[G1] Przepowiednie Bogów v2.0 37215 59

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 15.03.2010 roku

Wyświetleń 37215

Odpowiedzi 59

Arik

Arik

Użytkownicy
posty306
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
ale Jak jak waga instalki jest 1.4 mega :)
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
No to jest mod...
Ma sie sztuczki na zmniejszenie rozmiaru hah :)  :P

Pobierz to i wrzuć do folderów.
Na pewno ci pójdzie!

fifka

fifka

DreamVader
posty563
Propsy50
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader

fifka
DreamVader

[G1] Przepowiednie Bogów 2.0
#22 2010-03-20, 15:03(Ostatnia zmiana: 2010-03-21, 16:18)
na którą planujecie Dubba ?

mod jest spoko chociaż czegoś mi tam brakuje.........

a i odradzam dubba gdyż głosy nie będą poprawne w stosunku do orginału (ja osobiście nagrywam lektora(jeden członek teamu czyta dialogi))
 
Naprawdę dokopałeś się do postów typa nieaktywnego na forum od 10 lat? Weź wyjdź z domu.

Arik

Arik

Użytkownicy
posty306
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Acha niezla sztuczka  :D
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Czego dokładnie?
Co do dubbingu zależy od mojego sąsiada haha :D  :lol2:

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7661
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Aha, nie wiem czy wiecie ale jeśli dubbing wypuścisz zwyczajnie pakując pliki wav do paczki .mod, rozmiar naprawdę BARDZO wzrośnie. Najlepiej byłoby umieścić je w pliku instalacyjnym jako osobny zasób, przekonwertowane do ogg. W instalatorze dałoby się kilka skryptów które najpierw przekonwertują je z powrotem do wav i następnie całość połączą w gotową paczkę. Pozwoli to na wielokrotną oszczędność miejsca, niestety trzeba by znaleźć kogoś kto takie skrypty już raz pisał, ja wiem tylko w teorii jak to z grubsza zrobić.

nouwak

nouwak

Użytkownicy
Darth Novak
posty62
Propsy182
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Darth Novak
Mam problem. Może to bug, może nie, kto wie? Przy podejściu zbyt blisko cytadeli, gdy z Sentenzą przeszukuję ziemie orków, gra mi się wyłącza bez żadnego komunikatu o błędzie. Próbowałem nawet ruszać kamerą. Nawet, gdy kamera podjeżdża zbyt blisko cytadeli, gra się wyłącza.
 
"Never trust a bartender with bad grammar." - Kyle Katarn

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Na beta-testach nie było tam żadnego buga. Wszystko szło normalnie...
Może masz coś z vobami?
Edytowałeś świat?
Masz GMDK?

nouwak

nouwak

Użytkownicy
Darth Novak
posty62
Propsy182
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Darth Novak
Nie edytowałem świata. W czasie, kiedy grałem w moda, nie miałem zainstalowanego GMDK.

EDIT: Po zainstalowaniu GMDK błąd się nie pojawił. Nie mam pojęcia dlaczego, grałem w wiele różnych modów i nigdy nie potrzebowałem GMDK do poprawnego działania moda. Może napisz w wymaganiach sprzętowych o tym fakcie?  ;)
 
"Never trust a bartender with bad grammar." - Kyle Katarn

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Witam. Chciałbym wam przedstawić Solucję pomagającą przejść mojego moda "Przepowiednie Bogów"
Nie będę się rozpisywał po prostu dam Solucje :D

Wstęp:

- Zaczynamy gre tak jak zaczynamy normalnego Gothica. Rozmawiamy z Diego aż do momentu gdy nie zobaczymy opcji dialogowej
"Dlaczego mi pomogłeś?". Wybieramy tą opcje i na końcu dowiadujemy się o zagrożeniu ze strony, bandtyów, szkodników i najemników. Ewentualnie możemy zapytać o Bullita by dostać zadanie "Zajebać Bullita"
Dowiadujemy się również o tym, że niedaleko opuszczonej kopalni jeden z tych najemników rozbił sobię obóz.
Po rozmowie z Diego, idziemy w lewo i rozglądamy się za flaszeczką piwa. Zabieramy ją i idziemy drogą jaką poszedł Diego.
Przechodzimy przez bramę ze strażnikami na górze i idziemy prosto aż znajdziemy się obok kopalni. Ewentualnie można zebrać rzeczy jakie napotkamy po drodzę
oraz zabrać kilof. Twarzą do kopalni idziemy w prawo pod małą górkę i następnie skręcamy w prawo i idziemy przez drewniany mostek.
Spotykamy NPC Sentenze i zagadujemy do niego.

Dalej:

- Rozmawiamy z Sentenzą i pierwsze by zdobyć jego zaufanie bierzemy od niego pierwsze zadanie (Sentenza).
Po wykonaniu wracamy do sentenzy i wypytujemy go o szczegóły typu "jak masz na imię"
Dowiemy się od Sentenzy pare informacji oraz opowie on trochę o swoim życiu. Później bierzemy od niego kolejnego questa (List)
który wymaga dojścia do nowego obozu i zakańczamy rozmowę z Sentenzą.

Stary Obóz:

- Po dojściu do starego obozu udajcię się na Arene w celu rozmowy z Gaanem. Powie on nam, że do Nowego Obozu zaprowadzić nas może Mordrag.
Ewentualnie możemy wziąść od Gaana zadanie (Biedny Herek) w celu zdobycia trochę doświadczenia i nawet przyzwoitego ekwipunku.
Gdy odnajdziemy Mordraga od razu pytamy go o drogę do Nowego Obozu. Mordrag pokazuję nam drogę i po dojściu do Nowego Obozu wchodzimy do środka.

Nowy Obóz:

- Idąc do środka obozu zagada do nas Jarvis. Dalej idąc radzę poszukać npc Kosa w celu kontynuacji zadania powierzonego przez Sentenze (List)
Kosa pójdzię na spotkanie z Sentenzą (po przeczytaniu listu) a my możemy jeszcze pozwiedzać Nowy Obóz.
W pierwszym miejscu gdzie mieszkają sobie najemnicy znajdziemy Bullka. Bullko sam nas zaczepi i opowie o sobię i o jego przyjacielu Sylviu.
Dostaniemy od niego obowiązkowe zadanie (Gdzie jest Sylvio?). Również poda nam imiona 4 osób które mogą nam w tym pomóc i da kolejne zadanie (Szkodnik).
Po rozmowie Bullko przypomina se, byś udał się do Lee w celu zostania Szkodnikiem.
Po rozmowie z Lee i gdy już należymy do szkodników udajemy się do Ciphera po informacje o Sylviu.
Potem idziemy do Jarvisa a następnie do Sentenzy.

Poszukiwania Sylvia:

- Gdy doszliśmy spowrotem do Sentenzy poinformujmy go o zakończeniu zadania (List) i powiedzmy mu, że Kosa czeka na niego przy miejscu wymian.
Sentenza zabiera cię jako widza na miejsce wymian. Chwilę potem Kosa i Sentenza zaczynają walczyć. Mod został zrobiony tak by Sentenza wygrywał z kosą za każdym razem.
Jeżeli to Kosa pobił Sentenze macie buga :p. Gdy Sentenza wygra zagadujemy go w celu informacji o Sylviu.
Mówi nam również, że w koloni jest brat Sylvia, Quentin. Lecz informuję nas, że jest bandytą i że możemy się z nim umówić poprzez jego kumpla Malvera, przyjaciela Cavalorna.
Po rozmowie z Sentenzą zagaduje nas Kosa i zaczyna nam grozić. Nie przejmujcie się :P.
Teraz wyruszamy do chatki Cavalorna i pytamy o Malvera. Malver będzie pilnował jego magazynu za chatką.
Umawiamy się z Quentinem poprzez Malvera i ewentualnie możemy wziąść od niego questa (Miecz Swineya).
Idziemy do Quentina i pytamy o Sylvia. Quentin informuję nas iż Sylvio opóścił dom Quentina i wyruszył na ziemie orków.
Po rozmowie udajemy się do Nowego obozu. Zaczepi nas Jarvis i powie, że Lee chce nas widzieć (Informacja).

Najemnik:

- Bezimienny postanawia wyruszyć na ziemie orków lecz w tym celu potrzebuję pozwolenia od generała Lee.
Po rozmowię z Jarvisem udajemy się do Lee. On zaś pyta nas co udało nam się do tej pory ustalić.
Lee będzie chciał przydzielić nam przynależność do Gildii Najemników i będzie chciał dać ci kogoś do pomocy ale dopiero jak udowodnisz, że jesteś godzien.
W tym celu bierzemy pierwszę zadanie (Test na Najemnika) oraz drugię (Trening).
Po wykonaniu zadań Lee przydzieli nam do pomocy Kose. O cholera toć to nasz wróg xD.

Poszukiwania Sylvia (kontynuacja):

- Gdy dowiedzieliśmy się, że Kosa ma nam dotrzymać towarzystwa Bezimiennego dotknął lęk xD.
W tym celu od razu udajemy się do Sentenzy (Po wykonaniu zadania (List) znajdziemy go w karczmie).
Prosimy Sentenze o pomoc w postaci podążania za nami iż może to być płuapka.
Sentenza się godzi a my idziemy do Kosy. Wyruszamy na ziemię orków.

Poszukiwania Sylvia (Ziemie Orków):

- W pewnej jaskini Kosa się zatrzyma i zacznię się śmiać, że daliśmy się nabrać z jego zaufaniem. Po zakończeniu rozmowy, pojawia się Sentenza (Prawie za nami).
Kosa rzuci się na Sentenze a Sentenza go zabiję. Czasem jest bug, że Kosa leci do Sentenzy a zaraz zmienia się na nas więc odrazu po rozmowie radzę podejść do Sentenzy!
Po zabiciu Kosy, zaczniemy z Sentenzą dłuuugą rozmowę i opowię nam o zagrożeniach w kolonii. Zaoferuję on również pozwiedzanie Ziem Orków razem.
Po zakończeniu rozmowy udacię się do Zawalonego Kościoła Orków (W normalnym gothicu jest to Cytadela).

Sylvio:

- Po dojściu do kościoła Sentenza nas zostawi i nakarze poszukać Sylvia. Sylvia znajdziecie w zawalonej wierzyczce na przeciwko gdzie w normalnym gothicu stał Ur-Shak.
Rozmawiamy z Sylviem i pytamy co on tu robi. Dostaniemy od niego dwa zadania. Pierwszę (Górska Forteca Zła) a drugię (Magiczny Pancerz Beliara). Później oferujemy zaprowadzić go do Nowego Obozu i tak też robimy.
Po zakończeniu rozmowy pojawiają się Orkowie.

Sylvio (W nowym obozie):

- Gdy będziecie blisko Jarvisa Sylvio zagada do ciebię i zostanie porozmawiać z Jarvisem.
My udajemy się jak najszybciej do Bullka w celu wykonania zadania (Gdzie jest Sylvio?).
Teraz mały smaczek. Jeżeli mamy powyżej 20 poziomy Bullko da nam miecz Gniew Innosa który bardzo ułatwi przejście moda.
Jeżeli nie mamy 20 poziomu, dostaniemy doświadczenie i chyba rudę, ale już nie pamiętam! Lepiej jak mamy Gniew Innosa iż przejście moda bez niego będzie masakrycznie trudne.
Wracamy do Sylvia i pytamy co dalej. On rozkazuję się przygotować i wrócić do niego na drugi dzień.
W takim przypadku, gdy mamy Gniew Innosa, kupujemy se miksturki, wydajemy punkty nauki i ewentualnie kupujemy ciężki pancerz najemnika (jak nie mamy)
Jeżeli nie mamy Gniewu Innosa radzę kupić najlepszy miecz dwóręczny jaki znajdziesz w Nowym Obozie lub gdzie indziej.
Polecam Ostrze Najemnika! Potem robimy to samo, czyli uczymy się czegoś, kupujemy pancerz i na koniec idziemy spać.

Forteca:

- Na drugi dzień wracamy do Sylvia i informujemy iż jesteśmy przygotowani. Odrazu dostajemy zadanie (Droga do Górskiej Fortecy).
Po rozmowie wyruszamy z Sylviem do Kościoła Orków.
Na miejscu obmyślicie plan jakim zaatakujecie fortece a następnie wyruszycie dalej.
Po drodze czekać będzie na was bardzo dużo orków, Ogary a nawet Demony.
Gdy będziemy na szczycie Fortecy zabierasz od Sylvia miksturki i się rozdzielacię.

Mistrz Vastus:

- Wchodzimy do środka i wybijamy wszystko co stanie nam na drodzę. W końcu dojdziemy do pomieszczenia gdzie przebywa główny Boss moda.
Rozmawiamy z nim i gdy mamy Gniew Innosa Vastus zacznię się niepokojić i w końcu zakończy się rozmowa. Gdy nie mamy Gniewu Vastus stanię się bardzo pewny siebię i rzuci się na nas.
Z Gniewem będzie zabić go o wiele łatwiej. Po pokonaniu Bossa zabieramy od niego pancerz oraz inne przedmioty jakie miał ze sobą.
Możemy przeczytać księge beliara z przepowiedniami beliara. Dowiadujesz się o kimś zwanym Xardas oraz, że na świecię istnieją po 3 przepowiednie na jednego Boga.
Wracamy do Sylvia i informujemy go o zwycięstwie. Przed rozmową załóżcię na siebię Pancerz. Znajdziecie go w ekwipunku w kategorii różne :) Inaczej się nie dało to taki trick!
Animacja wskarzę, że zjadacię pancerz ale tak na prawdę zaraz po tym jak go zjecie w kategori Pancerze pojawi się pancerz oraz będziecie go mieli na sobię.
Zadania zostały pomyślnie zaliczone a Sylvio jako nagrodę daje ci możliwość skopiowania pancerza (Skopiowany Pancerz).

Zakończenie:

- Udajemy się do Starego Obozu wraz z pancerzem na sobię i idziemy do Stone. Stone będzie w stanie to zrobić lecz gdy przyniesiesz mu bryłki rudy chyba 5000 jak pamiętam :p.
Po przyniesieniu bryłek Stone zabierze pancerz i go skopiuję. Po rozmowię w ekwiupnku będziemy mieli dwa pancerze.
Udajemy się do Nowego Obozu i szukamy Sylvia. Oddajemy mu jeden pancerz i udajecię się na miejsce wymian gdzie przejdziecie przez barierę.
Po dojściu rozpocznie się dialog zakończeniowy a po nim krótkie amatorskie Extro.

A teraz przedstawię solucję która pomoże wam po koleji wykonać zadania
i questy.


SENTENZA

Nagroda: Doświadczenie
Zleceniodawca: Sentenza
Opis: Sentenza zleci nam przyniesnienie mu piwa i 3 kawałków mięsa. W tym celu udajemy się po piwo na miejsce wymian a mięso zdobywamy od ścierwojadów.
Po wykonaniu wracamy do Sentenzy!


LIST

Nagroda: Doświadczenie + 1000 bryłek
Zleceniodawca: Sentenza
Opis: Sentenza zleci ci byś zaniósł do Nowego Obozu list do Npc o imieniu Kosa. Gdy znajdziemy kose dajemy mu list a on wyrusza na miejsce spotkania.
Wracamy do Sentenzy i informujemy go, że Kosa czeka na miejscu spotkania. Idziemy z Sentenzą na miejsce wymian i patrzymy jak Sentenza mu wpierdziela!
Po wygranej zagadaj sentenze. Później znajdziesz go w Karczmie więc idź do niego po nagrodę.


BIEDNY HEREK

Nagroda: Doświadczenie + Krótki miecz + Spodnie Kopacza
Zleceniodawca: Gaan
Opis: Będziemy musieli zabić Herka. Udajemy się więc do niego i szybkimi ciosami nowego miecza powalaamy go a następnie dobijamy.
Po zabiciu wracamy do Gaana w celu wykonania zadania lecz dowiadujemy się, że nas tylko wykorzystał. Dojdzie do małej wyzywanki.
(W Drugiej części moda planowana będzie zemsta na Gaanie)


GDZIE JEST SYLVIO?

Nagroda: Doświadczenie + 2000 bryłek + (Jeżeli powyżej 20 poziomu) Gniew Inosa
Zleceniodawca: Bullko
Opis: Po rozmowie z Bullkiem idziemy do Sentenzy w celu po więcej info o Sylviu. On powie nam, że Quentin, brat Sylvia mieszka gdzieś w kolonii
ale jest bandytą i nie pozwolą nam się do neigo zbliżyć. Dlatego musimy udać się do kumpla Quentina który jest kumplem Cavalorna czyli do Malvera.
Zagadujemy Cavalorna po dodatkowe doświadczenie i idziemy za jego chatke.
Rozmawiamy z Malverem a ten odsyła nas do Quentina który będzie czekał na drodze do nowego obozu.
Quentin poinformuje nas iż Sylvio wyniusł się na Ziemie Orków.
Gdy już zostaniemy najemnikiem i Kosa będzie martwy wyruszymy z Sentenzą na poszukiwania.
W zawalonym kościele orków odnajdujesz Sylvia oferując mu podróż do Nowego Obozu.
W drodze powrotnej pokazą się Orkowie. Gdy będziemy blisko Jarvisa Sylvio zostanię by z nim pogadać a my wyruszamy do Bullka.
Informujemy go iż zadanie wykonane i odbieramy nagrodę od Sylvia.


SZKODNIK

Nagroda: Przyjęcie do Szkodników
Zleceniodawca: Bullko
Opis: Po rozmowie z bullkiem udajemy się do Lee w celu zostania Szkodnikiem.


ZAJEBAĆ BULLITA

Nagroda: Doświadczenie + Miecz Śmierci
Zleceniodawca: Diego
Opis: Udajemy się do Starego Obozu w celu zabicia Bullita. Przy rozmowie dostajemy doświadczenie a po zabiciu bullita możemy zabrać jego miecz.


MIECZ SWINEYA

Nagroda: Doświadczenie + 500 bryłek
Zleceniodawca: Malver
Opis: Malver zleca nam by odnieść dosyć dobry miecz Swineyowi do Wolnej Kopalni.
Oddajemy miecz i quescik załatwiony.


INFORMACJA

Nagroda: Brak
Zleceniodawca: Jarvis
Opis: Po rozmowie z Quentinem Jarvis powie nam iż Lee chce nas widzieć. Udajemy się do Lee i automatycznie wykonujemy zadanie.


TEST NAJEMNIKA

Nagroda: Doświadczenie + Przyznanie do Najemników
Zleceniodawca: Lee
Opis: Lee rozkarze nam zabić grupkę Zębaczy która pojawiła się na drodze do Wolnej Kopalni.
Wybijamy zębacze, wracamy do Lee, informujemy, że zębacze zgniły i wykonujemy zadanie.


TRENING

Nagroda: Doświadczenie
Zleceniodawca: Lee
Opis: To jest dosyć podchwytliwe zadanie.
Po prostu trzeba iść i zwiększyć swoją siłę. W tym celu udajemy się do Laresa i uczymy się siły do powyżej 70!
Wracamy do Lee i zadanie wykonane!


GÓRSKA FORTECA ZŁA

Nagroda: Doświadczenie
Zleceniodawca: Sylvio
Opis: Po odnalezieniu Sylvia trzeba się bedzie przygotować by wyruszyć do walki z magicznymi stworami w Fortecy.
Gdy jesteśmy gotowi Sylvio prowadzi nas prosto do Fortecy czym zadanie zostaję wykonane.


MAGICZNY PANCERZ BELIARA

Nagroda: Doświadczenie + Pancerz Mrocznej Śmierci
Zleceniodawca: Sylvio
Opis: Od Sylvia dowiemy się, że istnieję pancerz który potrafi przetrwać uderzenia od beriery i jest nietykalny.
Po zabiciu Vastusa i nałożeniu na siebię pancerza zadanie zostaję wykonane.


DROGA DO GÓRSKIEJ FORTECY ZŁA

Nagroda: Doświadczenie
Zleceniodawca: Sylvio
Opis: To zadanie rozpoczyna się w trakcie podróży do fortecy vastusa a kończy się po dotarciu.


SKOPIOWANY PANCERZ

Nagroda: Kolejny Pancerz Mrocznej Smierci
Zleceniodawca: Sylvio
Opis: By kowal Stone mógł skopiować pancerz będzie potrzebował 5000 bryłek rudy.
Gdy przyniesiemy mu bryłki on skopiuję pancerz i będziemy mogli wrócić do Sylvia w celu oddania mu jednego z pancerzy.
Następnie udajecię się do miejsca wymian i zakańcza się nasz mod.

I to już koniec moda.
Planowane są prace nad drugą częścią do Gothica 2: NK.
Również niedługo wyjdzie Dubbing!!!

Pozdrawiam!

michalsz

michalsz

Użytkownicy
posty132
  • Użytkownicy
Mam problem gdy chce włączyć moda to wszystko ok ale gothic1_PB.mod przenosi mi się z z ...\data\modvdf do ...\data czemu?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Bo tak działa Gothic i mody? Czy to w czymkolwiek przeszkadza?

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Witam.

Mam kilka propozycji co do moda.

1.Tekstury twarzy lepiej dawać takie, jak w G2 a nie że Sylvio (morda blizny w G2) ma mordę Laresa.
2.Powiększcie questy.
3. Jeśli ogólnie poszukujecie kogoś od pomysłów (scenarzystę) to mogę pomóc :D  Mam łeb pełny pomysłów co do takiej modyfikacji :]
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6345
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Witam.

Mam kilka propozycji co do moda.

1.Tekstury twarzy lepiej dawać takie, jak w G2 a nie że Sylvio (morda blizny w G2) ma mordę Laresa.
2.Powiększcie questy.
3. Jeśli ogólnie poszukujecie kogoś od pomysłów (scenarzystę) to mogę pomóc  Mam łeb pełny pomysłów co do takiej modyfikacji
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy
elo;] Mam problem. Gdy wpakowuje plik .mod do data/vdf i włączam go w playerkicie to wyskskuje błąd i przez to nie mogę w tego moda zagrać ;/
pomożecie?
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
1. Masz GMDK?
2. Wypakowałeś pliki do SYSTEM?
3. Jak tak to reinstall gothica

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy
1. Masz GMDK?
2. Wypakowałeś pliki do SYSTEM?
3. Jak tak to reinstall gothica

1.Tak
2. Wszystkie, czy tylko ustawiena konfiguracyjne?
Bo plik .mod wpakowałem do data/modvdf
3.  próbowałem.
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
To nie mogę pomóc.
Przykro mi.

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nareszcie nadszedł ten dzień...
Dubbing do PB!!!

Nareszcie udało mi się wrzucić ten głupi dubbing na serwer i możecie sobie pograć.

Niestety jest kilka błędów, niektórzy dubbingerzy ominęli kilka kwestii i dupa.

OtO link : http://www.sendspace.com/file/ojd0si

Pozdrawiam

Bragamus

Bragamus

Użytkownicy
posty29
Propsy8
  • Użytkownicy
Mam problem. Mianowicie:
Gdy idę wraz z Sentenzą do kościoła orków po zabiciu Kosy gdy jestem na jednej z górkich ścieżek wywala mnie do pulpitu za każdym razem.
Może ktoś pomóc?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry