Szalejąca rutyna i zbugowany pierścień 2349 2

O temacie

Autor Jesth

Zaczęty 12.04.2010 roku

Wyświetleń 2349

Odpowiedzi 2

Jesth

Jesth

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Mam problem z rutyną spania, otóż dodałem nowych npc z rutyną spania jeden ma łóżko w domku a drugi w jaskini obok dwóch innych łóżek, jak idą spać to najpierw wszystko dobrze jest ale po chwili zaczynają szaleć, ten co ma łóżko w domku wstaje i zaczyna jeść, a ten co w jaskini wstaje i idzie spać do łóżka naprzeciwko tak w kółko, czasami wstaje i zaczyna też wtranżalać, to mój pierwszy problem. Drugi zaś to z nowym pierścieniem który dodałem, ten pierścień jak jest założony to daje siłę i zręczność ale niestety na stałe patrzyłem na skrypt i według mnie powinien działać bezproblemowo.
Oto skrypt tego pierścienia.
INSTANCE Urizielring(C_Item)
{
name = NAME_Ring;

mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_RING;

value = 30000;

visual = "ItMi_Ring_03.3ds";

visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
on_equip = Equip_Urizielring;
on_unequip = UnEquip_Urizielring;

description = "Pierścień Uriziela";
//TEXT[0] = "";
//TEXT[1] = "";
////COUNT[1] =;
TEXT[2] = NAME_Bonus_Str;
COUNT[2] = 30;
TEXT[3] = NAME_Bonus_Dex;
COUNT[3] = 30;
//TEXT[4] = "";
////COUNT[4] =;
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = value;
};

FUNC VOID Equip_Urizielring()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_STRENGTH, 30);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_DEXTERITY, 80);
};

FUNC VOID UnEquip_Urizielring()
{
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_STRENGTH,-30);
Npc_ChangeAttribute(self,ATR_DEXTERITY, -30);
};
 

Antitraxx

Antitraxx

Użytkownicy
posty70
Propsy18
  • Użytkownicy
Co do rutyny sypiania to tak jest w każdym oryginalnym Gothicu. Odpal czystego Gothica, kimnij się do północy i podejdź do którejkolwiek chaty, a zauważysz że żaden NPC nie śpi, tylko je albo siedzi na krzesełku. A co do pierścienia to nie wiem co się mogło stać. Jestem w stanie nawet pomyśleć że go testowałeś na GodModzie  ;)

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
przy pierścieniu dajesz ze siła ma być równa 30 a po zdjęciu siła ma być na -30 chyba chciałeś odjąć te 30 co ;(  zrób tak
FUNC VOID Equip_Urizielring()
{
self.[ATR_STRENGTH] += 30;
self.[ATR_DEXTERITY] += 80;
};

FUNC VOID UnEquip_Urizielring()
{
self.[ATR_STRENGTH] -= 30;
self.[ATR_DEXTERITY] -= 80;
};


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry