Poprawiłem dialog. Nie potrafię tylko zrobić, aby po wybraniu, że nie sprzedamy rzepy misja trafiła do popsutych.
//========================================
//-----------------> gdzie_idziesz
//========================================
INSTANCE DIA_Norred_gdzie_idziesz (C_INFO)
{
npc = BAU_5018_Norred;
nr = 1;
condition = DIA_Norred_gdzie_idziesz_Condition;
information = DIA_Norred_gdzie_idziesz_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_Norred_gdzie_idziesz_Condition()
{
return TRUE;
};
func VOID DIA_Norred_gdzie_idziesz_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_03_01"); //Co ty robisz?
AI_Output (other, self ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_15_02"); //Ja?
AI_Output (self, other ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_03_03"); //Jasne, że ty!
AI_Output (self, other ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_03_04"); //Do roboty!
AI_Output (self, other ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_03_05"); //W stodole jest rzepa. Sprzedaj ją w mieście.
var int MIS_rzepa;
MIS_rzepa = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_rzepa,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_rzepa,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_rzepa,"Norred kazał mi sprzedać rzepę w mieście.");
B_GivePlayerXP (20);
Info_ClearChoices (DIA_Norred_gdzie_idziesz);
Info_AddChoice (DIA_Norred_gdzie_idziesz, "sprzedam", DIA_Norred_gdzie_idziesz_Dobra.);
Info_AddChoice (DIA_Norred_gdzie_idziesz, "nie_sprzedam", DIA_Norred_gdzie_idziesz_Nie.);
};
func void DIA_Norred_gdzie_idziesz_sprzedam()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_gdzie_idziesz_sprzedam_15_01"); //Dobra.
AI_Output (other, self ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_gdzie_idziesz_sprzedam_15_02"); //Ale komu mam to sprzedać?
AI_Output (self, other ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_gdzie_idziesz_sprzedam_03_03"); //Komu chcesz.
AI_Output (self, other ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_gdzie_idziesz_sprzedam_03_04"); //Masz mi poprostu przynieść 200 sztuk złota.
B_LogEntry (TOPIC_rzepa,"Chcę za nią 200 sztuk złota.");
Info_ClearChoices (DIA_Norred_gdzie_idziesz);
};
func void DIA_Norred_gdzie_idziesz_nie_sprzedam()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_gdzie_idziesz_nie_sprzedam_15_01"); //Nie. Sam sobie sprzedaj tę rzepy!
AI_Output (self, other ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_gdzie_idziesz_nie_sprzedam_03_02"); //Co?! To ja ci uratowałem życie, a ty mi nawet nie pomożesz?
AI_Output (other, self ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_gdzie_idziesz_nie_sprzedam_15_03"); //Pomagałem ci przez cały rok! Przez tan czas zostałbym gubernatorem.
AI_Output (self, other ,"DIA_Norred_gdzie_idziesz_gdzie_idziesz_nie_sprzedam_03_04"); //W takim razie wynoś się z tąd!
if (MIS_rzepa == LOG_RUNNING )
{
Log_SetTopicStatus (TOPIC_rzepa,LOG_FAILED);
MIS_rzepa = LOG_FAILED;
};
Info_ClearChoices (DIA_Norred_gdzie_idziesz);
B_LogEntry (TOPIC_rzepa,"Mam tego dość! Nie będę dla niego już pracował.");
B_GivePlayerXP (500);
AI_StopProcessInfos (self);
};