierw wszystko dobrze jest ale po chwili zaczynają szaleć, ten co ma łóżko w domku wstaje i zaczyna jeść, a ten co w jaskini wstaje i idzie spać do łóżka naprzeciwko tak w kółko, czasami wstaje i zaczyna też wtranżalać, to mój pierwszy problem. Drugi zaś to z nowym pierścieniem który dodałem, ten pierścień jak jest założony to daje siłę i zręczność ale niestety na stałe patrzyłem na skrypt i według mnie powinien działać bezproblemowo.
Oto skrypt tego pierścienia.
INSTANCE Urizielring(C_Item)
{
name = NAME_Ring;
mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_RING;
value = 30000;
visual = "ItMi_Ring_03.3ds";
visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
on_equip = Equip_Urizielring;
on_unequip = UnEquip_Urizielring;
description = "Pierścień Uriziela";
//TEXT[0] = "";
//TEXT[1] = "";
////COUNT[1] =;
TEXT[2] = NAME_Bonus_Str;
COUNT[2] = 30;
TEXT[3] = NAME_Bonus_Dex;
COUNT[3] = 30;
//TEXT[4] = "";
////COUNT[4] =;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};
FUNC VOID Equip_Urizielring()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_STRENGTH, 30);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_DEXTERITY, 80);
};
FUNC VOID UnEquip_Urizielring()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_STRENGTH,-30);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_DEXTERITY, -30);
};